Kupiton karkauskuukausi

Moro!

Pidemmittä puheitta: Koetan nyt pitää kupittoman karkauskuukauden eli tämän alkaneen karkauspäivällisen helmikuun. Mukaan lähtijöitä?

Myöhemmin ehkä enemmän.

Vähän tässä taas darraa ja kaikennäköistä tekemistä, mutta aion pitkälle kävelylenkille, mikä kannattaa aina ja tehdä muitakin järkeviäkin juttuja pikkuhiljaa.

Hyvää viikonloppua,

t. Urz

Mainio nimi tälle ketjulle. :laughing: :laughing:
Olen mukana kannatusjäsenenä. Jo pari vuotta on kupissa ollut vain kahvia. Sekin piti muuttaa kofeiinittomaksi, liika on liikaa kaikessa.

No mukaan tukijoukkoon liityn myös minä.
Tässä kuussa raittiuttani tullee olemaan 1000 päivää. Antabuksella tuon ajan olen varmistanut.
Putkis, 976 tipatonta päivää.

Mukana.

No minäkin lähden tähän kupittomaan mukaan.
Turhan helposti se muutama tullut joulu/tammikuussa otettua, ei övereitä, mutta liian helposti se luonnistuu.
Liian usein olen relannut sohvalla herkkujen ja jonkun prosenttisen tölkin kanssa. Treenaaminenkin ollut vähempää.
Jep jep eli vielä kerran…olen mukana :laughing:

Tammikuu raittiina taputeltu.
Nyt on helmikuun vuoro.
Olen mukana :slight_smile:.

Mukana ollaan.

Morjensta, ja kiitoksia viesteistä ja mukaan lähtemisestä!

Itselläni haasteena lähinnä erittäin tapajuoppoutunut perjantai.

Kiitos, palataan!

t. Urz

Moi taas, niin ja onnittelut selkeistä tipattomista jaksoista Tiikerille ja Putkikselle!

Putkiksella jo tonni häämöttää! Eikö pitkäaikaisesta antabuksen käytöstä ole ollut haittaa maksalle tai muuten?

Kahvia oli täälläkin kupissa alkuillasta ja sen jälkeen kaurapuuroa, eväistä parhainta.

:slight_smile:

t. Urz

Ja tere taas, ja pahoittelut, kun näin pätkittäin tänne palailen.

Mutta parempihan se antabus siis varmasti on kuin ryyppääminen, siis maksallekin.

No, tuli tuo nyt vielä mieleen tähän sanoa.

Palataan, hyvää viikkoa,

t. Urz

Mukana ollaan.alotin kyllä jo 30.1.2020.

Väärinhän se meni.20.1.2020 aloitin.En lesota silti. Tsemiä kaikille!

Hyvä Kaamanen ja kaikki!

Niin, ja pepsi on muuten hyvää. Täytyykin ehkä perjantaina panostaa pepsiin.

:slight_smile:

t. Urz

Hyvä idea vaikka myöhässä jo olenkin…

Lähden kyllä mukaan yrittämään suoristamaan selkärangan ja tsemppaamaan muita!!! :slight_smile:

Itsellä se vaan on nykyään “Alkoton arkipäivä”-projekti, mitä työstän…

Moi,
hyvä, tervetuloa, kiva kun lähdet mukaan.
Ehkä nyt kupiton karkauskuukausi onnistuukin, ja jos ei nyt ihan just täysin, niin ainakin mun puolesta voi vähän soveltaenkin mukana olla.
Tsemppiä.
Mulla oli tuossa kesällä sellainen kuukauden breikki ja sinä aikana se juomisen halu ja ajatus (perjantaisinkin tai lauantaisin) vähän häippäsi, kunnes sitten tapa taas tarttui.

Kuukauden ensimmäinen perjantai, kuin kulkee?

