Kadonnut Balanssi

Niin vaan jaksaa vanha mörkö tulla kummittelemaan eilen ja tänä iltana just iltalenkillä aivan pimeestä puskan ja puun takaa kuiskuttelemaan: Ota kännit, hae kaljaa, ny maistuu, putki päälle, anna mennä, mitä välii, hv kaikille, tekee hyvää huuhdella kaikki pölyt sisältä ja rentoutua ja kännätä kunnolla, eikä mitään tissutteluja, vaan täysillä. Tämmösiä tarjottiin, vanhat pään sisäiset feikkihahmotusäänet hoilaa hyvin hiljaisesti ja jossain määrin häiriten. Oiskos vaikka kuuden kuukauden kuumotusta. Mitäkö sille tekee, ei ainakaan lääkityksen kohotus auta. HALT-neuvo on hyvä ja nielasin täysappelsiinimehuu minkä kerkesin ihan janon sammuttamiseksi hikoiltuani totuttuun tapaan. Lähinnä se pään sisäinen mouhovouhoominen tuntuu sellaselta “kuin ulkopuoliselta tuuppaukselta” tai “vanhan tavan itsestään muistutukselta”. Unissa usein reagoin ja nyt kunnon sleepit on lomilla. Tää on vaihetus, joka on samantyyppistä kuin syksyllä. Smokki niiiin täsmällisesti totesi useestikin tuolla jossain, ettei se järkiminä auta, vaan tunnepuolella käydään taistot, vapaasti soveltaen sanojen sisältöä. Psyko ja hampilekurikäynnit sopivasti ens vekkalla. Hammaslääkärin kans näistä puhu, mutta psykolle pitää tolkata, kun se mahdollisuus on. Luopumista tässä varmaan tehdään ja pari hugee tulee ens viikolla täyteen, jos olen ja kyl mää aion. Se on vaan niin, että ON OLTAVA VAROVAINEN OLEMISEN JA AJATUKSEN JA TEKOJEN SUHTEEN, kun kaikki voi tosiaankin muuttua niiin kerralla tosi huonoksi tilanteeksi. Kauanko kestää ja jatkuu viinan himotus ja paluu ennalleen: Tilanne muuttuu, kuten mielialat. Ei täs ole aikomuskaan dokata, podenpas nää fiilikset läpi. Hyvä ne on oppia tunnistamaan. :slight_smile:

10-asteikolla, kun 9 ja 10 on jo pakkojuomista ja 6-8 sen kaatamisen suunnittelua ja viidestä kolmeen pohtimista ettäkösmitäskös tekis on/off-vaiheilua ja 1-2 toteamista, että mua häiritsee noi aatokset, oon kakkoslevelillä.
OK, ny purin sen tänne, kun alkoi jo niin ressaamaan ja rivereissä roikkumaan wiunadevilin häirikkö.
Jatkamme harjootuksia, valmista ei tule, mutta vähän valmiimman tuntuista.

On jo tottunut selviin aamuihin, kokeilumielessä ei tietenkään haluu pöhnästä tilalle. Unohtuvainen on holistin lähimuisti ja katoavaista opitut tunneskaalan eri pykälät. Tavallinen olo tuntuu tavalliselta ja se riittää, riitettävä. Menee tää ohi varmaan, vaan rasittavaksi käy, jos tilanne alkaa nääs jumittamaan. Riehumaan en ala, kuuntelen niitä ajatuksia ja annan taaaaas kerran ajan kulua.

Hyvät wekanlopun jatkot, jaksellaan. :smiley: :smiley: :smiley:

Ja nythän sä et ole yksinäinenkään, kun tänne kirjoitit :slight_smile:

Noinhan se menee - kun tuntemuksensa sanoiksi pukee, ne jotenkin ‘kutistuvat’ ja menettävät voimaansa. Kun pysähtyy kirjoittamaan tai puhumaan tunnetta ulos, on pakko ajatella mitä sanoo, jolloin järki ikäänkuin pääsee taas niskan päälle? Tai jotain. En tiedä. Tiedän vain sen, että se auttoi ainakin omalla kohdalla :slight_smile:

Sulla on parempi putki nyt päällä, ja sitä on ilo seurata!

Tsemppaillen tervehtii myös Basilica.
Kyllähän sinä tuostakin yli menet ja sinulla on hyvä tatsi tutkailla mitä härötuntemuksilla on kerrottavanaan. Eihän sitä tiedä miten avartava näkemys hammaslääkäriltä asiaan löytyisi, mutta kun se toinen ei osaa tehdä niille hampaille mitään, niin pysyköön vaan lestissään molemmat.
Hyvä, että on paikka missä puhua, se auttaa aina. Lisäksi sinulla on jo niin pitkä pätkä hyvää aikaa takanasi, että se antaa vertailupohjaa ja hajurakoa. Raitista tätä päivää :stuck_out_tongue:

Joo kyllä tää putki jatkuu hamaan futuuriin, välillä pelkät hyvät unet auttoi ja tänne raapustus eilen. Kiitos cricket ja Basilica. :slight_smile: Popedan rumpali istui takapenkillä ja selitti miten ne asiat on. Siinä driimis. Mä kuuntelin ja tajusin. :laughing: En voi kertoo, mitä hlö sanoi, kun on anonyymisuojaus lukittuna. :laughing: Äää siitä mitään muista oikeesti. Lärpätän kaiken ulos tina, kun psykoilen ja leegoja sitä ennen fiksataan myös lekurille, minkä pystyy imuri suussa.

Karmeeta olis nyt jos joutuis korjailemaan oloaan, vaan eipä ei, yli kax timmaa koiraillen, tunti reenaten, safkat ja perus-settii suorittaen ilman suorituspaineita suuria. Saan kahvaisen kuulan kohta himaan kuljetuksena, tadaa !!

On pysyvästi opeteltava sietämään vjittumaisia kehäaatoksia, joita aika ajoin pyytämättä tulee ja uskottava tähän nykyiseen hölskymättömään tilaansa, sen ollesssa parempi vaihtoehto. Näin sen näen, koen ja janon sammutan. Hurttale on raitistava tukieläin, ilman välipäivii tuulettuu pää hienoissa maisemissa. :smiley:

Hyvät viikonvaihdokset ja palataan. Aye. :smiley: :smiley: :smiley:

Moro. Kyselin itteltäni kuis mulla menee, mitä kuuluu ja silleen. Menee hyvin ja mä skulaan ok. Helvetin kone vaan hukkas taas tekstin, mä vähän vihaan tätä tekniikkaa. tai paljon. erittäin.
On tää paras talvi ehkä koskaan. Sen hetkinen mielentila ratkaisee. Huonoilla airoilla vuotavassa paatissa pienikin vastavirtaus tuntuu Niagaralta, kun taas normifiiliksissä (±0-tilassa) asiat ottavat kokoisensa raamit ja hyvinä hetkinä isommatkin negaatiot ei pahemmin ressarassaa.

