Kysy tyhmiä -thread

Mä palautin tölkkejä ja tein testin, painelin jokaisen tölkin lommoille viivakoodin kohdalta, jokaisesta sain rahat. Mutta varmasti jos tölkin ruttaa perusteellisesti, niin eihän niitä viivoja pysty lukemaan millään, nehän yksinkertaisesti “katoavat” näkyvistä. Parempaa teknologiaa odotellessa… Maailma ei ole vielä valmis.

En tiiä tai muista mitä piti kirjottaa.

Ootko tyhmä?

ne tarvii palauttaa ehjänä jotta sillä koneella joka ne sitten murskaa ois duunia.

ootteko kaikki hiukan tyhmiä DAA? :mrgreen:

Ei, ku tyhmiä kysymyksiä.

Miks mun läppis kuumenee vaan vasemman käden puolelta, oikee ihan kylmä? Kovo, tjsp.

Jos joku nörtti (muu ku mä) vois heittää vinkkiä. (se on siis tod kuuma, ihan surffatessa vaan.) noin 65.78333352C

^
Veikkaisin että prossa lämpenee. Kovalevy on tietääkseni läppäreissä oikealla puolella joten se tuskin on syynä. Kannattaa melkeimpä putsata se tuuletin paineilmalla, jos se vaikka auttais asiaan.

tä? tää on 2gt 667ddr 2*1.83cpu ja mikä se ny oli nopee levy,

onko tämä se interweb?

EEEi, ku inwerb.tet.

Mä taas oon palauttanu ruttusia tölkkejä, mistä oon suoristanu vähän sitä viivakoodia ja hyvin on menny läpi.

Herranjestas, tota voi jo sanoa tyhmäks kysymykseks! Vau!

No tyhmä keksii tyhmiä kysymyksiä (oikeesti se oli niitsen pohdintaa… :mrgreen: )…

Kun keksii miettimällä oikein tyhmän kysymyksen, se on oikeastaan lahjakkuutta.

Jos heitän pallon ilmaan, niin liikkuuko kaikki muu ja pallo pysyy paikallaan?

fi.wikipedia.org/wiki/Kaksosparadoksi

oon syöny ramboja tässä ja mietin että ottas subua. buustaako subu tätä oloa vai lähteekö rambo olot pois ja subu nuokut tilalle?

Mitä on rambot?

Oisko niinku Trambo? Eli sama ku tramal. :unamused:

jep… tramal

Täähän on vähän sama kysymys ku kysyis et: Jos oon polttanu heinää, ni lähteeks heinä olot pois jos poltan hassista tai guGuu. Mut tämähän onkin kysy tyhmiä -thread :astonished:

eikö se subu blokannu jotku reseptorit vai mitä se oli :smiley: joku agonisti :wink: