Mä oon aika paljo tuota käyttäny ja nyt tuli taas about kk polteltua tos Joulukuus. Yhes vaihees poltin pari vuotta aamusta iltaa ja useesti viäl älystä, joten oli hiukan hidas olo ja kaikki muutkin sen kyl huomas. Masennus korostu ja ahdistus, lisäks oli PAKKO saada ganjaa, eli olin siitä riippuvainen.
Nyt huomasin jo viikon polttelun jälkee, et se ei enää paljoa kiinnostanu. En polttan ku korkeintaa 5 savut iltasin, yleensä ku pääs töist ni neljält ekat savut ja sit parit savut siihe päälle lasibongista nykyää; en edes polta jos pitää jostain paskasta vehkeestä polttaa. Mut tuo loppuaika vaan VITUTTI ku oli sitä savua, ni sitä oli pakko polttaa paria päivää lukuunottamatta. Lopuks tosin aloin polttaa vaa savut tai kahet illas, mut silti. Huomas heti et olo on päivälläkii hitaampi, ei huvita töissä tehä mitää, mieliala laski ja mul sit alko Tramal putki päälle samantien, ku oli pakko päästä enemmän sekasin. Tramalia en oo vieläkään saanu pudotettua alas, et se on tosi paska juttu mikä tost jäi. Ennen meni 75-700mg päiväs, kerran viikos tuo 700mg, muuten max 100; nyt menee 200-1200mg päiväs, tosin uuden vuoden jälkee oon pitän annokset normist 200-300mg, mut pari kolme kertaa viikos vedän 500-700mg, ni ei se paljoa siit annos tipu ku mul menee itellää kuitenkii vaa se 150mg päiväs, et joudun vaihtaa loput kadulla…
Ganjan käytön lopetin taas ku seinää, niin tein 2 vuotta sittenkii vaik olin 3kk joka päivä polttan luk. ottamatta kolmeä päivää jotka vietin sairaalas, mut enää en oo millää lailla siitä riippuvainen. Ku käytön lopetan ni kädet vaa hikoaa viikoks tai pariks aivan sikanaa ja tekee röökii miel paljo enemmän; mistää bongist ei oo saatava savui ja harvemmin tulee mitää karstojakaan väsättyä…
Mut siis mun mielest joku pari gemmii vkloppuna ehkä kerran-kaks kuus tms. En tuomitse sellasiakaa ketkä polttaa joka vkloppu tai vaik kokoajan, mut mul se vaikuttaa jo, mikäli oon pe-su polttan, et ma on töis tosi laiska ja vetämätön… Mä yleensä oon polttan 2-4kk:den välein pari iltaa ja se on ollu hyvä just mulle; ei oo työkyky kärsiny tai mitää masennuksii tullu. Silti oon monest saanu just ganjal (kukkaa lähinnä poltan) pidettyy kovat aineet pois. Oon myös huoman et laatta aiheuttaa paljo enemmän mul ahdistusta ja masennusta ja etenkii sitä jumitusta joka sit jatkuu parikii päivää, et sekin on syy miks suosin kukkaa.
Tosin ei mulla kauheest tälläkää kertaa tos Joulun tienoil masennuksii tullu, oli vaa sit heti tokan päivän pakko melkee saada alkoa tai tramboja kaveriks et toimis viäl paremmin. Tuo on tosi yksilöllist ja varmaa tutkittu tosi vähän. Kuitenkii siinä ohjelmassa mis esiteltii niit miten mikäkii aine vaikuttaa aivoihin, oli se ranskalainen tutkimus jonka mukaa on kolmenlaisia käyttäjiä; osa polttaa satunnaisest ja seuras, osa polttaa rentoutuaksee ja sit tää pien ryhmä joka jää riippuvaiseks ja kyssää kokoajan ja ei ees välttämättä töissä käy tuon takia (käsitin sen näin). Ite olin töis ku kyssäsin aamust iltaa ja viäl tarhas; jouduin sepostaa MT-ongelmist, ettei ois tajun et mä vaa oon niin savuissaa kokoajan et välil nukuin ku lapset oli pihal
. Onneks täst on aikaa melkee 10 vuotta
…
BTW: mul on tos koneel nuo ohjelmat, oliko se huumeet ja aivot ja siin oli esitelty stimut, jarrut, alko, rööki ja elimistön omat aineet kuinka aivoihin vaikuttaa. Nii ja sit tietty ganja… nii ja lääkkeet ja psykedeelit kans+madmat. Oikeestaa melkee kaikki