*Ruuvaa-kiristä riittävän tiukkaan, *Väännä se paikoilleen, *Säädä-älä välitä vaikka on niukkaa, *Hinkkaa se vireeseen. Ruuvaa-Väännä-Säädä-Hinkkaa raittiuselämääs. tai pakene. Joo ei tartte paeta. Ainoo pysyvä vitutus koskee sitä, ettei ruuvannusäätäny laiffiaan ajoissa about viime vuosituhannella eli jättänyt alkoa pois systeemistään. Tjoo niin se menee ja elä tätä päivää, älä meneessä, hyppää uuteen junaan, vaihda raitaa, raidetta, älä kelaile menneitä, unohda kaikki shitti, ole tässä hetkessä, ajattele positiivisesti ja olet jo jotain saanut muutettuakin ja laitas pykälät tärkeysjärjestykseen ja toisilla menee noin, vaan kun tää on mun elämä ja blaablaa.

Pohdin uuden kämpän hankintaa, nyt kun pääkoppa on siinä särmässä, että sillä voi työstää vaativimpiakin projekteja ja heittelinkin jo verkkoja järveen. Paino putoo, kun lopetin syömisen. Rautanen metodi. Brando ei kokeillu sitä ever. Niinhän ne dokaamisenkin välittömät/välilliset ja välttämättömät haitat minimoitui ja poistui, kun ei enää juonu. none, man. Joo pidän safkaamises kunnolla taukoo ja riudutan 18 timmaa roppaa ja tuloksii tulee ja tavoite on. :slight_smile:

Seuraava isompi etappi on keväällä, kun kolmet paalut osuu samalle päivälle. Voi kuinka ihmislapsijuopon pää kestää. Hyvin tai hajoo siruiksi marmoriin. Sit sen näkee, kuten monen asian, jälkeen päin. Mä ruuvaansäädän ja lisäksi vielä hämmennän, mikä tarkoittaa suomeksi=Jatkan tätä hyväksi havaittua elämäntapamuutostani, onhan tää life uniikki. Jumalattomuus voi hyvin, kun ei tarvitse sellasista asioista ottaa vieterii nokkaan, joita ei ole olemassakaan. Koitetaan jaksaa myös niitä tuokioita, kun siivet tuntuu kankeemmilta, eivätkä oikein tunnu kestävän ylimääräistä räpyttelyä.

Nyt meikä alkaa kahvaamaan kuulaa ja nostelemaan sykkeitä. Mukavat viikonloput !!! :smiley: :smiley: :smiley:

Morgesta. Paljon voi käyttää energioitaan siihen pohdintaan, miksi meikästä tuli holisti ja missä syy ja vastaus on Hitlerin äiti on vastuussa. Ilman aborttia ei olisi tullut hullua, joka aloitti toisen maailmansodan, johon Suomikin ajautui ja jossa isoisäni vammautuivat henkisesti ja rähinän jälkeen enemmän-vähemmän lääkitsivät itseään alkolla, jolla tunnevinoutumat vain pahenivat ja olivat tylyjä lapsilleen ja mun isoisä mun isälle, joka ei itse isänä osannut käsitellä tuntemuksiaan ja käyttää sanojaan, vaan dokasi ja tempoi turpaan muita kadulla ja petti ja oli pelottavassa maineessa jne. joten kaikki tyyni syy on Hitlerin mamman tai ehkä hänen vanhempiensa tai koko sen suvun ja näin ollen enempiä pohdintoja ei tarvita. Se turhaa on. Siinä ei mitään maanista ja maagista…

Tuossa nyt tarkoitan sitäkin, että asian voi ihan oikeasti uskoa noin tai sitten vaikka niin, että alko omakohtaisesti joskus teininä ja vanhempanakin vain ensin a) maistui hyvältä b) vaikutti siten, että todellisuus, joka oli tylsää jäi taakse ja unhoittui useiksi vuosiksi c) holisoituminen vei monta vuotta, eikä siitä lopulta hakenut kuin d) turrutusta sille, minkä kulloinkin halusi turruttaa eli omat aidot tunteet, sillä ei ollut sinut itsensä kanssa, eikä edes antanut ittelleen tsäänssiä olla niin kauan selvinpäin, että ne omat fiilikset olisivat pintaan pompsahtaneet aitoina paloina ja hiukkasina.

Hlökohtaisesti omalla menneellä hlöhistorialla ei ole enää väliä, kuten on luonnollisesti aiemmin paljossa määrin ollut, kun ihan aluksi ja lopuksi voi vaikuttaa näkyvästi vain vallitsevaan hetkeen ja nykytilanteeseen, jossa ei enää aloita uutta jatkuvaa ja katkeamatonta juomiskierrettä, vaan pysyy raittiissa tilassa, jonka myötä elämä on helpompaa kaikessa mitassaan ja asiainhoito ja väriskaalat ja tuoksut ja tunnepuoli ja mielentila luomuja ja jopa maagisen luonollisia. Maagiseen ajatteluun ei myöskään joudu pakenemaan, siinä hlö kuvittelee pystyvänsä omilla teoillaan vaikuttamaan asioihin, joiden kanssa hänellä ei ole mitään tekemistä ja joihin hänellä ei todellisuudessa ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa. Se on skitsotypaalinen persoonallisuushäiriö. Sellaiseksi meni oman juomisen seraamukset välittömästi, kun viemäri alkoi vetämään kalijaviunaasiideriä.

