Lähtenyt lapasista

Sinun ei toki tarvitse enää muita tsempata, kun oma tilanteesi on jo noin akuutti. Mikäli olisin ottanut pullon sijasta Jeesuksesta koppia, niin rukoilisin puolestasi. :neutral_face:

Floristi, minkälaisia maksakirroosiin liittyviä oireita sinulla on? Onko mahasi turvonnut ja onko napasi ympärillä näkyvissä pullistuneita verisuonia? Oletko vielä keltainen? Onko sinulta otettu ihan koepala, jolla kirroosidiagnoosi varmistetaan?

Kirroosi on erittäin brutaali tapa kuolla, ja saattaa käydä esim. siten että ruokatorveen muodostuneet verisuonenpullistumat puhkeavat, jolloin asianomainen oksentaa yhtäkkiä niin paljon verta että vuotaa kuiviin…

Alkoholi ei ole yhtään vähemmän “rankka” aine kuin esimerkiksi amfetamiini tai subutex. Riippuvuus alkoholiin on aivan yhtä vahva kuin huumausaineriippuvuus, niillä joilla sellainen on päässyt kehittymään. Samoin päivittäinen humalajuominen rappeuttaa elimistöä aivan yhtä nopeasti kuin narkomaanin toistuvat piriputket. Tämän näkee erittäin hyvin esim. siitä, mihin kuntoon sinäkin olet joutunut viinan takia jo noin nuorena.

Mitä lääkkeitä olet sekakäyttänyt viinan kanssa? Bentsoja?

Suosittelisin että menisit pariksi viikoksi katkolle ja yrittäisit päästä sieltä yli kuukauden pituiseen jatkohoitoon esim. Järvenpään sosiaalisairaalaan tai vastaavaan paikkaan. On hyvin epätodennäköistä että saisit tuon päihdekierteen omin avuin poikki.

Siis täh :astonished: ?! Sä et suostunut menemään pöpilään, kun sulle sitä mahdollisuutta tarjottiin ja sitten valitat, ettet saanut pakkohoitolähetettä? Miten tuohon nyt pitäisi suhtautua :confused: . Sori vain, mutta onko tuo jotakin viinanliuottamien aivojesi huomiohakuista kapinointia? Voin muuten kertoa, että pöpilään on huomattavasti mukavampaa mennä vapaaehtoisesti, kuin pakolla :wink:. Sulle tarjottiin tuossakin apua, muttet sitä suostunut ottamaan vastaan. Omin avuin tuskin saat tuota kierrettäsi poikki, kuten on jo sanottukin, joten nyt mikä tahansa ulkopuolinen apu on todennäköisesti hyväksi, ellet tahdo ryypätä itseäsi hengiltä ja nopeasti. Ainakin kaikki mahdollinen apu on parempi, kuin tuon sinun rännisi jatkaminen, mutta jotenkin musta tuntuu, että olet todella itsetuhoinen ja haluatkin itsellesi vain tuota paskaa. Se viinaan kuoleminen ei vain yleensä ole mikään rauhallinen ja kivuton kuolema, joten saatat tulla katumapäälle siinä vaiheessa, kun on jo myöhäistä :frowning: :wink: .

Mihin vitun rankempiin aineisiin?! Tuossa sun HC-juopottelutilanteessasi on aika mahdotonta äkkiseltään keksiä mitään pahempaa ainetta, joka veisi sulta hengen nopeammin, kuin viina. En todellakaan suosittele siirtymään muihin substansseihin, kaikki ne haitallisia ovat, mutta tuo dokaamisesi vasta kammottavalta kuulostaakin :open_mouth: . Mä suosittelen sua nyt ottamaan aivan kaiken mahdollisen, ehdotetun avun vastaan. Muuten emme todellakaan, ihan näin ateisteinakaan, voi muuta kuin rukoilla puolestasi, eikä se todennäköisesti sua pitkälle auta.

