No, olihan tuo aika huono syy… Kuin myös joku pääsiäinen… Nyt sain ainakin yhdelle päivälle ohjelmaa, sea life, sit pitää käydä mammalla jne. Eli en anna periksi edes pääsiäisenä!!!
Voi leija, miten olen iloinen sun puolestasi. Jokainen päivä tuntuu sun kohdallasi menevän positiiviseen suuntaan. Tuo fernetin kommentti ei varmasti ollut mitenkään vähättelevä sua kohtaan, vaan se paremminkin osoitti sen, että meille juopoille on todellakin helppo keksiä selitys, miksi pitää aukaista se pullo.
Kysyit toisella plinkillä mitä tehdä sen vapaa-ajan suhteen kun kalja, siideri tai viina ei olekaan se ensimmäinen ajatus, miten vapaa-aika kuluu. Käsittääkseni olet nuori ja mun ensimmäinen ajatukseni oli, että olet hyvällä pohjalla kun etsit täältäkin sitä seuraa. Aikaa kuluu ihmeesti, kun lukee kommentteja muiden toilailuista ja ehkä niistä samalla oppii. Ehkä saat täältä jonkun, joka tuntee samoin kuin sinä. Meitä fossiileja täällä on paljon, mutta viime viikkoina tänne on rantautunut paljon teitä sileäposkisiakin. Kaikkea hyvää sulle ja tsemppiä
Minkä ikäisiä te ootte?
Homenta… Heräsin siihen kun suonta veti jalasta tuossa viiden maissa, ja luovutin nukkumisen toivosta, kun pienin kissani alkoi kiusaa mua (esim. puremalla varpaaseen) annoin sille sitten parempaa ruokaa . Niin mä tuon fernetin kommentin otinkin ja tuo pääsiäinen on yhtä huono syy… 021108, sulla sitten riittää myötätuntoa muille jaettavaksi vaikka itsekin omalla kohdalla taistelet vaikean asian kanssa, suuret kiitokset siitä!
Enkä mä nyt niin nuori ole, kirjoitustavastani voi saada sen kuvan, mulla ei riitä nyt kärsivällisyys kirjoittamisenkaan, ja virheitä vilisee ja voi olla lukihäieiönkin piirteitäkin. Keskittymiskyky loistaa hyvin pitkälle (eli se jota olette luulleet auringoksi olen minä jolla ei ole keskittymiskykyä). Ja joskus kun aurinko vain välähtää pikaisesti, olen ymmärtänyt jotain. Sain toisella foorumilla pikku aukomiset yksinkertaisuudesta…
Naisilta ei tietenkään saisi kysyä ikää, mutta (kröhöm) 38, marraskuussa 39…
Ja neljä viikkoa 4 päivää! Ja vaikka suurin osa tästä on antabuksen avulla niin on kai mullakin jotain osuutta asiaan kun otan sen, niin taas tänään sattui käymään . Mulla on vain vahva tunne siihen, etten halua sen elämä tulevan takaisin missä olin, ja sisulla eteenpäin!!!
Jaa että minkä ikäinen… Fyysisen kunnon kannalta tarkasteltuna se voisi olla lähempänä kuuttakymmentä, mutta henkisen iän kannalta taas lähempänä viittätoista. Virallinen totuus minun kohdallani on 52. Aikuinen en ole, enkä varmaan halua kaikilta osin tullakaan aikuiseksi. Niin että ikiä pöytään sitten muiltakin kuin minulta ja Leijalta. Leijalle paljon onnea nelikuukautispäivästä (hah hah, olipa hyvä vitsi minulta taas).
Sori vaan Leija, eihän sulla vielä ollutkaan kuin neliviikkoispäivä. Minä vähän innostuin liikaa, niin kuin tapani on.
Hyvää viikonloppua!
