Kenen p-linkkiläisen kanssa haluaisit tavata IRL?

Ketju tehty koska olen rauhanrakentaja kuin lasten kesäleiriohjaaja konsanaan enkä oikein jaksa enää saada viihdykettä tuosta random-kinastelusta. Vastapainoksi haluaisin jutella etenkin Saunalaisista hyvässä hengessä, koska olen saanut itse täältä paljon hyviä neuvoja ja viihdykettä. Ilmapiiri tuntuu olevan täällä lämminhenkinen niin tuurijuoppoja kuin sekakäyttäjänistejäkin kohtaan.

Olen tosiaan itse lukenut Saunaa pari vuotta ja aloitin kirjoittelemaan epäsäännöllisesti(aluksi lähinnä avautumaan Alkoholismi-ketjuun) viime keväänä. Sivusta seuranneena on saanut jo jonkinnäköisen käsityksen vakkareiden persoonista.

Otsikon kysymys siis paremmassa muodossa:

Kenen kirjoittelijan kanssa olisi mielenkiintoista tavata IRL?

Oikeastaan kaikki vakkarit olisi kiva nähdä tuolla irl. Zeus, Winston, Vävy, Lavu ja seiskakymppinen.

Musta tuntuu että Vävyn ja Lavuskan kanssa voisi olla hyvinkin mielenkiintoista puhua kasvotusten. Lisäksi kiehtoo ajatus että tämä voisi periaatteessa käydä tietämättäni; kumpikaan ei ole kertonut niin tarkkoja yksityiskohtia itsestään että välttämättä tunnistaisin livenä. Siis jos sattuisin samaan paikkaan jostain syystä osumaan.

Winston vaikuttaa myös hauskalta seuranaiselta ja olisi taas aika helposti tunnistettavissa mikäli kuvaukset ulkonäöstään/käyttäytymisestään pitää paikkansa. Arkkis vaikuttaa myös erityisen mielenkiintoiselta tyypiltä.

Tämä tuli oikeastaan mieleen kun yksi kaveri kertoi tunnistaneensa mut kirjoitustyylin perusteella. Ollaan toki tunnettu niin kauan etten sinänsä ihmettele, mutta tiedän myös että täällä käy muutama henkilö samasta kaupungista missä asun. Ei sentään onneksi ketään jolle bustautuminen haittaisi.

Kaikki vakionaamat voisin toki tavata. Jokainen omalla tavallaan hyvä tyyppi. Ehdoton ykkönen olisi kuitenkin Resilarit raakana ja maastopuku-ajanjakson Arkkis.

Ehdottomasti Winston 84 ja “Rikkonainen”. Molemmilla on vissiin bentsovieroitus alkanut mukavissa merkeissä?

Arkkis tais olla sama jäbä joka ehdotti lataamon puolella kaikkien Tramal ja Atarax-käyttäjien kaasuttamista Zyklon-B myrkyllä.

Samaa mieltä. Mutta älä unohda Tomia joka oli lataamon vakiojäsen vuosina 2013-2017.

Uskallan väittää, että Winstonin bentsovieroitus ei ole alkanut hyvin eikä huonosti :sunglasses:

Heitän tähän pikaisesti kyhätyn top nelosen(Eivät tosin ole missään varsinaisessa järjestyksessä ja onko se muutenkaan mikään top nelonen, jos ykkössija on jaettu…), eli tapaisin mieluiten Mickin ja Pölön. Verbaalin lahjakkuus kun iskee meikäläiseen täysillä ja varsin sympaattisia tapauksia ovat muutenkin. Nyytyn tapaisin myös, koska on fiksu tyyppi, jolla on aina asenne kohdillaan. Sitten viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä tulee Korkkis, koska hänestä saisi(luultavasti) hyvää ryyppyseuraa ja mä tunnen muutenkin sellaista ns. lukkarin rakkautta “vanhoja”(Sitaatit, koska ei kai hän syntymätodistuksensa perusteella niiiin hirveän vanha ole :confused: ) juoppoja kohtaan.

Olen samaa mieltä, kuin Vävy, että jokaiselle vakkarilla on täällä kyllä paikkansa, eikä Sauna olisi Sauna ilman teitä kaikkia :slight_smile: . Niin, enkä mä tiedä, haluaisinko ihan oikeasti tavata ketään täältä IRL. Siinä kun voisi käydä niin, että todellisuus ei vastaisikaan sitä mielikuvaa ja moinen voisi johtaa pettymykseen, joten ehkä parempi vain pitää yllä tätä illuusiota teistä kaikista.

Riittävän monipuolinen ja tasaisen hajauttava jengi eri tavalla päihdänteisiin yhteydessä olleita ja olevia,
enimmäkseen fiksuja ja mukavia ihmisiä. Ja Saunamajurimme tavoin mielelläni pidän sen illuusion hengissä.

