Kokaiinin annostus ?

Mjoo eli paljo tota ois hyvä ottaa ekalla kertaa ? Ja voiko ottaa ku subu vaikuttaa viel vai säästänkö aamuks ? Ja sopiiko juoda bissee samalla vaik pari tuoppia baaris ko koksua ottaa ?

Ja muutenki sopii kertoo kaikkee infoo siitä, ekaa kertaa oon sitä ottamas nyt.

Paha sanoa tarkkaa annostusohjetta. Kokeile aluksi pieniä viivoja niin tiedät mitä on luvassa.

Alkoholia yleensä otetaan kokkelin kanssa, että ei siinä suoranaista vaaraa ole, mutta tiedät varmaan itsekin mahdolliset riskit. Voi nousta kyllä kusi päähän tuolla kombolla :stuck_out_tongue:

Voi kyllä tosiaan olla että muuttuu hetkeks suht koht kovaks jäbäks, ainakin omasta mielestä:D No ei, eihän se kaikkiin silleen alko vaikuta ja koka et rupeis olemaan joku maailmanvaltias, vaikka kyllähän nuo molemmat itsetunnon nostaa aika korkeelle:D?

Sori nyt vain että nostin topiikin, mutta aattelin tässä kysäistä mielummin kuin että tekisin uuden topicin.

Mulla tuli kokkelista puhetta erään parikymmentä vuotta douppailua harrastaneen äijän kanssa ja se sanoi että ketkusta hyvää koksua saa 40 vedot(0.025 tjsp). Pitäneekö väittämä kutinsa?

koka → kokafiilis
koka+viina → kokaetyleenifiilis

Ja se jälkmmäinenhän on mitä ihmiset useimmiten kaipaa. Kolasnobit erikseen, he haluavat aitoa kolafiilistä. Mutta kun Suomessa kola on kauhean kökköä, niin sitten otetaan viinaa kanssa.

Laittakaa kokaetyleeni hakukoneeseen, en minä ehdi nyt liikoja kirjoitella.

Tjaa-a, täytyis vissiin olla tosiaankin aika puhdasta tavaraa. Itse sen ainoan kerran kun kolaa kokeilin niin grammasta tuli 18 viivaa jotka imuroimme kolmeen pekkaan noin puolen tunnin sisällä. Tosin, tällöin laatu ei vissiin ollutkaan kovin kummoinen. Kai siitä grammasta voisi saada vaikka tuhannen vetoa, mutta eri asia sitten miten yksi sellainen pelittää. Nuo kuusi imaisemaani viivaa tuotti oikein mukavan ja itsevarman olon joka kesti ehkä vajaan tunnin.

koksu koksuna fo kaad seik!

Kokaiinin käytön riskejä ovat päänsärky, vatsakivut ja pahoinvointi. Lisäksi sydämen toimintahäiriöt ja sydänkohtaukset; rintakipu ja hengitysvaikeudet; aivohalvaukset ja äkilliset kohtaukset. Edellisistä johtuvat äkkikuolemat. Psykoottisia oireita ja vainoharhaisuutta esiintyy. Mahdollisesti syntyvä voimakas psyykkinen riippuvuus ilmenee aineen himona.

Sekakäyttö alkoholin kanssa lisää myrkytysvaaraa ja muita riskejä.

Ks. Pikatieto

Muutaman kerran olen kolaa kokeillut. Ainakaan damista kadulta ostettu kola ei oikein sano mitään 1/40 g annoksella. Kerralla olen ottanut varmaan jotain n. 0,1-0,2 g useampaan viivaan jaettuna. Yksi tälläinen annos ei vielä mitään voimakasta vaikutusta tuonut, mutta kun n. vartin välein otin uudestaan ja olin ottanut jo 1,5 g vaikutus oli voimakkaasti euforisoiva. Se ei mielestäni kuitenkaan piristä niin voimakkaasti kuin piri ja vaikutuksen loppuessa oli vähän tokkurainen olo. Hintaansa ja haittoihinsa nähden ei mielestäni käyttämisen arvoinen.

Ilmeisesti olet tehnyt bisnestä punaisten lyhtyjen alueen “extacy cocaine acid- neekerien kanssa.” Ei ihme jos ei sano paljoa mitään.
Damista kadulla myytävät “huumeet” ovat pääsääntöisesti aivan hirvittävän huonolaatuista paskaa, jota myydään lähinnä turistien kusettamiseksi.

Jep… juuri niiltä. Onko se sitten kuinka huonoa tavaraa ehtaan verrattuna?

Jos ehtaa koksua löydät, ni varmasti sen huomaat… :sunglasses: Itellä jääny kyl toi kola testaamatta viel, mut varmaan otan, kuhan taas eteeni saan. Kuullut niin hyvii juttuja siitä.

Koksu on mielestäni aika samanlaista, kun piri, mutta siitä ei tule nihkeää ja rauhatonta oloa, vaan enemmänkin todellakin sellanen paljonpuhuttu “kyllähän mä tän hallitsen” fiilis. Rauhallinen ja erittäin euforinen, mutta silti suhteellisen energinen olo. Puheen bullshit-factor kohoaa voimakkaasti. Vähän väliä tekee mieli lisää koksua.

Vittumaista siinä on, että laskuja ei oikein voi lääkitä millään, edes blossi ei auta paskan vertaa, ja aina olin luullut sen auttavan mihin tahansa.

Kola on kyllä mainiota mutta Suomessa liian kallista että voisi kovin usein siitä nauttia. Ainoa paska puoli on kun koko ajan saa ottaa lisää.

Vauhti on “köyhän miehen kolaa” mutta ihan jees vähissä määrin piristämiseen.

jep. siitähän puutuu vittu koko naama. huh.

juppien huume :wink:
on niin kallistakin.

No kyllä sillä aina on ollut voimakas puuduttava vaikutus, mutta tuo yllä mainittu 1/40 g annos ei vaan sanonut oikein mitään.

koksuahan kyllä jatketaankin paikallispuuduttelilla, juuri siksi että sitä testataan aika usein juuri esmes kielen päähään, että tuntee ton puudutusvaikutuksen.

antakee pippelii!

häh :open_mouth: