Kadonnut Balanssi

Huomenta ja iltapäivää ja Just noin Basilica, siinä ne ytimekkäimmät aivoitusteesit holistiteemasta. Fiksusti laitettu, tuumattu tarkoin ja minä odotan-odotan-odotan, kun vapauttaja olen minä, joka lopulta tajuaa oman parhaansa ja karsii turhat ajatuslonkeroiset ja näin se käytöskin muuttuu ja siirtyy alitajuntaankin, jonka tulkkina uni on osana ja tuo riivaushäiriö, joka ei siis unta ole ollut, vain oletetussa uniajassa tapahtunutta aivotonta aatelmaa sekavaa, valuu hiekkalodjustani lopullisesti järven huuhtomaksi. Joutaa mennä ja on edistystä tapahtunut, nyt pää miettii myös uusia juttuja, joita ei ole päässyt pohtimaan koskaan aikuisasetuksilla ja keskistyvän ikäisen heebon ropalla suorittamaan, aiaiai se ei ollu hyvä se suorittaminen. Huomasin a-klinikkavuosinani (10) terapian olevan välillä täysin väärällä pohjalla, puhuin kyllä hirveesti, mutta tekemiset oli päinvastaisia ja nyt kolme vuotta psykoa ja on se erilaista rupattelua. Enemmän hyötyä kuin haittaa, muttei mitään ihmeiden tekoa, yhden käsittämättömyyden tajuuminen piisaa vuodeksikin tai vaikka neljäksi.

Määäkään tosiaan täältäpäinkäään ole, melkein mistään kotoisin, harva on isommissa taajamissa paljasjalkanen, vaan sopivin paikka, ei haluja poijes, se on jo riittävän jees, paras pleisi mulle Suomessa.
Näsijärveltä hankin vaímonhakkaamattomuus-rusketusta ja uitatan veristä koiran persusta + saniklasit-aina-päässä-luukkia tavoittelen, kun lamput on arat liialle valaistukselle ja nyt kesän edistyessä onnistunkin näissä aikeissani varsin hyvin. Toimeen ehkä tartun ja teen 24:n vuoden diilin nykyiseen eläkeikään tai valintarosessi nytkähtää taas seuraavaan. En hermoile, jännitän vaan, en tunteile, totean vaan, onko tässä järkee mulle ja jos se näyttäisi toimivan, sitä voi kokeilla ihan kokonaan. + puolet ku voittavat miinukset, homma saletti.

Jaase hurja luonne. Oisko se jo paljonkin rauhoittunu, on. Ei jaksa mesota ja raivota, kuten aiemmin. Maanista menoa vähemmän enää, alco senkin laukas mulla erittäin voimakkaasti nuorempana. Mua luultiin narkkariksi usein, väitteissä voinu vähemmän perää olla. Hurjuus voi olla nurjuuttakin, sisäänpäin kääntynyttä vihasuutta, katkeruutta yms. ja onhan niitä fiiliksiä välillä. Kateutta, enpä usko tai sitä ei myönnä tai jokin tunne on käytännön elämässä eri asiaa tarkoittava. Lievä värisokeus mulla haittaa “pienempien” värien tunnistamista sanallisesti, sama joskus tunneskaaloissa, aivan kuten pääilmansuunnissa, ne väli-ilmansuuntien välit ei ole kiinnostavia tai tee niillä mitään. Isosti en mene tai ryminällä, sitä duunas jo tarpeeksi. LesoLess is more, aivan.

Ääriänkyräinen [lue:kestämätön,sietämätön,bitch] on “haastava” pysyvänä luonteena. Välivesivallivaiheena se voi olla jopa hyvä, kun ei jää tila pysyväksi: Oma ittensä, aina vaan. Se luonne, mitä on saanut, muokkautunut ympäristön taholta ja itse muokannut. Jos oon änkyrä, niin sittenpä oon ja raitistuva vieläpä. Voin myös päättää muuttaa suhtautumiseni toiseksi, mullon varaa antaa myös periksi, kaikilla ei ole ja joskus ei mullakaan sillä kertaa, sinä päivänä ja ens viikolla teen toisin ja huomaan sen sitä seuraavalla kerralla ja ihmettelen mikähän mua silloin liikutti ja pianko ne kuvittelee, että sillon väliä, on joskus väliä paljon-krååh.