Näitä tapaamisiahan on vatvottu vuosien mittaan, kuten myös lopettamossa eikä kaiketi koskaan ole
tapahtunut käytännössä. Kaiketi joskus joku on jonkun tavannut.
Nämä samat tyypit, jotka täällä jaksaa jokapäivä palstahengata
voisin tavata, emmä sillä

ja Winstonin ja Lavuskan tunnen olevan ehkä enemmän saman hengen osittaisia heimolaisia

=> use your illussion III

Joskus reilut 10 vuotta sitten luin satunnaisesti Saunaa. Siihen aikaan täällä järjestettiin jonkinlaisia narkkausmiittejä. Ei vaan taida olla ketään jäljellä niistä ajoista, ainakin malibu kirjoitteli jo silloin. Ehkä myös grip

Mielestäni täällä saunassa tai päihdelinkissä on oikein fiksua porukkaa. Tokihan tuolla välillä ollaan vähän poikkiteloin mutta kaipa se vähän kuuluukin jopa asiaan. Ainahan asioista ei tietenkään voi olla samaa mieltä.

Vaikea alkaa ketään nimeämään ja voisinkin ihan surutta tavata kenet tahansa täältä saunomosta, tarkoittaen tätä vakiporukkaa joka tänne enimmikseen kirjoittelee. Jotenkin kuitenkin mieleeni saattaisi tulla 1970 sekä Pölö Oikeen mukavia kirjoittelijoita sekä persoonia, mutta on täällä Plinkissä muitakin oikein mukavan tuntuisia ihmisiä. Kaikki erilaisia, mutta samanarvoisia täytyy tämä nyt kiteyttää.

Kiva kirjoitella kuitenkin paikkaan missä melkolailla hyvin ollaan ymmärtäväisiä melko suvaitsevaiseakin sekä ainankin mie ole saanut liki poikkeuksetta vastauksen joihinkin askarrutuksiini jotka ovat mieleni sopukoita kaiverellut :slight_smile:

Hyvää vointia kaikille tietenkin tasapuolisesti ! :slight_smile:

Itse haluaisin tavata kaikki Vähentäjien ja Lopettajien miespuoleiset jäbät jollain turvallisella reissulla.
Olen nuorimies, en o koskaan patikoinu tai mitään. Oonkyl teltassa nukkunu 2 kertaa :laughing:

Morjensta vaan.
Kyllähän sitä mieluiten toki näkis livenä nää “vakkari” henkilöt, joiden kans tääl on tullu jo vuosia juteltua…!
Eli ihanat Winstoni, Nnaana ja Pölönen (ja Chas tottakai, joka oli/on mulle tosi läheinen henkilö), ja sit miehistä Seiskakymppi, Vävy, Kirkas, Arkkis-narkkis, Korkkis jne.
Lavuska myös, kun tuntuu tosi mukavalta tyypiltä ja onhan täs monta muutaki näitä uudempia jäseniä, jotka kaikki ovat mukavan tuntuista porukkaa.!

Edit. Pari typoa…

Tunne on molemminpuolinen, joten saataisiinko peräti treffit sovittua, kun on vielä kesää jäljellä? :astonished:

^ Etkös sinä vaikuta Helsingissä? Olin siellä tuossa kuunvaihteessa. Olisit silloin ilmoittautunut. En tiedä, olenko tulossa sinne enää tänä kesänä, paitsi Helsinki-Vantaalle, mutta sinne ei ehkä kannata mitään juopottelutapaamista järjestää. En halua lentää pihalle 10 000 metristä :open_mouth: :cry: .

Edit: Ai hitto. Tämä ketjuhan on avattu vasta kuunvaihteen jälkeen, joten et voinut tietää.

Junkien haluaisin nähdä livenä, miehellä voisi olla tarinoita takataskussa kerrottavaksi asti.

[size=150]keijon[/size]

Winstonin voisin tavata siitä huokuu sexikkyyttä ja itse varmuutta(näillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa ennemminkin persoonan), mut toisaalta jos tietäsin minkä näkönen se ois se saattais tulla uniin :smiley: Super mauno ois kyl kiva tietää minkä lain tyyppi se sammakon nuolia on :laughing: vaikka ei nyt vakkari olekkaan.

^ Voi kiitos. Tuo lämmitti mieltä :smiley: .

En puhu nyt itsestäni, mutta niinhän se tuppaa olla, että itsevarmuus kaunistaa kummasti. Jos naama on aivan seinästä revitty, niin ei se tietenkään sinänsä sädehtivän suloiseksi muutu, vaikka ihminen olisi kuinka itsevarma, mutta kyllä sitä seinästä revittyäkin huomattavasti mieluummin itsevarmana katselee. Kääntäen tuo toimii kyllä varsin, eli nätimpikin naama rumenee huimasti, mikäli asenne sen takana on se anteeksi, että olen olemassa.

Hups, sori offista.