Vastaketjuksi Inhokkisanontoja ketjulle… musta on kiva käyttää joskus sanaa “ÖYLÖNÄ”
Tämäpä hauska ja positiivinen idea. Minäpä vain olen sellainen peruspessimisti ja vittumainen paska, että eipä nyt äkkiseltään tule mitään mieleen, vaikka inhokkisanoja on sitäkin helpompi keksiä :mrgreen: . Palailen EHKÄ asiaan myöhemmin, JOS keksin jotakin. Äiti ja rakkaus niitä eivät ainakaan ole
. Ei mulla ole mitään rakkautta, eikä omaa äitiäni vastaan, mutta ovathan nuo sanoina kerrassaan karmivan kuuloisia(ja kirjoitettunakin näköisiä) hirvityksiä, ja siksipä olenkin aina ihmetellyt suuresti, miksi nuo valitaan vuosi toisensa jälkeen suomenkielen kauneimmiksi sanoiksi joissakin typerissä gallupeissa, kun ei noissa merkityksestään huolimatta mitään kaunista kyllä ole
.
Oho ja anteeksi, kun vedin TAAS aivan offiksi tämänKIN.
“Näin on marjat”. Tätä käytti erään suomalaisen suurmiehen lisäksi myös mummoni.
“Soat loppuu sotimalla”
Lempi ja lämpö. Mukavan pehmeitä sanoja ja merkityksetkin kivoja. Kylläpä kestikin, että pari pahaista lempparisanaa sain aivojeni sopukoista kaiveltua :mrgreen: .
tulen aina hyvälle tuulelle kun multa kysytään et: oisitko halunnu lähtee käymää kavereittes kans kaljalla
Kohtaanto(-ongelma tai mikä vain). Tuo on niin hassu sana, että nauran aina, kun luen/kuulen sen . Kohta anto, kohtaaaanto
.
Heila. Harvemmin enää nykyään kuulee nuorempien ihmisten tuota käyttävän, mutta tällä palstalla Nyyty tuota viljelee ja se on minusta tosi kivasti sanottu tyttö-/poikaystävästä . Itse käyttänyt joskus kesäheila-sanaa ei-mitenkään-vakavasti-otettavista tapauksista, mutta se ei kalskahda yhtä kivalle ottaen huomioon asiayhteyden.
Megalomaaninen siitin. Oltiin kahden kaverin kanssa hetki sitten gay-bileissä, ja siis vain yksi kolmikosta on homo. Seuraan liimautui pari tällaista karskimpaa ukkoa, kaljua, partaa, tatskaa jne. Tälle genrelle on varmaan joku nimikin. Jossain vaiheessa toinen kundeista kysyy “Lähetäänkö mun kämpille kattomaan mun megalomaanista siitintä?”. Ratkesin aivan täysin, ehkä rankin pokauslaini ikinä. Megalomaaninen siitin, siinä on vittu munaa.
“KIEKALE”… = eli suomeksi pala tai siivu jostakin… lauseessa–> Otatko sinäkin KIEKALEEN kakkua?"
^ . Tarjosivatko sulle AA:ssa kiekaleen vuosipäiväkakkua?
Lähes kaikki Pasila-sarjaa varten keksityt letkautus-parodiat.
Tää pärinä-perttu hogaa aina välillä ihan hyviä ideoita, joten sillä on trollauksen vastapainoksi jopa oivalluskykyä…
Onko nää nyt sanoja vai sanontoja…
=> No, vaikkapa “Syö säästäen savea, sanoi sammakko”, mutta en koskaan käytä sitä, sanonta jostain 50-luvulta.
“Afrikassa lapsilla ei ole edes alkoholia”, mutta siitä taas suvakit repii ikenet ja läpsii meitä aitoja
“kulttuurieroista-liikaa-hämmentymättömiä” avarilla naamarille.
“Tänään täällä, huomenna ei tiedä missä” Raamatusta ja tämä lohduttaa, kun elämä on synkkää eli melko harvoin.
ja “Se oli kuollut jo, kun mä tulin paikalle”.
“Voi veljet mitä tekivät, lampun särkivät ja Reetan repivät”.
[i]Ennen juhlii, juhlien jälkeen
Tää sama ääliö on mielestään tärkee
Jotkut vinkuu, pitää tehdä liikaa
Ne ei tajuu, ett’ jokaisella on homma
Joskus tuntuu, ett’ maailma kulkee
Ilmapallona kaktuspuistoon[/i]
Kyllä hyvänkin päivän pilalle saa.
Siinä on sitä ihanaa peruspessimismiä .
Ei se ota, jos ei se annakaan .
nomätarjoon
Syyhkit ton multa.
siis tarjoitan aikaisemman kirjoittajan “Nomätarjoon”
^ No, sitten sä tarjosit sen.
meille on annettu aikaa kehittää oikea pää, mutta onko se
meille on annettu aikaa kehittää oikea pää vai
meille on annettu aikaa kehittää oikea pää vai sittenkin
meille on annettu aikaa kehittää oikea pää,
sillä painotus tuossa kaikki menee seinään-Dave Lindholmin
biisissä on epäselvää…
Olipa kerran sika, joka uskoi Joulun jälkeiseen elämään. Sen pituinen se.
Röyhtäyksen jälkeen pitää viheltää, ettei kukaan luule siaksi
Siisti kuin sika pienenä