Siihen tilaan voi myös jäädä ja niitä repaleisia kudelmia jääkin päähän määräämättömäksi ajaksi vaeltelemaan, kunnen pitkän ajan kuluttua ne vaimentuvat/poistuvat systeemistä ilman ulkopuolisia toimenpiteitä. Kirjoittaminen ja Puhuminen tietenkin on asiaa auttava keino, joka on jelpannut omakohtaisesti aina, paitsi kun on ollut niin takalukossa ettei ole halunnut kirjoittaa tai voinut tolkata mitään missään kenellekään ja sitä kestänyt vuosia, josta palautuminen onkin ollut hyvin pitkän tahkoomisen tulosta, eikä sitä tajua kuin nyttemmin viime vuosina ja vähentämisen alkaessa ja lopettamisen tullessa lihaksi. Jatkuuhan se käymisprosessi läpi loppuelämän, mutta ilman %juominkilisiä se tuottaa aina ja joka kerta selkeämmän väliaikatuloksen ja terävimmän pään, kuin se ikinä on ees mahdollista, tarpeeksi hyvän mielentilan ja olemuksen vakaanlaisen. Ei-perheellinen, työelämästä aikaa sitten vieraantunut ja yhteiskunnassa vain numerona hääräävänä olen vähemmistöasemassa siinä mielessä, mutta holismi loppuun asti vietynä tuhoaisi mun lopunkin maallisen vaelluksen ja hulluksihan se tekisi, jos olisin jatkanut ja hulluksiahan se tekee jos jatkan eli alotan saman savotan uudestaan. Se olisi katastroohvi, muttei se pelota ajatuksena, hämmästyttää muuten elämän tsiikaaminen kirkkailla laserlampuilla ja tää talvi ollut niiiin hienoo aikaa edellisiin vertailtuna. Aivan eri kantimissa olen ja aion pysyä ja samaa kannattaa kunkin kokeilla ja jatkaa, jos se hyvältä alkaa vaikuttamaan. Nyt juuri viidestoista päivä. :slight_smile:

Helmisen kuun jatkoa vaan, heipäheimoro :smiley: :smiley: :smiley:

Moi 7kymppi,
juu, näin näen minäkin pitkälle menevän jatkumon ilman mitään maagisuutta. Siellä se pahoinvointi risteilee sukupolvesta toiseen ja ollenkaan vähäisempiä eivät ole nämä kokonaisia sukupolvia koskettaneet traumat. Tämä on se yksi taso ja toinen taso on sitten tuo sinunkin esittämä yksilön valinnat ja vastuu niistä. Menneisyyttä on hyvä pöyhiä sen verran, että ymmärtää nuo jatkumot ja ennen kaikkea pystyy katkaisemaan kiertokulun, pystyy antamaan anteeksi ja jatkamaan matkaansa. Tässä hetkessä elämisessä on aina säie sekä menneeseen että tulevaan, suhteettomasti energiaa vievä menneisyys (syystä, että sitä ei ole selvitetty tai siihen ei ole ollut mahdollisuuksia tai sen selvittämistä ei osata lopettaa) estää ihmistä myös näkemästä eteensä. Tässä hetkessä eläminen kun ei ole mikään pysähtynyt tila vaan enemminkin etenevä/nouseva spiraali, joka rakentuu aikaisempien kokemusten päälle. Se miten tulkitsemme tätä hetkeä ja miten näemme tulevaisuuden mahdollisuutemme nousee paljolti siis tuolta menneestä ja omalla kohdallani tämä on asia, joka vaatii vielä paljon huomiota.
Sinulla näyttää olevan spiraalit aika mukavasti kohdallaan, hieno homma. :stuck_out_tongue:

Hei! Olen lukenut ketjuasi ja onpas ollut jo rankka matka. Tapasi kirjoittaa on hengästyttävän hieno ja olen saanut itkeä ja nauraa. Rutistus sinulle ja koirallesi!

Hei,

Olen lukenut viestiketjuasi ja pitkä ja rankka on ollut matkasi.
Tapasi kirjoittaa on hengästyttävän hienoa ja olen saanu nauraa ja itkeä lukiessain.
Tekisi mieli rutistaa sinua ja koiraasi!
Voimia ja selvää päätä.:slight_smile:

Ka. Noh, kiitos sisueukko ja hyvä jos jotain iloa on olluttullut täältä ja sulla on näemmä aikasempaa kokemusta pitemmästä raittiina olemisesta, nimimerkin mukaisesti sisua ja vastarutistukset sekä uusi mato uuteen koukkuun ja Tänks BasiliCat, ai on mulla spiraalit kohillaan, Okei. Hyvältä vivahtaa myös oma tilanteesi ja oletan elämän maistuvan eucalypsyltä, freshi maku ja tuoksu ja pandat kai elää niillä lehdyköillä. Pandakarhu silti raju peto, jota en paijais. :slight_smile: Äreä mustasilmäinen köniin saanut söötti panda asui meikänkin sisällä ja oli loukkaantunut, kun tuttipulloni vein joka paikkaan, eikä muut sitä tajunneet. Mikä niitä muita vaivas.

Taudista on helppo jutella, tosin pakko hillitä, ettei siitä liikaa pälätä. Edelleen on paljon ja vähän aikaa kulunut ja tulematta vielä leimaamattomia lehdyköitä, joista kaikki eivät tietenkään ole niin maukkaita. Viikkoja vanhat kiiwit lentää just tänään kaapista roskiin. Ne voi vertaantua turhaan kuonamatskuun, jota on X määrä soulissa. Hengellisesti en osaa todeta kuin, että “God is a concept by which we mesure our pain” ja “Jos historia on suhteellista, olemassaoloa ei voi olla”. Ensimmäisen ymmärrän, jälkimmäinen taitaa olla välkkyä muna-kanaa, munahan oli ensin. Pullo oli ensin ja sitten holisti ja nyt ei ole pulloja eikä haluja juoda, mutta jotain hämärää on, joka ei ole tullut pölisevältä ylähyllyltä valoon, kun hissi ei laskeudu suun kohdallle tai sormien hallintaosaan. vielä.
Ihmisen vapaa tahto ja valinnan vapaus ihan kaikessa. Hyvä ja huono asia. Kieltäminen yhteiskunnan puolelta ja auttaminen samassa riipuvuustaudissa on mutkaista monin. Henki yli materian menee lopulta, mutta mitä se auttaa yhtään sitä, jolla ei voimia ole kömpiä pois pimeestä ja kuolleesta kulmasta ja sen halunkin kanssa on vähän paljon epävarmaa. Oikea hetki ei tule kaikille koskaan ja siksi meillä on tuhansia alkoholista johtuvia kuolemia vuosittain. Parempi on elää vaikka hieman vammautuneenakin kuin ei tai en minä tiedä. On ollut monia vaiheita pitkässä kävelyssä ja vähän tapahtumia lyhyellä maratoonilla.

Kun joskus puhuin sattumasta, ei se kaikkea tapahtumia ohjaa, sillä on vain jossakin kohtaa elämässä, jota käytän, ollut valtaisa vaikutus ja on vieläkin, siis yksittäisellä sattuman varaisella asialla ja tapahtumalla ja ihmisellä ja teolla. Siihen ei tartte mitenkään takertua, jotkut vetää suuria voimia esiin, eipä oikein mitkään lahkot ja ismit sun muut vakuuta ja mitä koitan esille tuoda on vaikea ees laittaa järkevään muotoon. Me immeiset kun lokeroidaan kaikkea, jotta aiheen käsittely olisi selkeetä ja toisetkin ymmärtävät mitä halutaan ilmaista.
Tylsästi vaan: Kaikki todellakin vaikuttaa kaikkeen ja poissaolevaa tekijää ei tarvitse, kun sitä ei käytetä mihinkään. Tyyneysrukouksessa on täyttä asiaa, sehän on niin järkevä lause, kuin olla voi ja toteutettavissa.
Sanamuoto on passiivissa vai onko kun käsketään anna jne, mutta silti sellasessa asennossa, jonka voi käännellä mielessään haluamaansa formaattiin ja niin tekee kukin.

