Kunpa olisi joku johon samaistua

^ Täh? Aivan hyvin tiedät, kun ilmeisesti olet ennenkin hakenut niitä lääkkeitä läheisellesi, että apteekissa ei kysellä yhtään mitään muuta, kuin sen ihmisen Kela-korttia, jolle lääkkeet on määrätty. Ne lääkkeet saa aivan vapaasti hakea kuka tahansa naapuri tai vaikka juuri kadulla vastaan kävellyt random tyyppi, kunhan sillä vain on mukanaan reseptin haltijan Kela-kortti.

Minä olen hakenut miljoona kertaa apteekista mieheni huumausainelääkkeet ja hän on hakenut miljoona kertaa minun PKV-lääkkeeni, eikä koskaan ole kysytty, että kukas se sinä olet, saati udeltu mitään muita asioita. Oletettujen sukupuoltemmekin perusteella lienee selvää, että tuo tuossa ei ole se Kela-kortin tyyppi, mutta ei niitä apteekissa kiinnosta kuka hakee kenenkin lääkkeet, kunhan vain resepti löytyy sieltä tiedoista.

2 tykkäystä

Haen ne puolesta asionti -valtuuuksella eli omalla henkkarillani

Pari kk meni selvänä ja sain töitä vähäksi aikaa ja into oli kova.

Inspiraation raitistumiseen sain liikunnasta.

Tylsistyin ja aloin juomaan kotimatkalla ja kohta töissä.

Työt loppui ja juominen jäi

Okei, mutta eivät ne silti apteekissa ala kaivella sinun tietojasi siinä tilanteessa, kun toisen asialla olet. Ensinnäkään niillä ei ole oikeutta tehdä sitä ja toisekseen siinä menisikin mukavasti koko päivä, kun jokaisen toisen puolesta asioivan tietoja kaivelisivat. Apteekeissa käy kyllä ihan kaikenlaista porukkaa asioimassa toisen puolesta.