Kiva juoda tänään

Tänään on kiva juoda, oletko samaa mieltä? :wink:

Olisihan se, mutta jos vasta huomenna :mrgreen:

onhan tässä vielä iltaa jäljellä, mutta kannu teetä kiireesti tulemaan, ettei ainakaan janolla voi perustella jääkaapin täysin suojatonta ohrapirtelöä

(iltapäivällä teki NIIIIN mieli ottaa vaikka olunen, tylsä päivä kotosalla, ulkona tuulee niin että peruukki lentäisi jos sinne menisi! Päädyin, että aina seuraavaan tasatuntiin pitää odottaa, jos sitten vielä “on pakko” niin sitten on.)

Tänään oli kyllä kiva juoda 3,5 dl rommia. Että sentään, 9 annosta puhdasta kivaa. Se on nähtävästi aina 10+ kun elämä kaatuu päälle. Annos, annos, annos… :wink:

Tässä ilmeisesti tarkoitetaan jotakin etanolia sisältävää juotavaa ja täten täytyy vastata, ettei missään nimessä ole tänään kiva juoda. Tässähän jos nyt alkaisin vaikkapa sitä keskiketterää kiskomaan ensihätään niin saisin itselleni hyvin huonon olon aikaiseksi pikaisesti.

1-4 olutta saa aikaan lääkekannabiksen kera juuri minulla tilan joka sammuttaa kaikki lääkkeen positiiviset vaikutukset kuin seinään ja olo on tyhjä eikä mukavaa nousuhumalaista oloa synny. 5-12 olutta taas alkaa saamaan aikaan sen, että tajuntani alkaa hämärtymään (tiedostan sen jotenkin negatiivisella tavalla liian hyvin) ja välinpitämättömyys kaikkea kohtaan alkaa lisääntymään (nousuhumalainen olo josta puuttuu euforia). Tämän enempää nyt en etanoli tolettomana edes pystyisi ottamaan ennen kuin nukahtaisin…

Elipä siis tänäkin iltana valitsen alkoholittoman vaihtoehdon joka tällä kertaa on kofeiiniton kahvi vaniljasokerilla.

Ps. Syy muuten siihen miksi se euforia puuttuu nousuhumalasta juuri minulta (vaikka ennen sitä koin vesiselvänä) johtuu siitä, ettei minua masenna. Masentuneena kun juon alkoholia niin se tuntuu mitä parhaimmalta idealta ja homma lähtee täysin lapasesta… Kunnes sitten masentaa niin, että millään ei ole mitään väliä… :smiling_imp:

Tänään mulle ei taida maistua, kiitoksia vain, mutta Narkkis-Arkkis pitää sitten hauskaa munkin puolestani. Otahan varovasti :wink: .

Aivan hirveän hauskaa pidetäänkin, nääs pakko alkaa tintata tänään heti aamusta alkaen ettei iske ahistus ja vainoharhat. Voi rähmä, tosi hyvä harrastus tämä! Suosittelen kaikille masokisteille! Ens perjantaina muuten seksimessut Kaapelitehtaalla, joten sieltä voi hakea raippaa ja rankaisua normi perjantaipullon korvikkeeksi!!!

PS.
Vaikka olenkin piinkova sadisti, niin kyllä oikeesti tartteisin vähintään kerran viikossa raippaa omallekkin pärsiille… että oppisi olemaan dokaamatta!! :laughing:

Kiva juoda tänään(kin)…alkoholitonta olutta. :neutral_face:

Vertaistukea my ass.

Tänään on kiva juoda 5dl anisviinaa. Eilen oli kiva juoda 2dl minttulikööriä. Maanantainen 5dl salmarikossu oli ylihyvää mutta ehkä liian yskänlääkemäistä. Ois pitäny ehkä pitänyt lantraa viiteen desiin kirkasta kossua. Mutta sitten olisi taas päätynyt johonkin vitun hengityskoneeseen, joteen otetaan… tälleen kevennellen!!! :laughing:

Minä en ole 17 päivään sisäistänyt tippaakaan alkoholipitoisia juomia, mutta suu napsuu jo siihen malliin, että huomenna taitaa taas korkki narahtaa. :smiling_imp:

Kiva juoda alkoholitonta olutta. Nikolai :wink:

Tänään kannattaa ehdottomasti juoda, sillä tuota menoa jos jatkaa, niin ei kohta tee lainkaan mieli, ja kuinkas sitten suu pannaan? :wink:

Mutta aiheeseen, tänään koin armon laskeutuvan ylleni, kun Jumalasta seuraava, hedelmäisen kupliva korjaussarja, uiskenteli rutikuiviin kitusiin. Ah tätä elämää, että osaakin maistua hyvältä! :smiling_imp:

Taidot tosiaan ruostuvat nopeasti. Ekana iltana huitaisin ainoastaan mäyriksen ja seuraavana aamuna oli, uskokaa tai älkää, oikea krapula, päätäkin vähän mojotti. :astonished:

Tokana iltana sain juopon ansioluettelooni ensimmäisen sairaalareissu-merkinnän, omasta mielestäni tosin täysin aiheettoman. Veriarvot vaan mitattiin ja iskettiin suoneen tippa, mutta jo vajaan tunnin makoilun jälkeen sain luvan poistua.