Okei, pakkaset purasee, hilseet karisee, niskat narisee ja suu tyhjää napsasee. Juuri näin on hyvä tänään ja nyt. Kyllä on näin. Nää päivät on se sekki, jonka saa kun jaksaa alun selvistelyn, alavireet ja huonot yöt, joita vieläkin tulee… Eukályptuspastillei vois alkaa taas järsii tai antaa sen hammaspeikon tumuttaa viinapeikon kans kellarin kanakopin puruissa. Lumiset jatkumot. :smiley: :smiley: :smiley:

quote=“1970”]Pandakarhu silti raju peto, jota en paijais. Äreä mustasilmäinen köniin saanut söötti panda asui meikänkin sisällä ja oli loukkaantunut, kun tuttipulloni vein joka paikkaan, eikä muut sitä tajunneet. Mikä niitä muita vaivas.
[/quote]
Uusi hahmo juoppoidentiteettien galleriaan. :stuck_out_tongue: Näen tuossa Pandassa paljon samaa, kuin minun Klonkussa. Jotain perin hellyyttävää, mutta niin petollista. Annappa pikkusormi, niin menee käden lisäksi kaikki muukin.

Olen tätä omalla kohdallani ajatellut myös niin, että voi olla että ei laskeudu kaikki pölyt ehkä koskaan ja sekin on sitten vain hyväksyttävä. Ja kun pohdit tuossa, että parempi elää ehkä vähän vammautuneena, kuin ei ollenkaan…mielestäni kyllä ehdottomasti. Eihän tässä mitään täydellistä tiedostajaa voi kenestäkään tulla eikä sellaisia ole olemassakaan, sekin on hyvä muistaa. Tässä projektissa ei ole maalia, ei ole pistettä, jossa voisi todeta olevansa valmis. Vaikka en tätä tasapainoisemmaksi tulisi, elän silti mieluummin näin kuin palaisin alkon pariin, se on itselleni täysin selvä asia. Heh, helpottaa kummasti selvänä pysymistä…

Oli syynä sitten sattuma, johdatus, kohtalo tai miten kukin asioiden ja taphtumien tarkoituksen tai merkityksen näkee, niin samaan lopputulemaan voidaan tulla kuitenkin; kaikki vaikuttaa kaikkeen. Tämä tänne kirjoittaminenkin on yksi tapa, jos ei nyt lokeroida, niin ainakin sanallisesti rajata/avata/määrittää kokemuksiamme. Kaikki nyanssit eivät ole lokeroitavissa, mutta jotain yhteistä kosketuspintaa yleistettäessä usein löytyy. Yksilöllisen ja yhteisesti jaetun kokemuksen rajapinnoilla tässä kai keikutaan. Molempi parempi :stuck_out_tongue: Itse yritän opetella sellaista asiaa, että en kauhean hanakasti lokeroisi toisten näkemyksiä ja kokemuksia, vaan yrittäisin kuunnella paremmin. Vaikea taito… :slight_smile:

TsauMoro. Mullon elämän laajakaistassa normaalit yhteydet ja välillä kela on hidas ja koodipiuha pitkänä, mutta paloviinamuurisuojaus on korkeahko ja toiset suodattimet vaihtelevat, osa antennista ei ota vastaan mitään infoo jostain aiherunopiiristä, mutta pääseehän sitä spämmii sekaan tai roskis unohtuu tyhjätä ja vuorovaikutuspostit päivittää tuon tuostakin, kalijamato ei ole ryöminyt modeemia pitemmälle koneeseen munimaan. Putkiaivoisesti kaikki saapuneet käsitellään tulojärjestyksessä ja välillä tämä yhteys palvelimeen on salattu tai muistitila on täysi. Näitä toimintoja saa korjailla lopun ikää. Saa, eikä joudu.

Basilicat -Olen ihan samaa mieltä kaikesta kuin edellä mainitsit ja pitää kuunnella ja lukea tarkemmin, opetella sitä. :slight_smile: Tai jos haluaa. Jotenkin havaitsen samoja suuntauksia alun jälkeen tuolta vika vuoden kesän lopulta, tosin olet aktiivisempi ollut koko ajan täälä plinkissä, mutta pointti on seeeesteisyys ja tyyyytyväisempi olo, kanske…

Omat vaikeahkot väännöt näillä savotoilla ja hangilla tähän menessä olivat sadan päivän lähestyessä useita viikkoja ennen ja sitten lyhkäsemmin puolen vuoden huljakoilla. Edelleen joka päivä uusi oma ME, jota vaalin, mutta en laittele käsiä kyynär-ristiinrastiin tai mieti aktiivisesti aamulla mitään mantroja, oon aamuvastainen ihminen, ne ei ole suosikkeja vuorokaudesta olleet koskaan. En ajattele silloin(kaan) syvällisiä tai pinnallisia, ma toimin.
Alussa taisin uhota enemmän, siten tsemppas itteensä ja halus raivotakin välillä höyryjään varaventtiilistä. Pihalle puhisemaan säännöllisesti. Pimeän jakson alettua oli tunne, että ei päivät kulu ei niiiiiin millään. Viikkojen laskennan unohti tän vuoden alkaessa, kun tajusi, että kuukaudet tulee kyllä yksitellen vastaan ja menee ja ehkäpä se eka vuosikertakin. Sitten niin — aikanaan kaikki tapahtuupi. Ilman kalenteriakin me pärjättäis hyvin. Maailmanloppua ei voisi rastittaa mihinkään ja nehän siirtyy aina seuraavaan vuoteen, jos jää tapahtumatta. Sellasen huomaa kyllä ilman päivien laskua, luulisin.

