Sunnuntaita. Tämä olkoon ketju missä voi ulvoa krapulaansa. Mulla on nyt just SE. Maailman isoin, kamalin ja ällöttävin krapula. Henkisesti olen aivan rikki, laatta lentää ja silleen. Mä palaan lukemaan tätä kun seuraavan kerran tekee mieli juoda. V&%$#!!! Oli kiva ilta, minä toki join eniten ja olo on sen mukainen. Mä en ehkä kestä itseäni.
No kyllähän minä lähen tähänkin ketjuun mukaan! Vaikkei just nyt ole ajankohtaista niin voipi olka,että joskus on
Mua nauratti ihan älyttömästi ku luin ketjun nimen tämähän meiltä puuttui
Kyllä se siitä Pecorino! Hakkaa päätäs aikas seinään ja sitte vaan taas etiäpäin!
Tämä on hyvä muistutus. Tulen tähän mukaan, jotta voisin ( toivottavasti en enää koskaan) tuntisi sitä tunnetta juomisen jälkeen, kun pää on ihan tyhjä. Ja uni ei tule. Ei vaikka mitä tekisit. Ja kolme seuraavaa yötä samoin katkonaista huonoa unta.
Mulla pistää miettimään kuinka paljon illalla/päivällä when ever kannattaa ryystää, jos seuraukset kestää monta päivää.
todella hyvä ketju! täällä voi päivitellä mokaansa ja kaikki jää talteen. niitä on tarpeellista lukea sitten kun suu alkaa napsua seuraavan kerran. toivotaan, että ketju jää tyngäksi eikä tähän monen tarvitse rustailla mutta kyllä kaatopaikkaa tarvitaan.
tsemppiä, Peco.
Join perjantaina 10 annosta alkoholia.
Mulla oli eilen krapula.
Se kesti aamukahvin verran.
Muuten päivä oli pirteä ja täynnä toimintaa.
Inhottavaa että kroppa näin “hyväksyy” alkoholin eikä purnaa vastaan tuon enempää.
Olisiko juoppouteni syy tässä?
Mä olen takaisin normaalien kirjoissa - phiuh. Olipas karmea olo. Tosiaan laatta lensi ja pään sisällä oli järkyttävä ahdistus. Synnytysten myötä mun paikat on löystyneet sen verran, että oksentaessa lirahtaa aina vähän pissaa housuun. Että pää pöntössä ja kuset housussa. Hohdokasta. Vedin päälääkkeitä ja ulkoilin. Se auttoi. Vähän nolottaa kun sellaiset koomat vedin, en siis mokannut sinänsä mitään eikä muistikaan pätki mutta silti. Eikä kaverit tunnu olevan millänsäkään. Mutta silti. Olin ottanut vielä yöpöydällekin lasin viiniä. Onneksi olin nukahtanut heti että en ollut juonut sitä.
Minä lukeudun niihin luonnonoikkuihin, joille ei tule koskaan krapulaa.
Ei siis koskaan mitään päänsärkyä tai pahoinvointia, vieroitusoireet kyllä tulee, mutta ne lähtee aina sillä millä on lähtenytkin.
Omaan siis täydelliset geenit alkoholismiin ja kun kalenteri näyttää pelkkää normipäivää, onkos ihme että putket venähtää kuukausien pituiseksi.
Näinpä täällä myös. Viimeksi oksennuskrapula ollut yli 10 vuotta sitten. Ja sitä ennen en ollut juonut reilu 10 vuoteen enempää kuin maksimissaan yhden oluen kerralla ja sekin pari-kolme kertaa vuodessa. Noh - onpahan tässä sen jälkeen tullut otettua se määrä takaisin, mitä monet juovat alle 30-v:nä.
Ihme etten ole delannut. Yksi talvi poljin töihin ja saatoin lähteä 7 aamulla polkemaan, vaikka viiniä oli tintattu vielä 2 aikaan aamuyöstä tai jos se oli loppu, mitä nyt sitten sattui vielä kaapista löytymään. Huhhuh…
Miten voi olla, että ei ole krapulaa? Aivan vieras käsite mulle mulla oli nuorempana aina yrjökrapula. Iän myötä ne on muuttuneet henkisiksi; ajatukset on ihan vinksallaan ja se ahdistus tuntuu ihan fyysisenä puristuksena. Tänään oli sitten kumpaakin oiretta. Nyt ei ole mitään kekkereitä edessä. Nyt voisi taas jo pitää tipattoman kauden.
Tämä tiedemies on tehnyt tutkimusta tätäkin aihetta koskien aikaisemmin: viewtopic.php?f=3&t=36510
Ja kaikkia kiinnostaa varmaan ihan vitusti, mutta siitä hetkestä kun meikä on viimeksi yrjönnyt yhtään mistään syystä tulee juuri kuluneeksi 10 vuotta.
Täällä kans! Oon niin väsyny vieläki etten jaksa enempää raportoida just nyt. Kiitos tästä ketjusta, hyvä idea!
se tunne, kun avaat facen aamulla ja sen on täynnä kaveripyyntöjä kaiken maailman ite-taiteilijoilta ja mietit mitä tekotaiteellista paskaa olet illan taas syytänyt.
