Lääkekaappisi kuva tai sisältö?

Minkälainen lääkekaappi teillä on? Itsellä on 2, toinessa peruslääkkeet kuten silmätipat, voiteet ja rasvat jne…
Sit toisessa on mielen lääkkeet, ja kansio, johon merkkaan mitä oon napsinu tai antanu. Eli kellonaika, pvm, syy, määrä ja ottamismuoto. Ei tossa kuvassa kaikki täynnä ole, mutta melkein. DC:t tosin menny jo mut siihe pakkaukseen mahtuu kaikki randon levyt (diapam, stilnoct jne) kun se on pitkä.

Eli samaan tyyliin ku sairaalassa. Dokumentoin myös pieniä huomioita ihan kaikesta kun bentsot syö tota muistia cannabikse ohella. Mut pitäkää vaik e-mailissanne sähköistä logia. Kannattaa ni kiva sit kertoa kiikkutuolis 2024 lapsenlapsille mitä se setä on kuositellu 2010 :exclamation:

Kuvassa ei kaikki näy.hela kuva täs:
i1108.photobucket.com/albums/h40 … appi1a.jpg

No ei minusta viesti ollut mitään lesoomista! Aivan normaali lääkekaappi. Tuskin sillä oli kehenkään tarkoitus tehdä vaikutus… Vai miksi sinä noin luulit???

VH

PS. Oma ennätykseni on se kun tulin apteekista kahden ison muovikassin kanssa joissa oli 0.4 mg Temcesic nappeja. Annkseni oli 20 tablettia vrk ja 3 kk lääkkeet… Laske siitä kuinka monta pakettia minulla oli :sunglasses: .

mukavan näköinen lääkekaappi. tosin sitä on varmaan aika “hyvässä jamassa”, jos toi on perus-asetuksilla tossa kuvassa. toivottavasti kyseessä on hallittua viihteilyä. sehän on se paras mahdollinen tilanne. Lista subutexia ja 4 mg sirdaludeja puuttuu tuosta kuvan kaapista. näin äkkiseltään.

Mitä toi Tizanidin on? Joku rauhoittava? Entäs onks toi Lidocain niin hidas-övereihin? vai mitä se on?

Itsellä lääkekaapissa yli kymmenen eri mieliala/psykoosilääkettä, bentsoa, unilääkettä, särkylääkettä ja relaksanttia. Suurin osa respalla mutta osa kavereilta ostettuja. Kuvan voin laittaa jos jaksaa

No johan on perkele! Sulkekaa tämä ketju, tämä on jo naurettavaa! “Kattokaa, mulla on näin paljon ryynejä!” Voi vittu…

Taitaa Maago kärsiä taas (vaihteeksi) bentsorefloista vai miksi kuvan näkeminen aiheutti moisen reaktion :mrgreen:

VH

Mulla ei ole lääkekaappia vaan on sellainen Ikean laatikko, jossa on pakastus-purnukoissa eri lääkkeet lajiteltuna. On vatsa-lääkkeet (maitohappo-bakteerit, erilaisia käsi-kauppa lääkkeitä ripuliin ja pari ummetukseen, avaamaton purkki Libraxia ja närästys-lääkettä), sit on sidetarpeet erikseen, allergia-lääkkeet (nenä-suihkeet, pari eri merkkiä allergialääkkeitä, silmätipat), sekä “muut” jotka sisältää kaikkea mahdollista puudutus-aineesta (pistettävä joten tuskin tulee koskaa käytettyä) niksa-korvaus-tuotteisiin. Sit lisäks e-pillereitä, luontais-tuotteita ja paketti masennus-lääkkeitä. Ainoa päihdyttävä lääke kaapissa on muutama kakkosen xone.

Päihdyttävät lääkkeet säilytän dosetissa tai tarkoissa piiloissa; esim xonet ei oo näkyvillä ja ovat jaoteltu eri puolille kämppää. Lähinnä juuri tuosta syystä jonka DM jo mainitsikin. Jos joku tietäis et on kotona tarpeeksi bubrea ni kitkuissaan tulis vielä täältä hakemaan. Paras keikka jonka tiedän oli päälle 10v sit entisille ystäville ketkä diilas; eipä sitä kytille ilmoteta et pirit, essot ja pilvet on viety asunnosta :laughing: . Useammalla korvaushoitolaisella on kadonnut lääkkeitä kotonaan tai matkalta kotiin, joten tuo pelko ei oo aivan turha! Toisaalta ne on piilotettu siks, etten luota täydellisesti ettei kukaan täältä niitä vie, vaikka ei meillä enää käy ihmisiä ketkä bubrea vetäis.

En kyllä minäkään laittais tänne tuollaista kuvaa just tuon takia et vois olla kämppä ryhjä ku kotiin tulee. Toisaalta on niin paljo tuttuja ketkä menee omaan (sekä muiden) koteihin kerros-taloissa todella helpolla ja hiljaisella tavalla (ite oon katsonu vierestä ku menee 10 sekkaa), ni tänne oon ostan sellasen turva-toimen ettei sisään pääse. Taivuttaa jääkaapin pullojen-pidikkeestä vain toisen pään toiseen suuntaa ja posti-luukusta sisään ni saa lukon auki ilman ääntä ja siististi, joten mielummin maksoin 20€ jotta tuo ei toimi mun asuntoon.