Sellasia, pohdinpa vaan. Perjantai näyttää olevan, joten Wiikonloppuja Omanlaisia Kaikille. :smiley: :smiley: :smiley:

Oon päätynyt jumitustilaan. Kehityskaaresta loppui veto tai uusi sesonki alkamassa korvien välissä ja kumisielussa. Vetäsin ton koko helmikuun melko rankalla ramadanilla ja alkoi jo huippaamaankin etenkin aamuisin, sellanen 18-21 timmaa ruokailun väleissä, ei mitään kiinteetä iltaisin ja nyt roppaa totutan miedompaan menoon. Sen on täytynyt tuntua pääkopassakin, joka alko kiristää vannetta tiukemmalle. Viime kesällä harjoittelin painonpudotusta hurtalla ja sain saman lopputuloksen ittellenikin -5 kiloo/4 viikkoa. Koiran kans meni vaan 8 vkoa. :slight_smile:

En taida enää samalla kaavalla vetää, kun se ei ole niitä terveimpiä tapoja. Jos onkin vähän herkempi tai välillä vetämätön olo ollut, niin juominkeja viimeksi olen kaivannut. Kyllä, ilman alkoa voi elää koko loppuelämänsä, joka kestää tuntemattoman määrän päiviä. Dokaaminen ei sovi enää millään mittamääreellä tai syyllä tai valheella systeemiini, plääniini ja mikä on sitten uuden elon opettelua, syömättömyyttä vapaaehtoisesti ja huonoa unirytmiä, en tiedä, ne on kaikki siinä klimpissä. HALT-täydessä volyymissaan läpikäytynä. Viime lauantaina sain raivota k-pää koiraäijälle, aina tyyppi vihainen ja paukutin takas vain puolikovilla ja kumiluodeilla ja sittemmin huomasin, että sehän vaikuttikin enemmän kuin heti tajusin. Mun mielenliikkeisiin siis. Aiemmin mainitsin “maagisesta ajattelusta” ja eiköhän se saman tien alkanut mua vaivaamaan, turha räpätys pään sisällä ja häiritsevät aatelmat, joissa ei järkeä. Aamut synkisty entisestään…

Noh, tää on tätä vaihetta, siitä sai esimakua syksyllä ja tämä uusi ja erilainen myllytysmankelointi painetaan läpi kera linkouksen. Alotin uuden lajin, jääkauden avasin ja lenkkeilen teräsjäällä, jossa hyvä down force ja tilaa julmetusti. Tulee vaihtelua puistomaisemiin, joita dallasin melkein viimeiseen asti. Seuraava vaihe on toukona siirtyminen uintiräpiköintiin, erikoisosaamisena koiran uitto ja noutajan komennus. Hyvät kokemukset edelliseltä, paitsi rikotut kaljapullot biitsillä :smiling_imp:

Aaltoilevaa on meikän mielialakiemurat ja ens kuun jälkeen on jo touko, jonka otan erikoistarkkailuun. On sinne matkaa. Nyt alkaa olla tarvetta puhua virallisen hoitotahon kanssa mun fiiliksistä suhteessa aivan kaikkeen ja tona meen jutskaamaan. Hyvä näin. Parempi hoitaa tautiaan, kuin vain kiertää kehää ja siksi tuli tarve ladata tänne tuntojaan. Seuraan lopettajissa tyynenä taustalla kaikkia ja aina välillä edelleen poimin jostain jotain tekstiä, joka kolisee henkeen ja vereen sisällöltään. Sitä saatan pohtia ja tutkailla sitten pitempään… Foorumi toimii. On täälläkin kaikenlaista säätä ja keliä piisannut :slight_smile: TosiLatteuksen heitän ilmoille: “Koskaan asiat eivät niin huonosti ole, etteikö niitä vielä huonommaksi viinalla saisi”.

Hyvää maaliskuun alkua kaikille !! :smiley:

´

TsauMårå. Oh Man, Oon aika pihalla ku neibörin kujakatit tai menneen talven lumiukko, kun vieroittauduin päihdelinkistä maaliskuussa, joten en ole lukenut-kirjoittanut sen jälkeen mitään tänne, enkä näin ollen tiedä vallitsevasta päivän pólitiikasta EN HÖLÖKÄSEN PÖLÄYSTÄ !! Tjoo niin vain kävi, että jättäydyin pois, kun toisto ja kyllääntyminen aiheesta alko nyppii. Mitäköstä oon touhunnu: Niin siinä vain kävi, että sain itseni olemaan ilman viunaksia myös tämän kaksi kuukautta lisää ja jättämään dokaamisen muille, jotka sen paremmin handlaavat ja haluavat kaadella myrkkyjä kitalakeen ELI raittiina alcosta kohta-pian 10 kk ja vuosi näkyy jo tänne asti, oon aika hyvil fiiliksil enimmäkseen tästä tilanteesta ennen näkemättömästä ja olevasta kokemuksellisuudesta nyky hetkessä sen asian laidallisen suhteen, tjep.

Laiffihan menee: Hyvä jakso-huono jakso-tosi shittii-kohtuu jees-aivan vitun hyvä jakso-normii-huonoo-hyvä-menettelee och så vidare on and on and on on on, man. Samettisen mansikkakermasuklaata ja samettisilkkiplyyshiä, vain kauniita ja hymyileviä ihmisiä ympärillä ja aivan kaikki asiat menee juuri kuten haluat ja ympärillä olevat nyökyttelee ja ovat samaa mieltä ja tukevat-kannustavat-taputtavat ja kaikki hurraavat ja rahaa sataa taivaalta, on ikuinen auringonpaiste ja uni maittaa ja valveilla oleminen kuin wet dreamiä, this is aas good aaasss it gets, dude. Tjoopa. Sure honey.

Kun saavuttaa jotain henkistä mannaa itselleen, ei se muista niin erikoiselta tunnu. Tarviiko siihen ohimarssikomppanian, torvisoittokunnan ja hornettien ylilennon ?? Jåå tåttakai tai ei tartte, kun ne tulee joka tapauksessa kansan armeijamme vuosittaisissa voiton juhlissa kaikella rahvaalle muutenkin ja ilmaseksi. Otan mää yliväbän natsat ja Aerosmithin privaattikeikan ja semi-razzle-prizen vastaan shitin skriivaamisesta.

Mikäkö on sitten erikoista tai mainitsemisen arvoista raitistamisessa alcosta. Miljoonakax päivää. Se on. Entäpä omat tavoitteeni, keinoni ja itteni palkitteminen saavuttamattomaan maaliin tultaessa ?? Vastaus joka kohtaan sama: Jatkan suurin piirtein samalla kaavalla kuin viime kesänä aloitin ja talvella näpersin ja keväällä hiplaan-nyplään. Jotain lisäten-jotain exitoiden. Lopettajat jeesas meikää viime kesän lopulla suuresti ja sittemminkin. Tahdonkin kiittää. Kiitos kaikille tälle palstan tyngälle vaatimattomalle kirjoittaneilla vertaistuesta ja erityiskiitosmaininnat: Cricket, Smokki ja Basilica. Teidän kommenttinne auttoivat yli joittenkin vaiheiden vaikeiden ja tahmasten tuntemusten. :smiley:

On wappendaali ovella ja pitäiskö toivottaa sitä. Oon sitä tavan takaa huudellu sinne tänne. Täähän on tolkuttoman dokaamisen riemuvoittofestivaali, jengi vetää kaksin käsin wiunaa ja häslää ja sekoilee ja onko toi ees hauskaa ?? No eipä näin omasta mielestä ole. Kaipaanko känniä ?? Enpä pahemmin.

