^Lahdevesi, sä ET pysty kontrolloimaan käyttöä! Mä otin kuten sinä, ei mennyt puolta vuotta kauempaa, kun kädet tärisivät, ahdisti älyttömästi, sähköiskuja yms mikäli olin edes päivän ilman! Tuolloinkin annos oli 5*0,5mg. Olin toki käyttänyt reseptittä, mutta tuolloin annos ei ollut lääkäriltä…
Pölösellä on erittäin pitkä bentsoura, samoin Saunan puolella esim Winstonilla… Mm he joutuvat ottamaan bentsoja “normaaliin oloon”, eivätkä usealle jakuvasti syöneelle edes auta! lopetus seinään hengenvaarallista! Harva tuolla lopettaa, bentot olleet niin kauan! Mutta itse jäin koukkuun olosta, että “kerrankin ei tarvitse stressata asioista, saa valoa tylsään elämään sekä uskallan olla enemmän oma itseni”… Tietenkin jos lääkeissä on parempaa elää kuin ilman; valitsee helpon tien… Se vain tulee koukuttaa, ahdistamaan huomattavasti pahemmin yms…
Kirjoitat aina, ettei sulla ole “pitkää uraa”… Itseasiassa tuossa vaiheessa on vielä mahdollisuus muuttua; pari kk:tta ja itsetuntosi & uskosi että selviäisit mitenkään ilman benjä, on olematon! Jo nyt olet ylpeä, kun vajaa VKO ilman Xanoria! Et kramppaa, mutta viekkareita jo on! Kokeile kun vielä kykenet, että et kanna reseptiä mukana; haet kotoa ja lääkkeet pahimmassa tapauksessa! Itse olin sen vkon välillä pameilla ja silti aamuisin vapisin, lisäksi uskoin että en saa normi-oloa selvänä… Nuo auttavat vain harvoin otettuna.
Yksi addiktioon liittyvä asia, sanoit että tolet NYT kohillaan (kun otat). Ts annos nousee heti pv:n tai parin jälkeen… En itse usko, että pysyisit kohtuudessa mikäli lääkkeet hakisi! Ne “addiktin aivot” puhuvat jo, että “pystyt syömään lääkkeet oikein”, vaikka itse tiedät että todennäköisyys on erittäin suuri… Kaikki tuollaiset asiat on tunnistettava, muuten tulet jäämään koukkuun… Miksi sulla menee santut, yksi pahiten addiktoiva bentso; sekä lyhytvaikuttinen…
Myös lääkäri voi lopettaa nuo yhtäkkiä (tekevät maanlaajuisesti bentsojen lopetuksia vuosikausien jälkeen), kadut todella jos olit vkon ja myöhemmin kärsit paljon pahemmin; et menetä mitään, sun alku on todella hyvä! Samalla se paska kaksoiselämä häviää, kyllä puoliso aistii, että on “erikoisella tuulella”. Syyn selvitessä, tulee olla 100valmis lopettamaan… Nyt olisi helpompaa puhua, kun on selvää aikaa takana sekä neuvotella jatkossa, mitkä tilat vastivat lääkettä… Paras keino on altistaa pelolle ja pitää lääkettä apukeinona/ hätäkeinona…
En tajua miksi leikit venäläistä rulettia? Tai tajuan, mutta älä itselesi valehtele… Saat syyn vetää lisää…
Tsemppiä päätöksiin a sori jos kirjoitan suoraan… Rivin välistä saa luettua…