Moi, täällä uusi kävijä, onpa todella hyvä ketju, en vaan tiedä miten te muut jaksatte päivästä toiseen, oletteko varmoja ettei teidän alkoholistinne/narkkarinne petä teitä muiden naisten kanssa? mUlla on aina sellainen epäilys päällä.
Meillä käydään näitä aivan samoja keskusteluja teksitiviestiversiona…tässä jotain… (mieheni narkomaani) ja meille ei ole tervetulleita narkomaaniystävät kylään!
pr: yks allu, selvääää sellainen tulis tänne treenaamaan !!! (allu=narkomaani myös)
lr: joo sullahan on vaan selviä kavereita, siis se on kitkuis
pr:mä puhuin treenaamisesta , selvän jätkän kanssa, jos se, ei käy, niin sitten ei käy, ajattele .piste. äläkä vääristele asioita .piste.moi.kiitos.
pr: vielä lisäys, kiitoksia TODELLA paljon luottamuksestasi
lr: eksmä ole sanonut ettei meille tulla säätämään mitään kun olen töissä.
pr: noh enhän mäkään sitten ole selvä, sinullehan kaikki muut ovat aina huonompia. olenko itse riittänyt sinulle koskaan? jos väität ettei vaateesi ole aina tavoittamattomissa, niin kusetat itseäsi. noh mutta olethan sinä kyllä tosi kultainen äityli ja esikuva jälkikasvullesi.nyt ei vaan tunnu kuitenkaan olevan meidän aikamme?
sitten viestittely, kun odottelin häntä kotiin perjantai illalla, oli soittanut päivällä että hyppää just bussiin…viesti tuli yöllä…
pr: noh. nyt ollaan täällä ja aikataulut kusee mut ei ei anneta sen häiritä, tulen kun spikin vastustajat on tapettuuuu, jos pystyn?
lr:just
pr:kulta anteeksi että viivyin, olin saanut vanhanfrendin kanssa jo sovittua kyydistä että heittää mut sinun luo, mut matka loppui aika rankalla tavalla,olet kai huomannut sen auton jos olet ollut aamulla liikenteessä, anteeksi kyyti vain pysähtyi ja tuli pakollinen majoitus…
lr:joopa joo
pr: kulta voinko tulla ja annatko anteeksi?
lr:just ja lehmät lentää
pr: kulta jos tulen nyt niin puhutaanko, yritin kulta miettiä koko aamun ja en voi muuta kuin yrittää hyvittää sinulle tämän? join ajattelemattomuuksissani vahvaa viinaa myös harmissani, enkä tajunnut kun se kosahti ja olin perseet?
enempää en voi pahoitella haluan vilpittömästi sanoa, minullakin oli kauhia ikävä.
mulla on luurit täynnä vaikka minkälaista selitystä…voi helevetti…