On kolme tunteita ja käytöstä ohjaavaa elementtiä tai voimakasta persoonaa: 1. Vanha heppu, joka kannustaa dokaamaan. “Ota huikka, äää se mtn haittaa, saat hyvät kännit ja unohat kaiken surkian. Ota ny, mieti kolmen viikon päästä-diili”. Toiminut, käytännössä todettu ja saa mitä tilaa. Yksi haittapuoli sisältää 1 000 huonoa asiaa: Tulee laskun paikka ja psykoosi perse eellä vastaan. Se saa olemaan ottamatta alcotusta ollenkaan. 2. Uudempi tyyppi, joka haluaa pitää tän nykyisen ja tän päiväisen olon kaikkine tylsyyksineen. Se tietää miten nopeesti kaiken saa sekasin ja kustua reisille aivan kaiken ja paluuta ei ehkä olisikaan enää tai woimii punnertaa ylös. Vois vaikka luovuttaa for good. Siis pidetään nykykurssi, se on helppoakin, kun on jo hyvät pohjat ekaa kertaa täs elämäs. 3. Twillight Zone Dude, joka potkii näitä edellisiä tai on niiden assistentti tai vaihtaa puolelta toiselle, kallistaa vaakaa ja heiluttaa paattia ja sotkee kuvioo tai ohjaa ajatuksen kulkua jos minne tahtoo, se on mixeri. Joo kyllä mä mietin juomista, mutta ei se vaan ole järkevää, se on niin nähty. Kiintiö täynnä moninkertaisesti, himo ei ylivoimaista, sellasta fyysistä pakkoa, kuten on ollut vuosia sitten.

Jokainen kirjoittamismomentti on vain sen hetkinen fiilispäivitys, täällä on ollut monenlaista päivää ja oloa. Tulee jatkoski olemaan, kun vaan pysyy hengis ja sydän ei pysähy ja elintoiminnot ovat vakaat ja vankat.
Nyt taian lyyä tän ketjuni nelosdivarista kuutospuulaakiin, syväupoksiin lahooman ja ruostumaan. Tää “Hukatun Vatupassin Ihmettely”, “Kadotetun Laiffin, jota en olisi halunnut elää” ja “Yhden JuomariUrpån Pähkäily” on täyttänyt paikkansa jo viime syksyllä oikeestaan-saattaa olla, että palailen tutkimaan palstaletta laajemmin tai sitten se jää taaemmaksi ja siirtyilen rynnimään etiäpäin. Kapakkiin en juoksentele, vaan järven rantaan otan suuntimet.

Mun kuntouttava puuhastelutoiminto etenee, vaan ei mitään sopimusta sitovaa vielä tehty. Kesäkuussa varmaankin tai sitä ennen, yksi info käytävä kuuntelemassa ja tutustumassa paikkaan C. Jossei oo natsaava, katotaan messiä D, josko se ois. Asuntoasiat auki, katto nykyinen pysyy toistaseksi. Toisen katto on usein toisen lattia, noin vertauksellisesti. Meitä on joka ainoaan liikennevälineeseen.

Koiraillu tällä viikolla aivan helvetisti, hyvii timmoja tullut, raitista ilmaa keuhkot täynnä ja kahvakuulaa tempoillu, minkä selkä kestää ja ootan sitä vesistökautta kyllä hyvin fiilarein ja suutun jo valmiiksi rikotuista potuista. Nuoriso. Ryhdistäykää ja samoin keski-ikäset hampparit.

Kun iskee huono kausi menttaalipuolella, se menee ohi ja tulee uusi huono kausi ja sekin menee ohi ja tulee parempia aikoja ja nekin vaihtuu ja pitäis tietenkin aatella hyvän ajan ollessa, että eletään nyt tätä ja ei funtsita liikaa kauan se kestää ja mitä häröjä tulee ja millon ja ei sellasta valmista tasasta elämää ole. Mä oon nyt ekan kerran kymmeniin vuosiin täysin alkottomana näin pitkällä ja voi sanoo, että eka kerta raittiutta ikinä. Täysin oma ratkaisu, jatkanko näin vai annanko mennä takaisin vanhaan. Tänään voin todeta, etten ole kaatamassa rämää elämääni seinäviemäriin ja enpä usko sitä ihan heti kohta tekevänikään. Ken näkee, se katsoo. Mun oikee lamppu on taas himmenemäs, joten öögalekuri tsekkaa sen pohjiaan myöten, jahka ajan saan tutkimukseen ja näen lukea minne mä vien silmäni. Tulehdus se vaan on, ei tartte juua siihenkään, enkä kuse enää itteeni silmään näissä päihdepoliittisissa jutskissa.

Elämä on vaan helpompaa ilman alkomahoolia. Siitä lähen ja siihen päädyn. En mä näitä teemoja silti haluu kelata loputtomiin, siksi etäisyyttä, distanssia sopivassa mittasuhteessa ja jotain muuta tilalle. Liian fiksut, nokkelat yliulotemuotoiset teemat ja voimisteluliikket kivuliaat yksinkertaiselle meitsille, päänupille ja jähmeelle ropalle vain saavat mielen lukkiutumaan ja kehon kramppaamaan + tutkapalikan tukan rajassa syyttä eestaas ramppaamaan.

Voiko päihdelinkissä mennä äärimmäiseen materiaalin liikakäyttöön ?? nöhjuu, alus luin sieltä täältä, sitten vedin jo 30:n sivun tarinaa ja tarttin uuden ja luin kaikki mitä sain sekasin ja aloin itte kirjoittamaan ja luin samaan aikaan ja aloin vähentelemään ja silleen joo ei kai siinä suurta riskii ole kuin päätyä riitelemään ehkä tai vahvistaa luku- ja kirjoitus-speediä ja saada aikaan hämmenystä tai ihastusta. Plussalle se menee, kun se toimii ja toisinpäin. Enimmäkseen kyllä ja ehkä ei sekä jonkin verran päinvastoin. Sekoomusta politiikkaa, dumarit ja korsut säestää.

