Kysy tyhmiä -thread

Paloin halusta aloittaa uuden topikin missä vois kysellä vähä sitä sun tätä :wink:

Kysymykseni kuuluu:
Mistä löydän virallisen huumausainelistan? Ja onko Lääkelaitoksen sivuilta löytyvä lääkeainelista ajantasainen lista?
Intterwebbishoppailun takia tässä hieman kyselen…

Miksi tölkit pitää palauttaa ehjänä, kun ne hajotetaan palauttajan kuullen?

Miks piri laskuissa panettaa koko ajan, ja saa ihan sairaan helposti??? :open_mouth:

miks pyyhkeet tarvii pestä ku mehän ollaan putipuhtaita ku niitä käytetään?

MIKSI pirilaskuissa panettaa ihan helvetisti, mutta silti laukeeminen on eri juttu :unamused:

:sunglasses:

Mutta ei se ainakaan mulla ole sama asia kuin krapulassa… Eikä mitään ongelmia saamisen suhteen… :wink:

Milloin palikka on ollut viimeksi vko:n polttamatta?

:smiley:

Siis viikon, ootsä nyt tosissas? :smiley: No en varmaan tänä vuonna ole vielä niin pitkää aikaa ollu polttamatta varmaan viimevuoden puolel, on tää vaa niin tätä! :sunglasses:

Kysytään tyhmiä: Miksi tramaleita nauttineena ei voi nauttia seksistä? Ihme touhuu ku panettaa mutta kun ei paneta. Hassun hauskaa täälä tänään. :slight_smile:

ö

arvatkaas onko muklla housut jalassa?
oikeuin arvaajan saa 10 pistettä ja papukaijamerkin!

^Ei ole.

Mutta selitäpä tuon avulla, miksi naistakin panettaa kankkusessa!? Ei sillä oo mitään tekemistä lisääntymisen kanssa, koska nainen kantaa pentuaan 9 kk, ja kroppa luulisi tuon teorian mukaan kuolevansa sitä reilusti aikaisemmin. :stuck_out_tongue:

Suorittaa tehtäväänsä eli yrittää pitää miehen onnellisena :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Hahhah no ottakaa nyt ihteenne. Ei mutta ei evoluutio ole mikään suunnittelu ja ehdi ottaa kaikkea huomioon.

Filosofi vielä tuntuu miettivän vastaustaan kyseiseen asiaan. On se vähän mietteliäällä tuulella. Miettii liikaa ja juo liian hitaasti.

mä oon kans miettiny tota, kunnes äsken minkki sano, et “siks ku sen koneen pitää pystyä lukeen se viivakoodi, ja jos tölkki on rutussa ni viivakoodi ei vältsisti näy”

tuli tyhmä olo :smiley:

Eiks se jotenki niin menny ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassa?

^Joo on vaan tyhmiä vastauksia.

.