—TJåå-åå ei pää keskity ny enempää, mainiota elo-oloilua sinne eukalyptusten tykö Basilica, kesää kaikille, muistakaa juua terveesti, lenkille vaikka lokerokylmää hanawodaa puteliin ja tyrskyjä päin, luonnon lahkeeseen samoilemaan – vapaasti saa vaeltaa :smiley:

Moro plinkin wäki. Mitähän mä oon hellehouruis edellises viestis yrittänyt sopertaa. don´t know, man. Tyhjää lyöny tiuhaan. Nysse uus vaihe starttas meikän laiffis, alotin kuntouttavan rookiena ravintelikahvilassa, ei A-oikeuksia, eikä mikään kolmen sentin räkälä ollenkaan, vaan sentään michelin-paikkakaan Gordon Ramseyneen, kunnon lounasta tarjolla ja päivän soppaa ja leivon naisia ja kitchenis työstän sitä perinteistä astiastohuoltoduunii pätevää, jota ilman seisahtuisi kaikki. Ihan yksin ei tartte olla, porukkaa monella systeemillä kymmenittäin, ellei sadottain ja asiakkaita tuhansittain. Pitemmältä ajalta mitattuna.

Natsaa mulle, se eka jutska sai mennäkin, tää on enempi “se mun the juttu”. Jonkin aikaa tulee viemään, kun väen oppii tunnistamaan sun muuta hienompaa säätöä. No Fear n Leathing.
Vjittu yli kuuden vuoden jälkeen oon jossain… Tja ilman höyryjä ja lääkitystä painelin paikalle. Nojust kännishän se ois johtanut pikakäännytykseen, vaan eipä viunan himotus ole tässä päällimmäisenä ollut, jollain sivulla se on, joskus tulevina aikoina ehkä jo ehtinyt pieneen printtiin takakannes tai roskapostis poistetus.

Amusella fillaroidessa paikan liepeille, aattelin välillä että voi-vitjat-mitähä-tästä-tulee-tana ja turhaan ylimääräsii spennasin, sillä mun perustyyneys ollut jo omassa tiedossa lähipäivät, vaikka yllättävääkin se on. Miten tää näin. Varmaan siks, että oikea aika on tullut juuri tänään ja bäkki rienaa kyllä fysiikkaa, mutta oon toimituskelpoinen ihmisten keskuuteen riittävän alcottomuuden jäljiltä, sitä se teettää ja
Pää sekä sen sisälmys kestää tollasessa pleisissä olemisen, asioiden tekemisen sellasenaan ja se on hyvä havaita. Sitä ei voi muualla oikein reenata. :slight_smile:

Näin uusi päivärytmi pamahti pykälään ja aikataulut sopii mycket fine, aikasemmin vaan ylös-ulos, koiratan kunnon lenkin edelleen ja puolipäivän teen ja ip polkasen takas himaan ja aika pian tulee iltalenkki. Ekan koiran aikaan 7-8 v sitten olin sellases samantapaisessa koiratus-puolipäiväpesti-koiratus-ohjelmassa, mutta eihän se selvinpäin mennyt tosiaankaan iltaisin, vaan vaahto valuen naamarista syöksyin peltikaljaa hakemaan just sopivan määrän illaksi ja viikonloput täysillä. Onpa vertailukohta ja räikeä ero. Kumpiko parempi - niinpä.

Aluksi harvempaa-sitten kiihtyvää tahtia, syksyllä viispäiväsesti varmaankin. Heinä jää väliin kokonaan. Siinä on hyvä paikka Huikattoman Minän Vahventua, vanhan ajattelun jäänteiden taas vanhentua.
Mä suunnittele muuta ku käyväni, mitä on sovitusti suunniteltu ja lokakuulle ollaan ens alkuun, ennen sitä ehtii monta kertaa pohtia syntejä syvejä.

Ny menee ihan niinku pitääki ja piti ja tätä se mun valveuneni ei tiennyt. Jatkan valitsemallani tieosuudella, Mielekkyys-%:t nousussa, auttaa holistitoipumista kummasti.

Ulkoisesti märkää viikkondaalia, jeesh. :smiley:

Mahtavaa! Hienoa kuulla tuollaisia uutisia. Onnea matkaasi!

Hyvä juttu. Tämän olet itsellesi ansainnut, muista palkita itsesi jollain kivalla.
Onnea työpaikan johdosta!

Juu cricket-on hyvä kuulla ja kokea myös ja joo runeh, taidan vetää jätskii vaan naamariin kohtuudella ja useammankin henkilön työpaikalla kyllä oon, vaan silti virallisesti työtön ja “kuntouttavassa työtoiminnassa”, nykyään on jos minkälaisia työllistämis-puolto-huoltosysteemiä, etten kaikista selvää ota. Geneettistä toi työssäkäyminen varmasti on, niin paljon oon siitä kuullut ja sitä nähnyt. Täs mun ceissis otti yli vuoden pääsy tähän tilanteeseen: työkkärikuntoutujaguru-sossuistunto-yhteispalaveri-ktt x 2 ja neljä päivää sitten tutustuminen ja päätös, jonoo on, mutta nyt kun on huudeilla, ei sitä putkee niin helposti katkasta, kun en aio sitä mokatakaan omalta taholtani.

