Kuvaketju

Ratkaisin ongelman. :wink:
edit.

1. Sain tuon osoitteen kautta kuvasi näkymään ja käytin tuota ohjettani. Kopioin ilmestyneen kuvan osoitteen. :wink:
    http "Photo Storage.html (copy image location/kopio kuvan osoite) :arrow_right:

(vika oli .html) Eli kuva ei toiminut, kun ei kuvatiedoston nimeä lopussa jpg, png.

1. Laita(paste) tämä linkki:www.photobucket.com/image1.jpg (Tuossa lopussa siis .jpg eli kuvatiedosto kyseessä)
    Tuohon väliin

eli homma ei toiminut, kun lopussa ei ollut kuvatiedoston nimeä. Kuvaa ei ilmesty silloin.

edit. Juttua muokattu sen verran, että jos samantyyppiseen ongelmaan joku törmää, niin tästä olisi apua tulevaisuudessa. Kirjoitusta muokattu selvemmäksi.

.

K I I T O S ! Pitäis lukea ohjeet loppuun asti eikä kaahata joka suuntaan adhd-pää kainalossa. Tulihan se osoite kuvan päältä. Periaatteessa mun pitäisi osata jopa koodata Unitylla, mutta kärsivällisyys ei kestä :mrgreen:

Wau, Pian’O! Onnistuit! :smiley: Magee kuva!
Ps. ei kestä.. mä innostuin säätelemään ja vääntelemään.. :slight_smile:

Laittele ihmeessä lisää kuvia, kun toi on hyvin hieno!

edit. poistin osoitteen!

Minä olen taas semmoinen, että periksi en helposti anna.. :mrgreen:

:arrow_right: Uusia kuvia kehiin vaan! :smiley:

.

.

Hieno kuva, Pian’O !

Kiitos kuvapalautteesta :slight_smile:

Vaikka epävarma ja pelokas pikkutyttö onkin kasvanut jo aika isoksi ja pärjääväksi, niin aina se vaan tuntuu hyvältä, jos/kun joku tykkää omista tekeleistä. Ehkäpä pitäisi satsata enemmän vanhaan valokuvausharrastukseen. Muutaman viinapullon hinnalla saisi vähän paremman kännynkin kuvaamista silmälläpitäen…

.

Lanttukukko. Eli kiinalaiselta horoskoopilta kukko.

"Yhteensopivuus

Parhaita kumppaneita Kukolle ovat Käärme ja Härkä. Toisen Kukon kanssa suhde menee pelkäksi nokitteluksi. Lohikäärmeen ja Hevosen kanssa Kukko joutuu kilpailemaan huomiosta, mutta suhde voi onnistua voimakkaista egoista huolimatta. Ystävyys Apinan tai Sian kanssa voi olla Kukolle hyvin antoisa.

Jäniksen kanssa suhde ei luultavasti onnistu, sillä tämä ei voi sietää Kukon jatkuvaa rehvastelua. Vuohi ja Kukko ajautuvat helposti riitatilanteisiin. Koiran kanssa suhde voi olla liian tylsä. Tiikerin ja Rotan kanssa Kukko ajautuu helposti kilpailutilanteiseen, ja tilanteet voivat kuumeta näiden voimakkaiden persoonien välillä valtataisteluiksi.
"
anna.fi/horoskoopit/kiinalainen- … rkit-kukko

fi.wikipedia.org/wiki/Kiinalainen_horoskooppi

Googlaamalla pääsee tonne Anna lehden sivulle kun laittaa vaikka: lohikäärme kiinalainen horoskooppi

Vaikuttaisi aika pelottavalta toi lohikäärme. Tunnetut lohikäärmeet näyttää enemmän arvostetuimpia kun kukot… Tai no miksei Britney Spears minua jollain tavalla kuvaa… En mene sanomaan… Popin rinsessa… Varmasti vinha perä näissä jutuissa… Niin ja oma tunti meni jo vissiin jos oikein luin…

Lohikäärmehän on arvostetuin merkki. :wink:

:arrow_right: anna.fi/horoskoopit/kiinalainen- … lohikaarme

ps. kuva linkattu jostain ruokavoorumilta…

Hieno kuva btw toi lohikäärme jos Tinyn? (Menee jonnekin blogin sivulle, niin en ole varma…)

.

.

Hyviä kuvia.

Minulla nyt ei ole kuvaa laittaa, en edes eiliseen asunnottomien yön tapahtumaan ottanut kameraa mukaani.
Kameran kuljettaminen mukana ei iso juttu ole, mutta kun kuitenkin, ihan erikseen mukaan otettava.
Vaikka mita yllytän kännykkäkameran käyttöön nin itse en ole sitä vielä oppinut. Kyllä nykyisillä ihan hyvälaatuisia kuvia saa, Kuvaajan ympärilleenkatselu siinä olennaista on.