Hyva ketju. Tassa voi sitten muistella, jos hirveasti tekee mieli dokailla. Niinkuin olen joskus kirjoittanut niin viikon putken jalkeen krapulat on olleet aika pahoja. Fyysisesti ei pahempia oireita, mutta henkisesti tuntuu etta paa leviaa. Ok one step back, kylla fyysisia oireitakin on, esim verenpaineen nousu ja kuvottava olo. Mulla toi valkoviini on se pahin, helppo kanni, mutta sitten laskut sen mukaisia. Ja kaikkihan tietaa milla sita pitaa korjailla
Muistan kun vuosia sitten kaverini oli kylassa. Bailattiin oikein kunnolla koko ilta. Aamulla herattiin megakrapulaan. Otin sitten punaviinia pahimpaan oloon. Ylos tuli ja vietin tunnin vessassa. Silla aikaa kaveri oli tintannut koko pullon ja kysyi lahetaaks syomaan. Ei ollut nalka.
Kaikille vahentelijoille kirkasta maanantaita (Mansessa paistaa aurinko).
Kirjoitan tässä etupainotteisesti. Kuten olen omassa ketjussani kirjoittanut, meillä oli anopin hautajaiset lauantaina. Asumme täällä vähän pohjoisempana vaimon kanssa ja siunaus sekä muistotilaisuus olivat tällä paikkakunnalla ja itse hautaaminen toisella maakunnalla yli tunnin ajomatkalla suuntaansa. Melko rankkaa oli mutta hyvin sujui. Suurin osa hautajaisvieraista oli Helsingistä ja yöpyivät hotellissa. Meillä yöpyneistä lähti tänään bussilla viimeisenä vaimon sisko.
Koska kaikki meni niin hyvin, kestitsi vaimo minua tänään pullolla punkkua, muutamalla oluella ja muutamalla konjakkihömpsyllä.
Saas näkee iskeekö huomenna krapula??? Jos iskee otan gramman Panadolin ja beetasalpaaja Ptopranolin joka pakottaa lujaa lyövän pumpun rauhoittumaan. Mulla on reseptillä diapamia, mutta yritän olla ottamatta pamia krapulaan, ettei kehity sekakäyttöä!
En enää muista koska olisin oksentanut krapulassa. En oksenna edes vatsaflunssassa vaan ainoastaan vatsa on kuralla. En itseasiassa enää muista miltä oksentaminen tuntuu! Ja unohtui mainita että olemme vaimon kanssa eläkkeellä joka suuresti auttaa asiaa! Huomista odottaen
t. Juhani
Joo. Heräsin päänsärkyyn. Kun lopetti aikaisin niin iski krapulakin aikaisin. Olisi houkutus ottaa kylmiöstä yksi olut, mutta sitä virhettä en tee!
t. Juhani
tiedätkö Juhani, tämä on vissiin eka kerta kun luen että sulla on krapula! eli jos nettikamusi ei edes muista viimekertaistasi krapulaa niin niitä ei tosiaankaan ole voinut olla kuin äärimmäisen harvoin, kuten onkin.
mun mielestä se ei ole sekakäyttöä jos ottaa krapulaan bentsoa, mitä mieltä muut ovat? eikö sekakäyttö ole sitä, että ottaa sekä lääkettä että alkoholia yhtä aikaa saadakseen päänsä mahdollisimman sekaisin. tosin oot kertonut, että sulle muodostuu herkästi riippuvuus bentsoista. itselleni ei ole käynyt koskaan niin vaikka vuosien saatossa mulle on määrätty monet kerrat niitä. tulen bentsoista pelkästään uniseksi, siinä kaikki. eli mitään muuta efektiä ei synny, vaikkapa jotain leijailevaa sekä pehmeää “helppouden” tunnetta.
noiden oppareiden kanssa sama juttu. niillä ei ole mulle mitään “viihdearvoa”. vain alkoholi on saanut minut riippuvaiseksi elämäni aikana, ei mikään muu.
tsempit toipumiseen!
Koira herätti lenkille ja tämä krapulan poikanen tiessään. Harmittaa vaan kun en pystynyt pitämään helmikuun tavoitettani ettei pienintäkään känniä! No eteenpäin vaan!
t. Juhani
Krapulapäivää!
Joo-o, eipä tuo huikaton helmikuu pitänyt sitten pätkääkään. Eilen otin kotiviiniä ronskisti ja tänään kärsin krapulasta koko päivän. En ole nukkunut viime yönä juurikaan. Päätä särkee ja ahdistaa. Ajatuksen juoksu on vilkasta, mutta samalla pätkii ihan hirveästi. Koko ajan pitää touhuilla jotakin, kun ei kerran nukkuakaan osaa. Keitin jo aamuteenkin ja laitoin takkaan tulet. Lumityöt odottaisivat tekijäänsä, vaan pumpun pettämisen pelossa en uskalla lähteä rehkimään. Hitsi vie, olisi jo ilta. Tämän päivän läpi käyminen tulee olemaan tuskaa. Pitänee heittää Opamoxia illalla nassuun, että saan rauhoitettua itseni yöunille. Voi tätä itseinhoa! Huominen ja viikonloppu menee onneksi töissä…
Aurora otan osaa. Krapula on niin ärsyttävää. Mun korvaan sun aamutee ja takka kuulostaa ihanan rauhoittavalta. Koita vaan ajatella, että huomenna on huomattavasti parempi olo.
hei Aurora, miten tänään menee? toivottavasti huomattavasti paremmin. mullekin tuli sun takkatulesta levollinen olo/mielikuva, ja just sitä toivon sullekin täksi päiväksi. lämpöiset terkut sulle.