Tuolta löytyy tietoa:http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Luin tuon annetun osoitteen sisältämän jutun. Aika pelottava kohtaus kun syvällisesti rupeaa miettimään asiaa. Mulla on ollu erilaisia tuntemuksia jo monta vuotta ja nyt sitten sain tietää mistä ne johtuu ja mitä ne on. Kummallista että vastaus löytyi just tälläiseltä foorumilta.
^ Ne voivat kyllä olla aika hurjia kokemuksia, riippuu toki ihmisestä, joillakin se on vain sitä, ettei pysty liikkumaan, mutta mulla itsellä on ollut, juurikin leptien vaikutuksen alaisena, todella outoja kokemuksia ja ne eivät ole liittyneet edes psykoottisuuteen, vaikka on mulla sitäkin ollut useamman kerran. Niihin tottuu kuitenkin, kun aikansa kärsii ja se tieto, ettei ole kyse mistään vaarallisesta tilasta tai hulluksi tulemisesta auttaa. Aluksi saattaa toki pelätä nukkumaan menoa pitkäänkin, kun tuollainen ensimmäistä kertaa iskee ja monet eivät niistä uskalla edes puhua, kun luulevat tulevansa leimatuksi pöpeiksi, mutta noita voi tosiaan sattua ihan tervepäisillekin ihmisille. Tietysti saattaa aika helvetin oudolta kuulostaa sellaisesta, joka ei ole moista koskaan kokenut, eikä asiasta muutenkaan tiedä mitään. En tiedä, kuinka paljon lääkkeiden yhteyttä näihin “kohtauksiin” on tutkittu, mutta mun kokemukset kyllä puhuvat sen puolesta, että neurolepteillä on vahva yhteys näihin.