Yritän oppia näitä termejä, mutta homma tuntuu toivottomalta… Mitä ihmettä tarkoittaa “kukkelit”???

VH

Joo, Viimeinen Hidas, en ole bentsorefloissa vaan mun mielestä tollainen lääkekaapin esittely on vaan todella lapsellista. Mä haluaisin tietää mitä tolla haetaan? Jotainhan tuollakin on tarkoitus saada aikaan. Ja kyllä, olisin itsekin tyytyväinen jos lääkekaappini pullistelisi ryynejä. Mutta IKINÄ en siitä mitään kuvia laittaisi mihinkään, en kavereille ja viimeiseksi nettiin. Amatöörien touhua…

Joo elikkä itsellänikään ei ole lääkekaappia vaan ne on keittiössä. Tällähetkellä näyttäs olevan (huumaavista lääkkeistä) rivatril 2mg, tenox 20mg, tramal 100mg. Ja sit kolme subutexii 8mg oottaa joulua. Mut nyt minä ootan et koska noi satasen tramalit alkaa vaikuttaa, debotteja kun on. Heitin noin tunti sitte 1500mg naamaan et ilta menee notkuissa. Ja muutenkin pidän subuista/teemuista kolmen päivän tauon, koska on sitten mukava jouluna rauhottua :sunglasses: PS. Ne ketkä hehkuttaa jotain lääkekaappia niin vittu mitä urpoja. Itse sanoin mitä se sisältää huom. en hehkuttanut, koska niitä on pakko syödä. En mielelläni käyttäisi mitään noista, mutta se on faktaa että pakko mikä pakko.

vois itekkin “hehkutella” laittamalla kaikenmaailman psykoosilääke/random unilääkepurkkeja niin kaappin näyttää mahd. täydeltä, sit kaikki tyhjät bentsopakkaukset mitä roskista ja sängyn alta löytyy siihe vieree herättämääm kateutta…jos 10mg diapam, opamox, tenox ja insomin nyt jotain kateutta jossain herättää

Mulla on vielä säilössä iki-vanhoja pakkauksia joita keräilin yhteen aikaan… Kaikkea santuista kumeihin :laughing: Siitä sais aikamoisen läjän kun sen kuvan viskais, mut ne ois lentän jo pois ellei ongelmana olis et ollessaan samassa roskiksessa joku naapuri vois hiukan ihmetellä asiaa ku on täys pelkkiä tyhjiä lääkepurkkeja joilla sais pään sekasin… :unamused: Heitän menemään pienissä erissä ne mielummin, tosin on siellä ihan harvinaisuuksiakin kuten edesmennyt Normison ja oranssien 2:sen ja 8:sin xone-purkit… Kyllä on ollu mukava harrastus, vaik alunperin oli tarkotus katsoa paljonko lääkkeitä on tullu syötyä vuoden sisään. :astonished: :laughing:

mää aattelin tehä semmosen taideteos-kollaasin, en kyl tiiä missä sitä kehtais esitellä…:slight_smile:

Avaamaton purkki Abalgin Retard 150mg 060296 annettu apteekista, jos oikein muistan niin punaisia ovat. Nyt sai viereensä Triptyl purkin ja avaamattomina pysyy, haa uusi harrastus eli avaamattomia purkkeja lääkkeistä jotka kelpais viihteilyynki.

Tässä on se aine jota toivoisin nytkin olevan lääkekaapissani :sunglasses: :

Valitettavasti en ole saanut tätä nektaria kuin vain 4 pakettia sairastellessani. IV käytössä oikein mainio lääke. En ole ikinä Contteja käyttänyt IV:sti. Mahtavatko toimia yhtä hyvin kuin Normit?

VH

Näitä itsekin toivon kaapista löytyvän, vaan eipä löydy kuin 200mg tramaleita ja 2rivoja + kaikkea paskoja lääkkeitä. OT taas aloitettiin uusi kokeilu selkään mikä auttaisi, noin vartin käynti 108e ja 4kpl jotain piikkejä lihaksiin (1mm päähän luusta), oltaisiin laitettu myös joukkoon kortisonia mitä ei nyt kuitenkaan laitettu koska vielä iso avohaava leikkauksesta jonka paranemisen kortisoni saattaa tyrehdyttää kokonaan tai osaksi. ja silloin laitetaan suoraan luuhun asti kiinni piikki kun painetaan kortisonia siinä joukossa.

Tramaleissa on tuo kattovaikutus ja saattaa kestää noin 5h ennen kuin vaikuttaa mitenkään. kattoannos muistaakseni on 600mg/vrk ja suurempi määrä ei vaikuta. korjatkaa jos olen väärässä. itse käyttänyt vuoden päivittäis käytösssä 200mg tramaleja.

Olet väärässä. Tramadolia ei tulisi käyttää yli 400mg/vrk, koska epileptisen kohtauksen riski on huomattava tämän ylittävällä annoksella.

Voi tramaleita syödä ihan huoletta vaikka 2000mg jos on vaa bentzoja esim rivatrilit jotka estää epilepsiakohtauksia/kouristuksia.

Juu, kyllä mäki oon syöny viittä grammaa tramaleita.
Ja päälle muutama kymmenen rivaa, ei mitään järkeä tosin.

Niin ja tietyn “rajan” yli kun on vetäny, ni ei mee mihkään notkuille, hiki vaan tulee.

Onhan se ihan fiksua lopulta myöntää olevasa aikamoinen torspo.