Itse kärsin yhä huonosta unesta ja väsymyksestä. Oletin unettomuuden johtuvan alkoholista, mutta nyt pelkään sen kroonistuneen riippumatta alkosta. Tipatonta tosin ei ole takana kuin 5 viikkoa, joten ehkä parempaa unta on vielä luvassa. Lääkäriin en tietenkään :smiley: ole “kehdannut” - täytyis varmaan mennä. Mikä siinäkin on niin vaikeaa?
Ne kerrat (2) kun on tänä vuonna mieli tehnyt tarttua viiniin, ovat olleet työliitännäiseen kestovitutuksen aiheuttamia. Toivon että tipattomuus saisi esiin pientä selkärankaa pitää puolensa, uskallusta hakea muutosta ja pontta hoitaa itseä. Aika paljon toivottu. Saa nähdä.

Kivaa viikonloppua kaikille!

Antabuksella ei ole ollut mitään ongelmia minun elimistössä. Eikä minulla yleensäkään mitään ongelmia.

Putkis 982 * Antabus

Moro,

no tänään kävi kyllä juominen mielessä, mutta kiitos tämän rupeaman ja projektin täällä, se sivuuttui aika nopeasti.
Ja sitten on flunssakin päällä. Pikkurikareita nyt silti ostin, myöhemmin illalla pieni sikarointi sitten varmaan. Niistäkin on meinannut välillä tapa tulla, vaikka tupakointia sinänsä vähän inhoankin.

Mene Putkis vaan ihmeessä lekurin pakeille. Eikös niillä ole vaitiolovelvollisuus jne.
Itse olen heräillyt tässä sitten viime syksyn joskus öisin. Se, mikä on auttanut, on ollut, että olen kirjoittanut vaan pyöriviä ajatuksia kynällä paperille. Ihan vaan ilman mitää kritiikkiä ja valmiiksi niin epäselvällä käsialalla, ettei niistä hevin kukaan selvää saa. Sitä on joskus toista tuntia tullut aamuyöllä tehtyä ja se on jeesannut.
Ehkä sitten hyvä kävelylenkkikin auttaa. Olet varmaan niitä tehnytkin.

Nuo on kyllä ikäviä tuollaiset stressikehät. Kurjaa, jos töissä on joitain ikäviä kuppikuntia tai kusipäitä. En tiedä, mikä tarkemmin stressiä aiheuttaa. Aloitat kuntonyrkkeilyn, jos et ole jo aloittanut ja paukutat siinä stressiä pannuun? Voisi olla hyvä. Joskus olen ajatellut, että voimailulajit purkavat stressiä eri tavalla vielä kuin lenkki. Ne jotenkin ammentavatkin sellaista voimakkuutta mieleen. Että maastavetoa kehiin?

Antabuksesta: Joskus otin sitä vuosia sitten, no pari vuosikymmentä sitten. Sittemmin painelin joku kerta itse yksityiselle ja tilasin antabusta. Siitä meni sen jälkeen vatsa sekaisin ja ehkä muutenkin vaikutti. Se vaikutus olisi kuitenkin voinut mennä ohitse varmaan, kun olisi tottunut. Se on varmaan nyt hyvä sulla 0132 ja hyvä muuten tuo mottosi. Pitäisi itsekin painella pienille urbaaneille eräretkille ja koettaa muuten ihan kunnon pannukahviakin tehdä.

Mutta niin, kiitos kysymästä, kyllä tässä nyt ihan hyvillä mielellä perjantaita. Hyvää viikonloppua kaikille ja lataavia yölepoja myös!

t. Urz

Tässähän tämä mennee, 3vkoa kohta täynnä, pari varttitunnin mittasta kaljanhimo puuskaa ollu,heleposti ohi menny. Rupiaa tuota virran tynkää löytymään, niin kevyt oloki rinnassa, niinku rakastuneella. Uhkuu oikein prkl. Täsä vois mennäkki melekeen mihin vaan, no ei nyt älyttömään ihmis paljouteen eikä selevinpäin kapakkaan nyt sentään vielä, - tuskin koskaan tullee semmosta oloa. Ja kaljasta jääneet rahat tullee sumpattua johonki oliiviöljyyn että saa lihan marinoitumaan ja veikkaustaki tullu muistettua… Täältä tähän.

Etäisyys Alkosta. Nyt perjantaina ei ensimmäisenä tule mieleen viini viikonlopuksi. Ihan kuin en olisi niin rasittunut työviikosta. Illalla menen pubiin keikalle, autolla. Ennen sekin olisi ollut vaikeaa. Voin hyvin. Voin paremmin kuin aiemmin.