Hehheehhheee . Tiistaina tuli 4vk täyteen, eli odottelen tässä 5viikkosta… Kyllä ihan positiivisena menen eteenpäin, ja kiltisti ottanut antabukseni. Välillä tulee fiiliksiä että kannattaako, kun elämä on silti paskaa, mutta viinan kanssa se on hyvin haisevaa sellaista. Ja muiden takia mun on jaksettava, tietenkin myös tämän mitä viinattomuus on mulle tehnyt. Ja sain nukuttuakin (lääkkeillä) ja heräsin siihen kun pienin kissoista oli isovarpaassa kiinni ja sit veti suonta. Mutta ei ole pahaa väsymystä. Jotain negatiivista sattui tänään, mutta en anna sen häiritä itseäni. Tänään on kyllä ensimmäinen perjantai jolloin ei ole ollut edes hetkeä viina dokaamis mielessä päässä. Nyt kyllä mietityttää tuleeko naapuriin bailut, niitä ei ole kiva kuunnella…
TV- dinner :mrgreen:
Noi on mahtavia !!! Niissä on niin uskomattomat äänetkin, simonilla taitaa olla kissoja, hienosti se ne tuntee. Mä kyllä voisin yllättyä jos saisin pesismailasta päähän, varsinkin kun en omista sellaista…
Tänään huomasin miten ihmisillä liikkuu päässä aina dokaaminen, ja seksi. muusta ei bussissa puhuttu . Varsinkin kun oli noin 18vuotiaita kundeja. Olis varmaan kiva muijien tietää mitä ne keskustelee kun ei ole paikalla, saisivat kyllä mustan silmän ja varmasti pesismailasta. “Se mari on kyl helppo nakki, varmasti saat siltä. Mut sen perse on liian iso, tissit kyl hyvät. Teija olis nannaa, mut se taitaa olla pihtari. Mut hei sen kamu Niina on hyvännäköinen ja Timo oli saanut siltä, onhan se hyvännäköinen mut sen pitäis pitää turpansa kiinni, ei sitä jaksa kuunnella”. Ja dokauksesta tietenkin kuka hakee (tais olla nuorempia) ja paljon pitää saada, ja savutkin oli keskuisteluissa… Onneksi olen vanha, ei tarvii pähkäillä tollaista
.
Täs viel yksi hyvä.
Montako kissaa sul on? Minkä rotuisia? Mua kiehtois tämä rotu jos nyt ei tavallista maatiaiskissaa lasketa.
Tää olis kans aika vänkä kisuli. :mrgreen:
Kolme neitiä on, ja aika nuoria vielä eli toimintaa riittää . Mäpäs näytän sulle upean rodun, unelmissa onkin saada talo jostain ja aloittaa näiden kasvatuksen, ja tietenkin paljon muita eläimiä.
Katsele ja itke . Mahtavia…
Ai juu! Bengalit on hienoja! Pieniä leopardeja. Onko sulla noita siis kolme zibaletta?
Ajattele että jotkut eteläamerikan viidakossa elävät ihmiset pitävät oselotteja lemmikkikissoinaan.
Kun olisikin bengaleita kolme… Mutta mulla on maatiaiskissoja, kaksi mustavalkoista ja yksi valkeakirjava toukokuussa vuoden täyttävä neiti. Mustavalkoiset ovat yli kaksi vuotiaita.
Juu, huomenta vain… Mulla oli vielä hauskempi herätys kuin eilen aamulla, olin menossa vessaan niin törmäsin täysiä seinään . Mulla on kyllä pimeässä hohtavia tähtiä makkarista vessaan matkalla, mutta ei makkarin puolella. Oli sen verran kova täräys että ei tullu uni enää
. Mutta tästä tämä päivä lähtee eteenpäin, ja pitää muistaa laittaa kellot tunti eteenpäin illalla. Siis siirytään kesäaikaan.
Ja jälleen on antabus otettu, eikä tee mieli viinaa. Tänään vain käväsen metässä ja kaupassa, sit jos jaksan siivoan. Mulla on nyt sellainen että vkloppuisin teen sen minkä jaksan, viikolla menen hyvin väsyneeseen kuntoon.
Ai hitsi! Hyvä ku muistutit kellojen siirrosta. Olisin ite unohtanut.