Nää mulla sen kummosempia ole NY näihin hätiin. Ihmeitä pieniä sattuu ja tapahtuu. YHDEN asian oon oppinut ittestäni. Aina ollut oma pahin viholliseni, sen tiennyt. Pointti on niin yksinkertainen. Tartten aikaa, enkä loputtomia teorioita miten-miksi tai jossittelua. Siis kun on veemäinen jakso, joka vaikka kestää 10 päivää. Se menee ohi. Jos niitä alkaa olla vähemmän ja KUN niitä alkaa olla vähemmän, se palkitsee sinällään. Mitään valtaisan suurta ei tapahdu, mutta pienii juttuja, joihin voi ja saa olla tyytyväinen ja toimintakyky on parantunut sitten aikojen aiempien keväiden.

Juominen on niin iso kahle, että kyllä siitä irti pyristely palkitsee aivan varmasti ajan kanssa jokaisen ehkä hieman eri tavoin ja sanoin ilmaisten - se on varma. Aika on vakio ja ehkä olen kesäajassa 2011, ton toukokuun otan haasteena ja sit pian onkin kesä ja syksy ja puree halla tai on jo maan alla, pääsee jäälle ja käy se kyllä tälle päälle. ha haaaa. HA.

Jos juuri Sinä pohdit juuri nyt: Kantsiiko olla dokaamatta, voin sanoa: Ehdottomasti.
Se tuottaa tulosta vaikka sitten lievällä turboviiveellä.

Joka päivä uusi tunkio. Tän päiväinen ollut tonkimisen arvoinen. Tähän asti. Huomenna uus läjä pöyhittävänä.

KEWÄITÄ PÖÖÖÖ KAIKILLE ja jaksetaan - pärjätään, tsaumoro !!! :smiley: :smiley: :smiley:

Tervehdys sinullekin. :smiley:

Tarvii - ei tarvi - tarvii

Tänään minulla on kakun tarjoamisen aika. Välillä ne torvisoittokunnat on tuntunut hyvältä, välillä ne on tuntunut taakalta. Joku viisas - siis minä - sanoi: “Luo ilo, luot oppimisen. Luo välittäminen, luot yhteisön. Luo merkityksiä, luot tulevaisuuden.” Jos siis hornettien ylilento luo iloa, välittämistä ja merkityksiä, pari herhiläistä mieheen on ihan hyvä ostos.

:blush:

Jos saa juoppoa, hörhöä ja herhiläistä taluttaa suon yli suon kuivalle puolelle pitkin tahmaisia pitkospuita, tulee sellainen olo, että kannattaa ihan sen takia pysytellä itse selvinpäin ja päivystää siellä pitkospuiden äärellä.

“Kaikki tulee ja kaikki menee”, sanoi Platon. “On aika tulla ja on aika mennä. On aika mennä ja on aika tulla”, sanoi Smokki. Kun plinkki jurppii, mene ja istuta omenapuu, katsele, kuinka kivi kasvaa. Nauti elämä raakana ja vissy ilman kossua. Kun elämä jurppii, palaa takaisin plinkkiin ja anna plinkin kantaa vastoinkäymiset, sillä plinkillä on isompi pää.

Juu-ei

Kirjaimien liikakäyttö toki koukuttaa. Siitä saattaa tulla ja tuleekin pää kipeäksi. Täällä päihdelinkissä on niin paljon totuudellisia sanoja, että kyllä niiden avulla silti siivoa vaikka kokonaisen valheellisen elämän. Onpahan sekin aika pois pahan teosta. Sehän se on tämän paikan tarkoitus ja hyvin sinunkin kohdallasi toiminut - kuten minunkin.

Juurikin näin - ja kauneimmat kesäkurpitsat kasvaa hyvin pöyhityn kompostin päällä.
:laughing:

Näin Suomi-Tanska ottelun jälkihöyryssä voisi puhua vähän pelirohkeudesta :slight_smile: Mikke Granlund (19 v), joka ensimmäisissä MM-kisoissaan teki maalin ja valittiin parhaaksi pelaajaksi, sanoi ‘jos en voi pelata rohkeasti sillä tyylillä, jonka parhaiten osaan, ei minusta ole joukkueellekaan hyötyä’.

Plinkki ei aivan joukkuepelistä käy, mutta kyllä täälläkin on nähtävissä, kuinka rohkeasti oma itsensä oleva yksilö voi hyödyttää suurempaa kokonaisuutta :slight_smile:

Hauskaa Vappua 1970! Toivottavasti saa kesälläkin silloin tällöin lukea pohdiskelujasi ja ihailla värikästä kielenkäyttöäsi!

Ja Sigge rakas ystävä, ymmärsinkö oikein, että mittari rapsahti kolmannelle vuodelle? Onnea!!!

JOO-Kyllä vaan kiitos Cricket ja Smokki hienoutta tosiaan, näin aika ottaa harppauksia !! Funny how time flies. Hörpin samalla niitä kolmannen vuoden zuhveita kuten muutenkin tähän aikaan iltasesta ja Suomen ekaa pelii en nähnyt ollenkaan, vain lopputuloksen teksti-tv:stä, koirale vei mut säännölliseen aikaan ulkoilemaan ja tuulettumaan ja käppäilemään, vaan se geimihän meni paremmin kuin viime vuonna, kun silloin tuli turåån melkein samoin lukemin, joten hyvä alku ja loppusijoitus varmasti tusinan sakkiin. Nää kisat hyvä nähdä ilman huuruja.
Nyt vihdoin maman päivänä ei ole lätkän finaali -ja ronssipelei, synkkärit osuu kans sinne, taas yksi juomaton juhla lisää ja tää wappeni kyllä huvittavaa pakkoryystämistä, totesin lujaa mielessäni viimeksi ihan äsken kattoessani kaiken ikäsii retaleita laahustamassa ja hoippumassa maisemissa ja vähän jo kuvan ulkopuolellakin. On toi onneksi jo tehty melko monesti, en tarvii sivu-taka-askelkuvioo, haisevaa olemusta ja schönkkäävää gentlemanless-talkkia. Raittius on kuin Suomi-Tanska lätkäpeli. Edellinen kerta oli sen hetkinen turnauskunto ja sitä on just niin hyvä kuin vikassa matsissa. haa.

