Mielestäni ei vaikuta kovinkaan fiksulta. Hänen poliitisetkannanotot vaikuttaa enimääkseen Laura Huhtasaaren blogi kirjoituksilta. Veikkaisin että Lauran ÄO on alle kahdeksankymmentä. Mukava nainen tämä recklessroad muuten vaikka jotenkin hyvin junttimaisen oloinen likka.
Minäkään en ole, ihan tarkoituksella, mutta olen varmaan paljastanut jo itseni. Olisi kiva olla mystinen mutta taidan olla ennemminkin ihan liiankin hyvin luettavissa.
Joku ihme oletus itsellä lähes jokaisesta kirjoittajasta täällä on, kieltämättä, että he olisivat miehiä.
Mutta on täällä toki naisiakin joukossa, miksei olisi…?
Joo, ei ne päihdeongelmat sukupuolta katso. Ehkä miesten ongelmakäyttö näkyy nopeammin päällepäin kuin naisten?
Jms89 , muistan kun jossain keskustelussa mainitsit jotain tyttöystävästäsi josta tietenkin vedin johtopäätöksiä. Toki voisit hyvin olla lesbonainen samoin kuin minä homomies.
Tuohon naisellisuuteen kommentoiden: olihan täällä pitkäänkin kolmen naisen ydinporukka, jossa vaikutti Winston, Iina ja Chas/Lucre ja hyvin vaikuttikin ja oli aktiivinen ja nosti kiinnostustani koko palstaan joskus 2013
ja onhan Nnaanakin täällä kauan ollut ja Neiti Pölö.
^ Joo, on meillä tääl saunassa varsin hyvin tätä nais-kauneutta edustettuna ja hyvä niin.!
Olis aika nihkeää pelkällä äijä porukalla täällä jutella, et onneksi meillä on nää muutamat ja ennenkaikkea varsin aktiiviset kauniimman osapuolen edustajat täällä.!
Jotain jos vois toivoa, niin Chas:in haluaisin takas mut ehkä hänelle on nykyään parempikin ku ei enää täällä pyöri…
Aikansa kaikkea ja kaikki aikanaan, näinhän se tahtoo elämässä mennä, eli porukkaa tulee ja menee, ja jokainen tekee niinku omaksi parhaakseen näkee…!
Pakko uutena naisena vastata tähän: jos vaikka minun paikkakunnallani tapaisi iso porukka täältä toisensa, niin se olis tod.näk tuttujen naamojen kohtaaminen. Piirit on pienet…
Jaa? Mulle tämä oli selvää jo alusta asti. No, ei ehkä ihan ekasta viestistä, eikä ehkä toisestakaan, mutta kuitenkin. Vaikkei sukupuoltaan(tai muutakaan asiaa itsestään) suoraan kertoisikaan, niin rivien välistä pystyy lukemaan yllättävän paljon. Toki joskus tulkinnat voivat mennä aivan päin mäntyjä, mutta tämä recklessroadin tapaus nyt oli aika hiton selkeä.
Nyt muakin jäi hämäämään tuo recklessroadin oikea nimi näiden annettujen vihjeiden vuoksi. No, siinäpä miettimistä iltapuhteiksi .
Et koskaan saa selville recklessroadin oikeaa nimeä. Netissä ja etenkin päihdefoorumilla kaikki järkevät ihmiset pitävät kaiken privaatti-informaation toivottavasti salassa. Jopa etunimen liittäminen on riskialtista etenkin jos se on kaksi osainen kuten recklessroadilla ja helposti tunnistettavissa kotikulmilla.
^Ei ole siis kaksiosainen, vaan anagrammi tulee etunimi-sukunimiyhdistelmästä. Ja tästä englanniksi käännetystä versiostakin puuttuu muuten 2 sanaa. Mielikuvitukseni ei näiden nimimerkkien suhteen ole tosiaankaan mitenkään päätä huimaava…
Mä muuten luulin Nyytyä mieheksi kunnes joku muu mainitsi hänen olevan nainen.
Itse pidin hyvin paljon naisesta nimeltään “Anna-Tiina” joka oli aktiivinen lataamon puolella vuosina 2013-2015. Lopussa hän myönsi minulle että hän on oikeasti mies. Se oli kova kolaus. Päihdelinkissä melkein joka vakkarilla on toinen profiili käytössä mikä kaivetaan esiin tilanteen vaatiessa.
Oho! Olenko tehnyt näin…? Yleensä puhun puolisosta. Tuo tyttöystävä kyllä on ollut sitten lähes vahinko, olenkohan tarkoittanut tyttöystävällä tyttökavereita tms. Mutta sepä ei toki kyllä kerro nykymaailmassa mitään.
Mutta olen hetero, jos olen joskus kirjoittanut tyttöystävästä niin se on tosi vanhaa aikaa se.
Ei hitto, voi olla että mainitsit noin. Meilläpäin puhuttaessa tyttö/poikakaveri = seurustelukumppani eli voi olla ihan mun puolelta väärinkäsitys.
Tuohon Zeuksen ja Ninnyn keskusteluun: mä en oikeastaan missään “nistipiireissä” pyöri, mutta jos tällä paikkakunnalla pitäisin miitin niin olisi ihan mahdollista törmätä esim. opiskelututtuihin joista “ei olisi ikinä uskonut”. Ainakin voisi kuvitella että heillä on suurempi tarve avautua päihteidenkäytöstä anonyymisti internetissä, ihan vaan koska monilla aloilla joutuu peittelemään lääkkeiden/huumeiden käyttöä kavereilta ja mahdollisilta työnantajilta.
No tämä vaan hyvä. Aiheuttaa vähän hämmennystä. En sittenkään ole niin läpinäkyvä kuin luulin (jo paljastaneeni kaiken).
Mutta kyllä minun sukupuolen nopeasti varmaan saisi muutamasta tekstistä selville. Tai aiheesta oikeastaan mihin vastasin.
Kylläpä te oottekin salaperäisiä. Mut eihän lähitulevaisuudessa enää ketään sukupuolen perusteella nimetä,
vaan kaikki tulevat olemaan nisäkkäitä. Ja ettei eläimiä loukattaisi, niin lajimme nisät on ihmisnisäkkäitä.
Sanasta ei tule mitään traumaattista esille tai toista, perinteistä valtavirtasukupuolta kohottavaa lausumaa tai
toista valtavirtaista sukupuolta latistavaa näkökulmaa.
Nisäkkään iästäkään ei varmaan kohta virallisissa dokkareissa ole mainintaa.
Näin ollen munkin nimmari tullaan poistamaan joidenkin
moderaatonisäkkäiden toimesta ja tilalle läntätään
jokin hämärä ja seksitön ja epälooginen numerosarja.
Äänestyslapussakin tulee olemaan tekstinä vain nisäkäs ja juokseva nro ja ajokortissa
blurrattu foto, josta ei pidäkään saada
selvää.