Toivottavasti tämä ok. Ja lukee ken lukee ja vastaa jos joku vastaa.
Koen vaan halua ryöpsäyttää kaiken tähän…no melkein kaiken.
Masennus, ahdistus, itseviha, syyllisyys, impulsiivisuus(viha/aggressiivinen olotila, mutta en vahingoita ketään), addiktiot(ruoka,kahvi,alkoholin “kohtuukäyttö”, makea). Työkyvyttömyys. Valtavat pakko-oireet(ocd) invalidisoi joka päivä. Epätoivon ajatukset. Yritykset ratkaista asiat. Rukoukset, keskustelut. Miettiminen. Avun haku. Kaikkea on. Uskonnollisuus.
On myös todella hieno poikaystävä, joka rakastaa ja ihailee mua, mutta olen niin ahdistunut etten välitä edes nähdä ja jutella hänen kanssaan. Suhde tuntuu taakalta, koska olen nuoresta lähtien tavallaan kammonnut läheisyyttä. Yleensä parisuhteeni on kaatunut siihen että eroan koska en enää kestä ja koska mikään ei tunnu miltään. Vaikka miehet on aina olleet hienoja ja kohdelleet mua todella hyvin.
Olen siis addikti. olen lapsesta lähtien tunnesyönyt, 18-v jälkeen alkoi biletys alkoholin kera, mutta se loppui 2017 terveyden romahtamiseen, nyt tissuttelen 1 tölkin jotain siideriä päivässä, en joka päivä. Ylipäänsä kaikki ruoka ja juoma on sellanen pakopaikka. Läheisyys on aina ollut käsittämätön juttu mulle.
Mulla on paljon ystäviä ja hyviä suhteita, mutta koen itseni tyhjäksi, ja tiedän että mulle suurin helpotus on kun saan olla joko yksin tai ihmisten kera addiktioiden jelppaamana. Tunne-elämä vaatii säännöllisiä mielihyvä/tai vaan ahdistuksen vaimennus tankkauksia.
Ulkoisesti näytän hyvältä ja sosiaaliselta.
En todellakaan jaksa arjessani. fyysinen ja psyykkinen uupumus on valtava. Jokainen päivä on selviytymistä. Olen psyk.polin asiakas. On lääkitys. Käytän ravintolisiä ja syön niin terveellisesti kun kykenen. Ulkoilenkin jopa. Veikkaan että hermosto on ihan rikki. Tai siis ylikuormituksessa.
Hirveä paine jatkuvasti.
Musta tykätään kauheasti. Mutta mä en tykkää itestäni. koen olevani vastenmielinen.
Mutta joka päivä tässä eletään.