Lääkekaappisi kuva tai sisältö?

Tämä ihmisten yksilöllisyys korostuu mun mielestä just esim. abalgineissa -kyllä 150mg on punaisia-, minulla nimittäin abalgin toimii oikeestaan ihan samallalailla ku metadoni. Paljon kovempaa ku tramal, vaikka niiden pitäis olla suurinpirtein samantehosia.

Mutta tosiaan viina+abalgin on kyllä todella kuolettava kombo… :imp:

Tosin tramal + viina en sitten taas ole koskaan kuullut tuottavan letaalia annostusta. Ainakin itse vuoden syönyt 400mg tramal + 4mg riva + alkoa ihan normi ryyppyiltoina ja vaikutusta ei ole ollut verrattuna siihen kun syönyt vain buranaa maksimissaan ja ryypännyt. Tosin kylmiltään noihin annoksiin en ole hypännyt vaan noitten takana monet eri lääkkeet olleet.

^ 4 mg rivaa ei vaikuta sun käyttäytymiseen, kun olet dokaamassa. ainakaan sun omasta mielestä.

:smiley:

Tietysti bentsot nostavat kouristuskynnystä, mutta siitä ei kai ole mitään todisteita, etteikö kohtaus olisi silti mahdollinen. “Ihan huoletta” en ainakaan lähtisi 2g annosta ottamaan.

Ei muittenkaan mielestä :slight_smile: ei avovaimoni eikä tuttujeni mielestä, mistä kukaan ei ole koskaan käyttänyt buranaa vahvempia ja selvänä seurannut vierestä myös. :open_mouth:

Tosiaan aika älytön topic.En kyllä itekkään keksi tälle muuta käyttöä, kuin prassailla ryyneillä.Jotku jopa fiilistelee tyhjiä paketteja :confused: .

No ettei mee ihan ohi, niin omasta kaapista löytyy buranaa ja allergia lääkkeitä.

Hyvää joulua kaikille!

Ottaa sen ajatusmallin, että esim. moottoripyörä foorumilla ihmiset postaavat omien prätkien kuvia, autofoorumilla hienoja autojaan niin päihdefoorumilla voi sitten “pröystäillä napeillaan”… :laughing:

jouluja vaan…

Ootte ihme porukkaa. Mä en huumeita hehkuta, päinvastoin. Oisin voinu tunkea tohon kuvaan vielä kymmeniä tyhjiä paketteja ja pulloja mut laitoin vaan ne, joita ite joskus tarvin ja otan VAIN tarvittaessa. Otin vaan kuvan silloin, kun sattui olemaan hyvä tilanne. Ja huh, onpa hehkutusta ku paketit laitettu oikein riviin…halooo!!! Ja respakansiosta löytyy respa kaikille muille, paitsi Lidokaiini-purkissa olevalle vahvalle huumaavalle nesteelle, joka on jo tuhottu.

Pointtina oli se, että kiinnostaa mitä lääkkeitä jemmaatte ja käytätte. Ja onhan sitä kiva katsella mitä muilla on. En tietenkään säilytä niitä tuolla tavalla, jos on vieraita. Käyttäkää maalaisjärkeä näsäviisaat ja kitkuissa olevat dissaajat. Suurin osa kauan käyttäneistä, osa tälläki foorumilla pyörivistä pöllis takuulla osan tai kaikki tosta kaapistani jos tollasen näkis vaikka parhaalla kaverillaan. Euron jälkeen on tuntunu, et asiat o ruvennu menee vituilleen. Ei oo periaatteita ja aina saa ryöstöjä ja kotirosvoja varoa. Ennen sai jätttää kilon x ainetta vaikka eteisen oven viereen ja se pysy siinä näin kärjistäen…

Sun kokemukset huumeista näyttää suurimmaksi osaksi liiittyvän tähän sivustoon. Varmaa flippaisit jos tää poistettais käytöstä… :frowning:
<

No vaikka sun? ne pari lyrikaa saa ny kamerakännykälläki…

Älkää nyt ketjun alottajaa dissatko, ite oisin voinu ottaa kuvan max täyteen ahdetusta lääkekaaapissa jossa 90% psyykkeseen jollain tavalla vaikuttavia lääkkeitä. Kone vaan paskana eikkä kännykäl jaksa renaa. Ainakin vois ulkopuoliset surffaajat ihmetellä että weeteeäf. Ja oon kuitenki ns “normaali” ihminen. :slight_smile:

.