Viina taatusti vie hengen, mutta se on maksakirroosin kanssa hidas ja tuskallinen prosessi. Ymmärsin, että Floristi etsii jo muista substanseista pikaisempaa ja kivuttomampaa keinoa päiviensä päättämiseen.

Jo TÄNÄÄN elämä sellaisena kuin se nyt on Herralle Jeesukselle… Voit väkevästi todistaa kuinka Herramme Jeesus pelasti rukoilee Pelasta Floristi… Herra armahda…

Taas kalsarijätkä laskee leikkiä äärimmäisen vakavasta asiasta… Tuolla tyylillä todellakin saat vielä pysyvät bannit, mutta en viitsi itse tehdä ilmoitusta tuosta viestistä kun koen tyylisi jollain sairaalla tavalla koomisena.

Siis JEESUS on mukamas leikkiä!!! Hän ei ole leikkiä Totisesti vaan Elävän Jumalan Poika maailman Vapahtaja… Joka Vapahtanut mijoonia juoppoja sieltäkin mistä AA ei enää vapahda!

Maha ei ole turvonnut, mutta maksa on lähes jalkapallonkokoinen.Koepala otettu ja antabukseen en saa enään respaa… Kellertänyt en ole vähään aikaan. Haimaleikkausta suunnitellaan jos oikeen ymmärsin viimereissulla. Bentsoihin en ole sinäänsä koskenut… Ainoat perus lääkkeet on +kymppiset diapamit, seroquelit, panacodit, subutex, imovane, propral yms yms. Alkukuussa piti kouluun hakea kemistipuolelle, mutta haku meni ohi… Ehkä parempi niin… Ryyppyä yritän tässä katkasta, viikko ja päivän olin ilman holia, olo oli mitä parhain… Pitkästä aikaa. Tosin kukintoa polttelin sen aikaa, mutta huomasin että olin iha eri ihminen siinä vaiheessa, aika jännä tilanne oli.

Really?

Oootko trolli? Vai mitäpä sitä trollilta kysymään, heh.

Jos tämä olisi totta, en toivottaisi pitkää ikää.

Katkolle ASAP.

Mitä olen viestiketjua alusta alkaen seurannut, niin ei miltään trollailulta vaikuta ja hyvä että Floristi vielä raportoi elintoiminnoistaan, vaikkei tuo posahtanut maksa mitään ruusuisaa tulevaisuutta lupaakaan. :confused:

No kyllä minäkin kävin läpi koko ketjun.

Voihan se olla, että olen tänään erityisen kriittisellä päällä, näinhän meillä Läheisillä tuppaa olemaan joskus.

Mut 20 vee, voisit olla mun poika, ihan karseeta. Miten ihmeessä voi käydä näin, epätoivoani vain tässä huudan.

Floristi, ota ihan mikä vaan hoitopaikka vastaan nyt heti.
Onko sulla perhettä, äitiä, isää, ystäviä?

Uutta elintä tuskin tulet saamaan. Ystäväni on ollut nuoresta asti lahjoitusmaksan varassa, eikä saa syödä lääkkeitä (paitsi ne vasta-ainejutut) tahi juoda viinaa pisaraakaan ja hän on vajaa 40 ja pojan ylpeä isä! Mikä mahdollisuus!

Kaikki (melkein) voisi olla vielä mahdollista, miten meinaat toimia?

Pisti “vähän” minunkin silmääni tuo, että eihän tässä nyt mitään lääkkeitä, ihan vain nuo Subutexit, Panacodit, Diapamit ja Imovanet :unamused: . Eiköhän siinä jo ihan riittämiin lääkearsenaalia ole. Floristin tapauksessa tosin on nyt kaiketi parempi pysyäkin noissa lääkkeissä ja siinä pilvessä, mikäli ei kestä olla selvinpäin siihen asti, että saa jotakin hoitoa, josta toivottavasti viimeinkin olisi apua. Vähemmän nuo muut substanssit elimistöä rasittavat, kuin viina, joka alkaa olla ehdoton nou nou, jos maksa pömpöttää jalkapallon kokoisena ja haimakin on paskana :neutral_face: .