Katukuva on paikoin melko tyly ja ympäri Suomen sama ilmiö, mutta mitäs siitä loppuitten lopuiks itteensä ottaa, toisten vapaa valintainen haikia karsas huominen ei ylety juomattomaan jeppeen ja omaisuus pienikin pysyy talles, eikä ruhtinaalliset rahasummat rynnistele anniskelupaikkojen kassakoneisiin. Vedän kotioloissa raakaa lähdevettä ja mehuu. Jumatsuikka mikä helpotus jo edeltävänä iltana tietää, mitä on vastakohtainen tunnelma hilpeetön ja tyly… On se tosissaan purea helevettiä. If your drinking won´t kill u, your memories will. I wanna checking out of that shit. [edit:pitää varmaan lopettaa lontoon viljely, kun kirjotan senkin tekstin aina päin hetulaa…]

Juhannuksen tartten vielä pyhistä plakkariin ja saan sen ensi jussina, Suomen hukkumisjuhlakännäämispäivänä kokoelmaan uuteen. Ma toivun, elvyn ja tokeennun, balanssoidun ja ehjeennyn.
On näin ja se on alkottoman jakson parasta antia siihen käytetystä ajasta.

Noh, ei sitä arvaa liikaa olemattomia henkseleitä paukutella, mutta meno tää on ihan kivaa just näin ja pakkohan sen asenteen on kääntyä antityyppiseksi, Suomi on vähän epäkiitollinen maa olla raittiina, kun sitä märkä kulttuurin ihannointia on joka tuutissa ja tötterössä. Paluuta viattomaan alko-aatteluun ei mulla ainakaan ole, eikä varaakaan, halua tai aikomusta tosiaankaan. Näin on nyt ja toivon mukaan jatkoskin. Kirjotan joka päivä tunnelmista ittelleni ja eipä kyllä muuten taitais tulla mitään mistään, kun oon siihen niin addiktoitunut - hyvässä mielessä ihan koukussa, nalkissa ja tottunut sitä kautta kuin hengittelemään ja puhisemaan, raivoomaan ja huutamaan ja nauramaan. aye. Pakko on nauraa jossain vaiheessa, ei voi mitään ja se tuntuu kyllä melkosen hyvältä. :slight_smile:

Hyvät huhtikuun loput — elo-oloja mukavia Toukokuulle, onko se sitten Tuima, Tunteikas, Tulinen, ei vielä voi tietää, Tuntematon ei pelota, sillä raitis sato ensimmäinen heti herätessä oottaa käyttäjäänsä.
Aion käyttää ma sen ihan fiksusti ulkoutumalla, kuten joka aamu.

Kuulemiin-Näkymin Hyvin. :smiley: :smiley: :smiley:

AI jaa… Näin täällä on tunnelmat ja kunkin tilanteet – Päivitin ittelleni muiden ketjuja kahen kuukauden jälkeen – Hyvältä enimmäkseen näyttää, vähän vastapuhuria, kaatumisia-uudelleen nousuja ja vuosia mennny rikki tai tullut pikemminkin ehjiksi ja kreisi huutaminen ja riitely olematonta. Sitä kaipaakaan. Oli se erikoista se --"tahrakettuilu"vaihe joskus taannoin ja meikä kun on huono lähtee skabaamaan jonnin ja jonnen päiväsistä. :smiley:

Virna ja CannelMan ja Smokki, hyvin kulkee, vaan mitäpä tuo haittaa, on vain kannustavaa havaita, että sitä saa ansionsa mukaan ja taidan sitä “On aika kutakin-tulla mennä olla kulkee polkee” mitensemeni-ohjetta noudattaa.

Suomalaisen duunin pee. Aivan tosi kova meno. Hah. Puistoo kiersin tunteja koiraleen kera paljon vapaana, kun koulutus on purassut ookoo, -oon rennon varma olemukseltani on oleellista- ja oli kylmä ja räpätin-pälpätin-turisin jotain anonyymien koiran kusettajien kesken. Niissä piireissä kun on aina kamuja ja tuttuja vuosikymmenenkin ajalta ja persoonia monenlaisia. Tampereen haalaripellejä uitetaan koskessa, mitenkään ahkeria opiskelijoita väheksymättä. Maailman kovinta hommaa on monenlaista. Dokaaminen täyspäisesti oli rajuu hommoo, pölijää touhuu. Pois oppiminen on kesken, etenee ja campäkin-paluun tekeminen alkaa näyttää koko ajan kaukaisemmalta tulevaisuuden visiolta. Suppein mielin suhtaudun. Mä oon latonut sellasii asioita kännyn calenderiin tälle kuulle, että on ne hoidettava tai paikalla oltava ja neuvoteltava, konsultoitava.
Ne missään höyrypöhnissä onnistuisi. Enpä ala kokeilemaan, pazkaa vaan putois niskaan teollinen määrä.
Hieman sanotaan -ei pelota- vaan… vielä jännittää ne tulevat. Sitten tiiän paremmin, kun aika on tietää.

Terveyttä ja rahaa ja aikaa niitä tuhlata aatteli ehkä teininä. Nyt massii just riittävästi, aikaa paljon ja terveys suhtkoht reilassa. Talvella loppu sydänoireilut puoli vuotta dokaamisen jälkeen. En haluu niitä takas. Unen laatu on menny aivan päreiksi. Normiutuu ehkä syksyksi 2012. Piikkismaton otin uusiokäyttöön ja se relaksoittaa. Akupunktioefekti. Joka viikko elolta asti fyysisesti reenannu, kun aiemmin ne jaksot katkesi putkeen. Selälle en vaan keksi toimivii konstei, sillä lepoo-rasitusta-fysioliikkeitä-rajumpaa riuhtomista-ei mtn rasitusta-pyöräilyä- ei syy-yhteyttä jomo-jomotukseen ja hermokipuiluun. Se on vaan vähä sökö, diagnoosi avoin. Jalkoja kuumottelee ja sekin jäänteitä juomisesta. Tärkeintä varmaan on, ettei hanki lisää vaivoja, jotka kytköksissä alkoon. Painon pudotus asettu hyvin-vajaa kymppi kiloo helmikuulta ja imelät 90 rossaa kokonaan pois. Turhaa sörsseliä.

Ensi kuun jälkeen heinäkuu. Näin se menee. Vähän mä sitä ihmeissäni ounastelen, että mitäkö sitten ?? Täyskierto ja %-free summer. ÄÄÄ niin pitkälle tartte miettii, nyt on nyt. Tän kertainen vappu on ainakin selvää kauraa, viime talven lumiauraa ja lihoiksi lyöty, raittiina paras hyöty. Koirat loppuu ja karavaani kulkee. On hyvä päivä olla elossa, kun kuolleena on niin pitkän aikaa.

Juu Heiwaan ja ny mä poistun, kiitos ja kaikille sitä mitä eniten halajavat ja tarvitsevat. :smiley: :smiley: :smiley:

Hienoa tajunnanvirtaa, jälleen. Et ole kaikkia aivosolujasi todellakaan päässy pilaamaan :smiley: Kaikkea hyvää ja raitistellaan kun tavataan tai ei tavata! Jospa onkin niin että elän vain kerran…