kuolemankauppias

Minä! Hahaa! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eikä kun ne on kaikki kiinnostavat kirjastosta jo luettu. Kerran oli yksi psykedeelisiä kaktuksia käsittelevä kirja, ja senkin joku hippi varasti.

En ole sinua nähnyt kirjatossa kuin kerran. :unamused: Minä siellä suhteellisen usein kuitenkin käyn.

Ja minäkin olisin sen kaktuskirjan halunnut lukea. En vaan kehtaa mennä rustaamaan hankita ehdotusta… :mrgreen:

Jännä juttu. Kun olin siellä puolisen vuotta töissäkin aikanaan.

Voin kyllä rehellisesti sanoa, että kirjastot on perseestä. Melkein yhtä perseestä kuin lukeminen. :wink:

Ai te ootte Kajaanista… Mä ymmärrän teitä Kajaanilaiset on ihan sekopäitä kaikki. :open_mouth:

ei ne kaikki oo :astonished: vai onko :astonished: kyllä mä yhden hyvän tyypin sieltä ainakin tunnen :>

Täällähän esitetään vakavia syytöksiä. Minun tietääkseni täällä ei ole keskimääräistä hullumpaa sakkia, vaikka onkin joskus ollut Suomen kolmanneksi väkivaltaisin kaupunki.
Ihan fiksua porukkaa täällä on, ellei muutamaa hamppia lasketa. :unamused:

Burroughsin kirjat on hyviä… Mutta onko kukaan lukenut Gary Valentine Lachmanin kirjaa “Tajunnan alkemistit”? Se käsittelee 60-luvun okkultismia ja siihen liittyvää & liittymätöntä huumeiden, lähinnä hallusinogeenien käyttöä. Se on helvetin hyvä ja kannattaa lukea, vaikka okkultismi ei kiinnostaisi pätkääkään, lähinnä se kuitenkin kertoo Timothy Learyn & kumppaneiden trippailusta!

Siis mä tarkotan et hyvällä tavalla hullua porukkaa. Tuli vaan mieleen ilosaaresta ne Kajaanilaiset hörhöt… Tunnetsa sen tyypin sieltä joka välittää liikaa? Se itki mulle ilosaaressa et hän välittää liikaa. :smiley: No joo et kyllä varmaan tunne…
Mut tästä omasta kylästäni minä en hirveesti välitä kyllähän täällä elää mut täällä ei yksinkertasesti oikeen ole mitään, tää on valittu kaks kertaa Suomen surkeimmaks kaupungiksikin. Minä en oikeen jaksa uskoo tuota
olihan siinä kaikkee tilastoja mikä täällä on huonosti työttömyys ym. Mutta jos se on totta niin Suomi on aika vitun hyvä paikka elää,
kun ei tää mikään slummi todellakaan ole.
On täällä fiksuakin porukkaa mut vituttaa kun ihmiset on täällä usein niin allapäin…

Vihdoin, kun maksoin kirjastoon sen tyhmän sakon ja saan taas lainata, niin siellä ei ole mitään kivaa paikalla. :frowning:

Sä ymmärsit taas väärin, se itki mulle et hän välittää vaan yleensäkin liikaa.
Joo no okei…
Vittukun munkin pitäis maksaa noi sakot kirjastoon, ja palauttaa pari levyä mut kun ei nyt pysty kun oon tupakkalakossa. Btw täälllä on suht hyvä kirjasto :unamused:

Riku Rinne kyl sellanen vitun pelle että itku pääsis jos joutus sen kirjoja lukee. Ja vahvasti epäilen että niis sanaakaa totta on.

Itku kyl meinaa päästä tuotaki kattelles, ohan tuo niin typerää että on melkein hauskaa muttako jotku vitun idiootit (99,99% suomen kansasta) ottaa ton paskan tosissaa ni voi helevetti, tää maailma juoksee syvälle perseeseen.

Pakkohan se oli. Mä olen blondi ja paljon muutakin yksinkertaista. :mrgreen:

Niin no helpostihan tommosen ymmärtää väärin.

“It´s impossible to make a movie out of Naked Lunch,” Cronenberg has said. “A literal translation just wouldn´t work, because it would cost $400 million to make and would be banned in every country in the world.”

Cronenbergin sovitus on kyllä mielestäni hyvä, efektit ovat hauskoja ja se Robocop-mies vetää roolin sopivan eleettömästi. Pitäisi löytää DVD jostain.
Mutta onhan se tietty ihan erilainen kuin kirja.

Edit: jooh

Ne puhui kylläkin Oxanest-ampulleista, jotka on oksikodoniampulleja.

Tää menee jo vähän liian pitkälle. :laughing:

Se tietysti hieman riippuu… Onneksi ei kauan enää tarvitse tätä meininkiä katsella.

Jaa vähän?!
Pelottavaa tossa on se, että tuo täti oikeasti kiertää kouluissa valistamassa :frowning:

[edit: ainakin kiersi. Enpä tiedä tekeekö sitä enää.]

näin tässä kerran divarissa sellaisen nuorille tytöille suunnatun hömppä-valistus-pokkarin: “Se kundi diggas enemmän pilvee kuin mua” …takakannen mukaan siis kertoi rakkaustarinan joka päättyi tähän kamalaan huumeeseen.

-Kukapa ei diggais?

Se kirja viel kerto essosta eikä pilvestä. Paska oli.