Otetaan sille…

Nojuu mulla on tosiaan toi ongelma nykyään ettäkun pilvi loppuu niin siirryn viinaan ja lääkkeisiin. Ja toi subu on ollu vähän niinku harrastusta kokeilumielessä pari kertaa. Ei mulla ole varaa säännöllisesti subua ottaa, vaikka kuinka haluaisinkin…

^ näin mielenkiinnosta kysyisin Floristilta, että jos teoriassa ajateltaisiin niin, että sinulla olisi tilanne jossa saisit poltella laatu kukkaa sen verran kuin tunnet tarvitsevasi esim. 3-8g/pv (ilman pelkoa possuista tai muista sanktioista), niin uskoisitko pystyväsi lopettamaan kaikki muut substanssit alkoholin mukaan lukien?

Siis pystyn olemaan ilman alkoa ja lääkkeitä, jos röökiä on (3-6kemmiä päivässä, riippuu ihan laadusta). Kaverin kanssa maanantaina uudestaan lekuriin ottamaan maksa-arvot yms yms, jos saisi antabukset taas alottaa. Pelottaa niin helvetisti tää oma tilanne, olin tossa kaks vai kolme pv ilman alkoa ja lääkkeitä. No pari pampulaa heitin huiviin, mutta niitä en laske mihinkään. Oon kaavaillu pitäskö joku isompi rötös tehdä, että saisin fyrkkaa. Tuttu ilmotti mulle että jos pieksisin yhden mannen, niin saisin isot rahat… Mutta myös loppusuku todennäköisesti kävisi kimppuun. Enkä ikinä ole ollut väkivaltainen, mielummin olen omissa oloissani kotona viinaa juodessakin, tai röökiä poltellessa.

Siis mulla semmonen tilanne, että kun sauhu loppuu niin hörppy alkaa,ja hörpyn yhteydessä ne lääkkeet alkaa… Cannabis saisi suomeen laillistua ja alko laitettaisiin kiinni… Myös ruokakaupoissa ei saisi edes keski keppanaa myydä, VITTU!!! Aina tartun siihen saatanan paskaan.

Jaa, olin tippunu yöllä tähän tietokoneen eteen lähettämättä viestiä… Noh, vergi pulloja vielä pari jäljellä… Ei kun parantelemaan, hyvää vkl kaikille! Jos maanantaina sais pistettyypoikki.

Äitiin ja muihin sukulaisiin on välit poikki. Isään en koskaan kerinnyt tutustumaan. Isä oli hakannu mutsia jo sillonku se oli raskaana… Ja miten meinaan toimia, niin eitässä kummallisempaa kun maanantaiksi yritän hörpyn pistää poikki, saisi ne ajat verikokeisiin.

Tänään tulee viikko täyteen ilman hörppyä! En oo kerenny kirjotella kuulumisistani kun elämäni nainen tullu vastaha, sori! Codeja nykyää erottelen ja tötsyä poltan siinä kaikki.

^ Sinäkin olet vielä hengissä. No, hyvä juttu ja hyvä, jos korkki on pysynyt kiinni :slight_smile: . Toivottavasti pysyy jatkossakin. Olepa nyt tarkkana, ettei sulta lähde lapasesta niiden Codien ja tötsyjenkin kanssa, vaikka toki ne sun tapauksessasi taitavat olla paljon terveellisempi vaihtoehto, kuin alkoholi. Ja onnea uuteen rakkauteen. Sen vuoksi kannattaakin himmailla päihteilyjensä kanssa, jotta se jatkuisikin ja elämäsi nainen tosiaan pysyisi elämäsi naisena :wink: .

Selailin vanhoja, Floristi ei varmaan ole hoodeilla? Jos hyvä tyttöystävä vei mukanaan, niin hienoa <3