Kiltatoiminta on okei, mutta melko rajoittunutta saattaa olla se yleisö ja asiakaskunta + tekijät enempi-vähempi päihdetaustaisia ja ehkä hyvä olla sekalaisemmassa sakissa mukana tai vähemmän yhden liikkeen ympärillä pyörivän, luulisin tietäväni tän päivän pohjalta ainakin. Tooosi hyvä, että alotus ajoittui ennen heinäkuuta, siinä ois sit pyöritty tai jumitettu elolle asti-ei noita paikkoja rajattomasti ole, mutta Manses ihan tarpeeksi ja sitä metalli-puupajailuu tuntuu piisaavan. Ehkei kaikki sinne haluu, mä en tod. ja keittiöstä saanu tuntuvaa harjoittelua Kankaanpään A-kodilla ollessani kolmesti ja halusin juurikin sinne ja välillä tuntui tulevan jopa hiki. Diggaan keittiöitä, niissä mestoissa on aina tietty tyyli ja pääkokille ei vjittuilla. Salaa ihaillu, fanittanu kokkeja. Kaikki duuni pitäis olla tärkeetä, jopa tunnustelu-hipelöinti politiikas, asian perimmäinen tarkoitus, yhteisten asioiden hoito ja puutarhan kunnostus, puunaus ja tuunaus.

Mua keväämmällä puristeli ihan tänne asti se fakta, etten ole missään, kun mä kuitenkin pystyn/haluan/osaan sentään jotain tehdä ja se loputon toimettomuus selvinneellä pääkopalla alkoi tuntua pahalta siitä syystä, että normisti ihminen halunnee jotain tehdä ja johonkin hienoon, isompaan tahi pienempään corporaattiin kuulua. Nymmä oon jonkinlainen liikkuva osa raattastossa yhteiskunnan toooooodella pitkän tauon jälkeen, eikä se aikasemmin ois voinu onnistua, kaikelle on siis aikansa ja tarkotuksensa tässä laiffirempassa.

Asuntoasiat ei vaan näytä etenevän, käyn potkimassa niihin vauhtii ennen juhannusta, jonka riemujuhla jo ens vekkalla. Tapana järjestyä sillä selvällä päällä parhain päin, on se niin.

Otan saman päiväohjelman uusiksi huomenna, hirveitä ressejä ei näkyvissä. Hurtta on avohoidossa tassun anturan viiltymän takia 3 pv sit, onnahdellen edetään ja uinnit jatkuu vaikka satais satoja kiukkusia helekatteja ja sammakon reisiä, kalanpäitä taivaan täydeltä koko päivän ja yön tauotta solkenaan.

Mukavan wiileetä, coolia iltaa ihmiset. Raakaa elämää vissyllä :slight_smile: :smiley:

Moi,
Onnea uudesta työpaikasta, toivottavasti saat asuntoasiasi järjestykseen.
Kirjoitat suikean muikeaa tekstiä, näin savolaisittain, kiitos siitä :smiley:

Muuten, sokea 10 v (labbis)koiramme rakastaa sukeltamista, ei näy häntääkään kun lähtee etsimään kiviä. Uida voisi vaikka kuinka, mutta täytyy vahtia, kun hukkaa nykyisin suunnan ja voi lähteä maratoonille kohti järvenselkää.

Tänks Askel - On se hyvä päättää yhden asian pähkäily ja alottaa seuraava ja pelkkä oleminen on jo erittäin koettu selvällä nupilla, tarve edetä tekemättömyydestä voitti jumittamisen tai ajan kysymyshän se oli myäs.

Kultsikka ei aivan sukeltele, mutta klooraa koiraa nelivedolla, järven selällä ui perhosta. kii. Viime kesän huipentumana toi mulle sotkan poikasen suussaan, ku boltsin konsanaan ja suoraan emon letkan perästä nappas hitaimman ja mun huuto ja kiroominen rannalla tais käydä kannustamisesta, jäi niitä 4 tai 5 siihen poikueeseen kuitenkin sillä kertaa siksi kesäksi. Mettästysvietti on vahva vrt. holistin pakkodokaus, tappofiilingillä ensisijaisesti ei liikuta luonnossa, oravan-nahan ehkä joku kerta kiipeää noutamaan, kun sopivan tikun-takun löytääpi. On ne hurttaleet mahtavia seuralaisia ja lojaaleja ja aitoja naturakipaleita, noutajarodut eritoten aivan parhaita. :smiley: Oikee rotu oikeelle ihmiselle toimii, kuten parhaat tokenemiskeinot kunkin holismiin.