Pitäiskö itte postailla jotaki durogesicci paketteja tai jottain oxyconttini lootia, en kyl näe siinä mitään järkeä.
On mulla tossa 2.5litraa gammaa, en kyllä mitään kuvia rupea postailemaan.

Vai laitanko kuvia jostain tykeistä ja panoksista, en varmaan… :laughing:

Lääkekaapista vaan kuvia, panokset mukana kuvassa :laughing: lähtee se vitutus nopeiten hauleilla :laughing:

Ahdasta rupeaa olemaan kun just hain Diapameja, aluksi varovasti vain 4*100 2mg ja 1-3 kerralla 1-3 kertaa päivässä. Kahden viikon päästä kontrolli ja josei auta niin Temgesikkiä peliin, Tramal Lyrikan kanssa alla peruslääkityksenä. Voi kun kaapissi olis vain paketti Rennietä ja Buranaa ja niillä sit vielä pärjäisi.

Minun lääkekomeroni on valitettavasti niin iso että kaikista nupuista ei saa kuvaa. Huhhuh, vittu mikä palsta :laughing: :laughing: :laughing: :sunglasses:

Ei ole ihan pieni huone, monessaa taluodessa lastenhuone. Mulla täynnä aseita, ovessa teräspelli, saranoissa tapiit. Ainalukossa jossen ole kotona, no jos ovi on auki niin Dopperi kyllä vahtii, poliisit vaati nämä säilytyspakkoja kun katosttiin. Siis lääkkeitä kyllä mahtuu, tossa panosyen vieressä vaikka tilaa vievät. Täällä istun nytkin, huone olis monen pojan unelma ja mä vaan elän täällä.

Mitähän kaikkea siellä tällä hetkellä on… :unamused:

Antabus- kapseleita, e-pillereitä, kuussatasta Buranaa, Deprakinea avaamaton paketti, Cipralexia (myöskin lähes avaamaton, joku pari nappia syöty), Anafranilia, Zoloftia, 50mg Levozineja, ketiapiinia helvetisti (KOKO KANSALLE, 25mg ja 100mg), Klo-Triptyl mitejä, Rivatril 2mg:tä, Opamox 15mg:tä, Propral 40mg:tä, Primaspaneja, ASA- ratiopharmeja, mirtazapiineja, laastareita, kuumemittari, tyhjiä xanor -listoja (eri vahvuuksia…), tyhjiä Tenox 20mg-purkkeja, tyhjiä Lyrica 75mg ja 225mg listoja, 1g panadoleja, tyhjä Panacod-loota, käytetty Norspan- laastari (en muista vahvuutta), melatoniinia 3mg joku 7 nappia, buprea 5 mg, värkkejä 98 kpl tällä hetkellä… tyhjä medipam- lista…

Vois ehkä siivota tuon kaapin. Siellä on niin paljon kaikkea tarpeetonta…esim deprakine, hyi, en koske siihen lääkkeeseen enää ikinä.

Olikohan siinä kaikki… :laughing: :laughing:

Harmi kun en ole kotona, olisin voinut laittaa kuvan… :smiley:

tenox, sirdalud, ja burana. ja jos paha unettomuus iskee niin 100+300mg seroquel, onhan tuolla yhteiten tilojen kaapissa muitakin lääkkeitä mutta minä niitä harvemmin tarvitsen

Yleensä mirtazapin (ny loppu), opamox (ny loppu), buranata, rautakapseleita, b-vitamiinia, sertralineja, ketipinoria, kondomeja (ny loppu ja perkelettäkö minä niillä enää ikinä :imp: ), ehjä kuumemittari, rikkinäisiä kuumemittareita, vanhoja peratsineja, antabusta, sideharsoa, laastaria, haavateippiä, joskus diapamia, tenoxia, (tod.näk.) jatkos ei, kun koetan selvitä omillani.