Pahoittelut jo etukäteen sekavasta tekstistä, alkaa mun muki olemaan jo niin täysi et pakko purkaa tuntoja johonkin tai rasahtaa kohta rusinat. Oon jo pitemmän aikaa lukenu muitten ketjuja täällä ja yrittäny sitä kautta psyykata itteäni lopettaa pelaamiset mutta en pärjää enään yksin omien ajatuksieni kanssa… ja kun olen vielä sellainen kenellä on luottamusongelma niin ainoa kenelle olen pystynyt puhumaan on oma peilikuva. Säälittävää. Olen yks säälittävä luuseri.
Mulla on mies ja lapsi, muutama ystävä ja perhe ympärillä mutta kukaan ei tiedä tilanteestani ja kuten kerroin, en pysty puhumaan edes vanhimmalle ystävälleni koska en luota että hän pitäisi suunsa kiinni. Ja vielä enemmän hävettää koska hän on uskoutunut mulle salaisimmista asioistaan ja minä, saatanan luuseri, en pysty kertomaan jostain peliongelmista ja veloista kun hän on uskoutunut niin paljon isommasta asiasta mulle. Voi luoja…
Mun mies. Ollaan oltu yhdessä yks vuosikymmen. Mitä raha-asioihin tulee niin hän on ehkäpä maailman tunnollisin ihminen niissä asioissa. Mielummin maksaa laskut ja syö sitten kynnet nälkäänsä. Jos maailmanloppu tulis just nyt ja pitäis lähtee sillä sekunnilla kodista niin jouduttais oottaa vielä sen verran et hän maksaa äkkiä laskut. Olen yrittänyt sparrata itteäni viimesen kuukauden että kerron hänelle tästä tilanteesta mutta pelkään hänen reaktiota ihan liikaa. Voi luoja se saattais olla viimeinen naula mun arkkuuni kun mietin millaisen häpen määrän minä hänelle tuottaisin. Ehkä joku 6-7 vuotta sitten oltiin samassa tilanteessa kin kerroin hänelle että olen pelannut liikaa ja ottanut pikavippejä häviöiden paikkaamiseksi ja pelannut taas ja ottanut taas lisää jne. Ja kierre oli valmis. Mutta muistan että velkasumma oli yhteensä joitain muutamia tuhansia et ei edes paljoa kun nyt ajattelee mut nyt puhutaan velanmäärästä jossain reilussa 11 tonnissa Mää tiedän että ettei se kuulosta paljolta täällä mut onhan toi nyt iha helvetisti rahaa. Ihan tyhjästä. Ahdistus vaan kasvaa mitä enemmän ajattelen tota summaa.
Tää teksti on yhtä sekamelskaa muttako tullee ajatukset niiku oksennus näihin riveille…