Mutta asiaan palatakseni tänään on kiva jatkaa juomista. :slight_smile:

No joo :imp: nyt mentiin lankaan ja perusteelllisesti! Ei menty kauppaan, ja taas ovikello rinkaa. Onneksi oli mukava juoda jäätynyttä valkkarilla bland annat, kun löytyy parvekkeelta! Nyt saa varmaan olla sekava, luvan kanssa.Nyt ollaan otettu, en viitti loukata näitä selvempiä kirjotuksella, tosin samat nari-narit tällä samaisella “kiva juoda tänään” ojentavat puolestaan kuppia, ja arvostelee jyvänrouskintasivustol sekavasta ulosannista, niin onpa ristiriitaista. Minua helpotti kummasti toi kupponen jos toinenkin, on täällä sellanen härdelli tänään ollut. Et luvan kanssa sekowitsinä. Oli semmonen yhteenotto ovel, et ei ollut kivaa kellään, ja asunto on mun. Kiva oli vetää valkkarit…mut ois ne voinut olla vetämättäkin. :unamused: Mietin huomiseen, et mistäs ne mun housut on tehty, ei jaksa tänään. Jaksui muil juopoil—

Siistii taas olla känässä, :smiling_imp:

Niin, ja mul on kasa kaawakkeita, ja lomakkeit, eikä ymmärrä :smiley: kone on sekasin, kun joku teki työvuorolistat täällä, valvoin koko yön… olisko parvekkeella mitään? Siinäpä se lempevä viikonloppu päätty kattilanpaukutukseen aamulla, eilen ostettiin jo yhteistä punttisalikorttia…no tämäpä nyt on veemäistä kun mä en jaksakaan olla 24/7 se ihana nainen, joka lupasin olla :laughing: Joka helvetin päivä teen ruoat valmiiksi, on pullaa jne. viihdykettä, mut kun munkin pitää helvetti hoitaa asioita! Missä välissä? Puhelin on pantava piiloon, Kun jottei tuu promillepuheluita.
Kun viinipullo löytyy, alan täyttää noita kaavaketta, juomapäätös on jo tehty. Eiköhän sitä iltapäiväksi sit olla taas kunnossa…

Kyllä se on nyt paikallaan, nyt kuumeisesti aarteenetsintään… sit täyttää tota lomaketta. :neutral_face:

Pakastinkylmää vodkaa valuu kitusista alas. Yleensä en terävistä perusta, mutta tämä kyllä tekee eetua. :sunglasses:

Mullapa on jääkylmää mansikkamehua joka saa luvan riittää, ja siitäpä pää aamulla isosti kiittää! :wink:

Saanko udella tarkemmin, minkä vuoksi ja missä yhteydessä jouduit sairaalaan tippaan? Ja krapulankin sait :open_mouth: . Taitaa se sunkin rautainen juoponkuntosi alkaa ikävuosien myötä rapista, kun kertoilit tuolla toisaalla siitä kovasta väsymyksestäsikin. Suosittelen edelleen lääkärillä käyntiä, mutta älä mene sinne aivan kännissä, koska se saattaa vaikuttaa siihen, kuinka vakavasti sut vaivoinesi otetaan.

Aina teistä Plinkin lempparijuopoistani(Arkkis&Korkkis) saa olla huolissaan :mrgreen: :stuck_out_tongue: .

Edit: Ajattelin juoda tänään, kun juotavaakin olen jo ostanut. Siitä en osaa vielä sanoa, tuleeko se olemaan kivaa.

Filmi on tietysti varsin katkonainen, joten lainattakoon vaan entistä jääkiekkoselostajaa: Olipas epäselvä tilanne!

Totta kai olen ylpeä saavutuksestani, mutta hävettää silti, että juopon ekaan sairaalareissuun meni n. 15 vuotta. :blush:

Minusta on silti aivan turha olla huolissaan, meinaan nimittäin olla sitkein paskiainen koko Päihde-vitun-linkissä. Luultavasti vielä 100-vuotiaana fabuna edelleen vaan ryyppään ja trollailen täällä. :smiling_imp: