Lähtenyt lapasista

Lukekaa ketju. Trolli.

L:tar

^ Mistä sinä päättelit, että kyseessä on trolli? En lukenut nyt koko ketjua, mutta olen kaiketi sen joskus tehnyt, kun olen näemmä kommentoinutkin ja myös itse trollausta epäillyt. Floristi saattaa hyvinkin olla trolli, mistäpä sitä tietää, mutta voin kertoa, ehkä pienenä yllätyksenä salongeissaan tissutteleville hienostorouville, että ihan oikeasti on olemassa tuollaisia tapauksia, jotka eivät lopeta dokaamistaan edes siihen pahaan, akuuttiin haimatulehdukseen, vaikka tietävät varsin hyvin, että yksikin kulaus alkoholia saattaa helpostikin aiheuttaa heille hyvin tuskallisen kuoleman. Itse tunnen tyypin, joka makasi pitkään teholla ryypättyään haimansa paskaksi ja kertoi, että kipu oli aivan sanoinkuvailematonta ja muutenkin siinä meni aivan järkyttävään kuntoon. No, lopettiko hän ryyppäämisen? Joo, hetkeksi, kun ne kauhut olivat vielä tuoreina mielessä, mutta sen jälkeen touhu on jatkunut ihan entiseen malliin, vaikka siinä onkin hieman haastetta, miten hän saa alkoholin pysymään sisällään, kun tavaraa puskee ulos jatkuvalla syötöllä molemmista päistä :open_mouth: . En tosin tiedä, onko tyyppi enää tällä hetkellä edes hengissä, sen verran kaameassa kunnossa on ollut :frowning: .

Edit: Luin koko ketjun, enkä löytänyt Floristin teksteistä mitään sellaista, minkä perusteella tämä tarina ei voisi olla täysin tosi. Kyllä tuollaisia tapauksia on nähty ihan riittämiin ja ihan IRL, valitettavasti :frowning: .