Lemmikki hoitoon mukaan

.

Luultavasti ei mihinkään ja minusta olisi hieman arveluttavaa, jos sellaisia olisi olemassa. Parasta hoitoa yleensä saa, kun mikään ulkopuolinen ei ole häiritsemässä keskittymistä itseensä, kuten myös kännykät, läppärit,… joiden avulla se hoito häiriintyy ja keskittyy epäolennaisiin asioihin.

Lemmikkisi voi olla sinulle tärkeä, mutta myös se voi häiritä sinun, kuten muidenkin hoitoa, joka on kai se oletus miksi yleensä ne hoitopaikat on olemassa.

Mielenkiinnolla vain, mikä se sinun lemmikkisi on?

.

.

.

Kukas sitä koiraa hoitaa, jos juot itsesi hengiltä?

Järki käteen, koira kestää erossa kyllä ja jos osaisi niin kiittäisi selvästä omistajasta.

.

No kuule jos näin on, niin jatka juomista.

.

Mietippä tätä lausettasi.

.

.

Entä jos koirallani ei ole enää elinvuosia kuin muutama? Minkälaisiin hoitoihin minun tulisi siksi muutamaksi vuodeksi hakeutua ilman koiraani?

Olipa typerää aloittaa tällaista ketjua. Lupaan valita jatkossa aloitukseni fiksummin ja luopua koirastani lopullisesti alkoholismini hoitamiseksi.

Ei tämä mitenkään huonosti aloitettu topikki ollut, eikä sinun tarvitse lemmikistäsi luopua, vaan ainoastaan niistä ajatuksista jotka estää avun haun sekä sen vastaanoton.

Parasta siis kaikille on se, ettei edes lemmikkisi estä sinua tekemästä oikeita ratkaisuja.

.

jos lemmikkikoira on tosi tärkeä(kuten olen ymmärtänyt),
niin kannattaa koettaa selvittää
kaikenlaisia mahdollisia vaihtoehtoja, miten hoitoon voi hakeutua
ja samalla säilyttää mahdollisimman läheisen yhteyden lemmikkiin.
luulisin, että parhaiten tietoa voi saada eri hoitopaikoista kyselemällä.
olen ollut huomaavinani omalla kohdalla, että kun jokin asia
on itselle kyllin tärkeä, silloin siihen löytyy myös jonkilainen
tyydyttävä ratkaisu ja samalla oma itsetunto vähän kohentuu,
kun saa itselle tärkeän asian junailtua parhain päin.

Kysy apuja näiltä eläinsuojeluyhdistyksiltä tms. järjestöiltä, jollet saa koiraa mukaan hoitoon.

Kiitoksia hirmuisesti tuestanne, ehkäpä kykenen jatkossa ajattelemaan asiaa useammaltakin eri kannalta. Ja pahoittelut vielä viestieni poistosta. Aihe on minulle todellakin hyvin tärkeä ja hyvin ristiriitainen käsiteltäväksi näin virtuaalisesti, siksi koko aloitusta ei olisi koskaan pitänyt edes tehdä. Koiruuteni, joka on ollut minulla pennusta asti, on minulle se ainut, johon luottaa ja jonka vuoksi olen yhä hengissä. Eläinlääkärien mukaan se on myös hoidettu erittäin hyvin ja tyytyväisen oloinen elämäänsä, joten ei tarvitse olla ainakaan siitä huolissaan että olisin laiminlyönyt sitä jotenkin. Tämä ei ole selitys tai puolustelu juomisen jatkamiselle vaan uskon sen olevan se seuraava askel eteenpäin kohti lopullista päämäärää. Tuellanne.

Mietippä tätä lausettasi.
Sitten toiseksi en ymmärtänyt miksi hyökkäsit kimppuuni yhtäkkiä ja yllättäen hyvää hyvyyttä tarkoittavan topicini johdosta, omasta mielestäni en provosoinut aloituksellani, vain ja ainoastaan tahdoin herättää avointa keskustelua monelle tärkeästä aiheesta.