Kokaiinin annostus ?

http://bit.ly/QIKxPi ← tuolta löytyy

Mulla taitaa jäädä kokkelin kokeilut väliin juuri tuon lyhytvaikutteisuuden takia ja sitäkin suuremmalla syyllä, jos se olo on niin hyvä kuin jotkut väittävät. Itse kun mielellään suosin pitkävaikutteisia huumeita/lääkkeitä, ei mulle mitkään hetkelliset humahdukset tuo kuin vitutuksen. Eri asia tietty sitten, jos jostain aineesta tulee aivan paska olo. Tällöin lyhytvaikutteisuus on pelkästään toivottavaa :laughing: .

Itse myös välttelen tietoisesti kaikkea mistä saa nopeen nousun. Muuten olisin kusessa samoin tein. Kodeiini yks pahimmista tämän takia, vailkei muuten huisin kova huume olekaan. Kokkeli ehdottomasti poissuljettu meikälaisellä.

Ei mulle oo kumpikaan ok. Pointti on se, että mitä nopeemmat nousut, päihde kun päihde, sen enemmän nupinsisäistä palkitsemisjärjestelmää väännetään vinoon ja sen suurempia ongelmia siitä seuraa. Käsitykseni mukaan kokaiini on yksi pahimmista tässä valossa. Mulla kodeiini on aikoinaan aloittanut päihteilyn, ja epäilen että pääasiassa juurikin sen nopeudesta johtuen oikeinkin käytettynä. Tämä on toki jälkeenpäin järkeltyä, mutta se hyöty minkä siitä nykyään saa on se, että pysyy kaukana tietyistä (suurimmasta osasta) substansseista ja käyttötavoista. Itsesuojeluvaistoa onneksi sen verran. Pysyy homma paremmin lapasessa, mutta riittääkö se hamaan loppuun, jää nähtäväksi.

Itselläni ainakin viimeksi 0,1g kolmeen eri osaan otettuna aiheutti vähän liiankin hyvän olon, mutta kaiketi se riippuu vähän laadustakin tottakai.