Kyllähän mä kävin metässä ja kaupassa, mut siivoaminen jää huomiselle. Nyt leikkiny avattarilla, ja muilla jutuilla. Huomaa että ei ole järkevää tekemistä, mut eipä se dokaaminenkaan ole järkevää. Sain kyllä mukavasti unen eilen, ilman lääkkeitä, ja nukuin tosi sikeästi. Ekan kerran heräsin kun törmäsin seinään . Kyllä mulle sattuu kainkenlaista, olen kävelevä onnettomuus.
Katselin äsken mun edellisten kisujen kuvia, ja ikävä tuli… Kerroin eilen mun tulevalle sea life seuralaiselleni kuin ovela mun narttu (nassu) oli. Esim. kun sain hirmu ison ruukkuruusun, niin nassu ei kiinnittänyt siihen mitään huomiota päivisin, aamulla aina ihmettelin että miten se ruusu roskaa niin paljon. Pöytä täys terälehden roskia, ja olin niin tyhmä että ihmettelin sitä parina päivänä, kunnes yksi yö heräsin vessaan ja neiti oli kukassa kiinni . Nassu oli upea noidan kissa, musta ja kirkkaan keltaiset silmät. Tuolla avattarissa oli sellainen kisu, mutta liian iso, niin kuin useampi niistä. kisulit kuoli Nassu 20.11.06 ja Otto 27.12.06, kolli suri itsensä kipeäksi. Nassu oli kuollessaan yli 17vuotta, ja kuoli ensimmäiseen lääkekuurin minkä neiti sai elämänsä aikana. Virtsatientulehdus, ja kaksi lääkekuuria ei auttanut. Neidillä meni sitten sydän… Näin palavista kissoista pitkään painajaisia, mutta onneksi ne on loppunut. Joskus vieläkin herään tunteeseen että Nassu on sängyn vieressä odottamassa lupaa hypätä sänkyyn…
Onkohan tämä mielialan vaihtelu normaalia kun lopettaa dokailun, vai liittyykö ne mun uusiin lääkkeisiin. Samahan se on, sitten nauretaan ja itketään. Se taitaa olla vain hyvä että pystyn tuntemaan…
Soittakaa mediheli, täällä sattui onnettomuus , yksi kotiloista tippui kissan sähellyksen takia lattialle ja toinen sai ison kolhun keskelle kotiloa. Nyt siltä puuttuu pala… Miksi mä itken tälläistäkin? Onhan se vain kotilo… Kai mä olen vain väsy. Ja tuo pirun harjoituskin ei auta yhtään asiaan, älkää tehkö sitä jos ei ole voimia. Mun on pakko tehdä…
Hooomenta. Voi huh,et kävin ylikierroksilla eilen, ja se tietenkin kostautui nukkumisessa… Viina ei ole kyllä käynyt mielessä, paitsi sillä tavalla että jos en joisi antabusta niin eilen olisi ollut otto päivä. Mulla oli niin paljon tuskaa tuottavia asioita mielessä, että normaalisti olisin vetänyt kännit ja parit pilsut naamaan ja eka sekoillut jossain satissa ja sitten unille käypi aivot… Eli on tuo antabus jollakin tavalla auttanut. Kotilo on aika vaisu, olen nyt putsannut sitä vedellä ja aluksi oli aivan varma että se oli kuollut kun se tuli vasta hyvin pitkän ajan kulttua pois kotilostaan. Nyt se syö seepiaa (mustekalasta tehtyä kalkkia joka pitää kotilon kunnossa), eli ainakin tekee niin kuin pitää. Niillähän on tapana väsätä sitä kuorta jo ihan pelkästään siinä että kun ne kasvavat, ja juuri tälläisessä tilanteessa, mutta Vintiöllä on kyllä tosi iso pala pois. Jöntikkä (entinen suurin näistä) kun tippui samalla ei tullut mitään mutta se on vanhempi ja kuori paksua. Ja sitten on Missi, joka on nykyään suurin (siinä olen huomannut hyvin sen, miten ne sitä kotiloa kasvattaa), kropan pituus täysin venytettynä 10cm (sain mitattua eilen) leveimmästä kohdasta noin 4cm leveä. Nyt on siis kotilot esitelty.
4vk ja 5päivää ilman