Jatkoja Hyviä, RaittiusKonkarina sanomasi aiheesta ja laajemminkin Elämästä auttaneet varmasti monia, Kiitos. :smiley:

Morjestuzta. Sain bäkkini auki eilen, kun otin-en ottanut-ja menin hieromoon ja samalla möyhennettävänä ollessa tuli vertaistukijutteluukin yllättäen mankeloitua. Samaa keskusteluu käytänössä hieronu kolmesti lyhyen ajan sisällä eri tahoilla, tahojen kanssa ja kesken vinottain-poikittain ja piisaa se tarpeellinenkin tarinointi vähäksi aikaa, kuten kirjoittelukin välillä alkaa puuduttamaan, mutta kyllä jumatsuigga tuntui vapauttavalta fyysisesti, kun vasen puoli kehoo alkoi hengittämään ja enpä pilaa tätä ny reenillä aivan justiinsa, vaan vaikka seuraavalla kerralla vasta ja vakiaika kalenteriin, tavaksi, sillä on hyväksi havaittu juttu, kun se toimii oikein ja oloo parantavasti ja tietenkin raittiutta alcosta vahvasti tukien ja kohottaen wointeja, jotka ei voi kipeellä ropalla olla hyvii, ei sitten millään - ainakaan meitsillä jåå. Kun oli joskus aina okei, ei sitä terveyttä riittämiin arvostanut, niin henkistä-kuin tota ropallistakin, vaan ennen oli ennen, nyt on nyt, on tukka päästä (välillä) lähtenyt. Kipiä ei oo fleda tänäänkään.

Hurtta haluu pentueen, ei se käy, en mäkään saa kaikkee mitä halajan, paljon sai ennen mitä ei tarvinnu, kun oli ongelma joka ratkaisuun. Oudon vikkelään on tällä viikolla jutut hypähtäneet eteen melkein kuin joku ois naruja käyny salaa riuhtomas näyttämön takaosassa. Asuntoasia saattaa nyt-käh-tää liikkeelle, kesken on se erä, pelaamatta loppuun, selviää jatkoajalla viimestään tai näyttämömestari yllättää ja esittää vallan uuden revýýn. Mestaajat Lavalla Tamppaavat Tampion Tantereeseen.

Hajapäisyys, asioiden unohtelu, tavaroiden pudottelu, hämmentyväinen ja hajaantunut mieli ollut tykönäni. Varmaan se kuuluu asiaan, pään laajakaista hakkaa päivityksiä ja poistaa turhaa ja uudelleen järjestelee.
Huomaan, että tulee turha lievä ressi, kun liikaa kelaa ajatusvyyhtinä mahdollisesti tapahtuvia, kaikkkeen maha mittään. Mahan kokoon vielä otan ramadani-kakkosen heinäkuussa ja pääsen 80:een bruttonettokiloon ja en tee tästä oman pyyntöni huomioiden e-ainekeskustelu/painonpudottauttamislätinäpalstaa, kerron kun oon tavoitteeni kirjannu tapettiin. Period ja ne jatkuu tän kuun, koirailupiireissä hiljasempaa hissun-kissutteluu, isoja uroksii tietoisesti välttäen koiraleen tilan takii. Ens vekkalle välipäiviksi palautan ohjelmaan erään safkapaikan, joka jäi pois ei-mistään-erityisestä syystä vuosii sitten. Psykolta ei kotiläksyjä, mullon kuulemma riittävästi, sopivasti tekemistä ja suunnitelmii, mutta en tahdo päästä pitkälle, en tarvii mihinkään tilanteeseen kaljaa. NiinJoo ja voi-saa ihan vapaasti sitä omaa lanttuakin käyttää ja todeta mikä on kehyksissä tarpeetonta rekvisiittaa, fotoshopattavissa huitziin.

Kun radiossa raikuu dokausylistys-shittimusaa, käytän mutee ja ohvia. Näin vittumaiset hermot ja kiristyvät ihmiset ei pääse liikaa systeemiini jalkasienillään tallomaan. Juopottelukeskustelut -wiuh- tavisten rapulakin kestää sen neljä timmaa. Sama vähän kuin vähentelin juomistani: Sanon pyromaanille, että polta vaan pikku kioskei, kleptomaani pölli vaan alle satkun eestä kerralla ja joo en viitti jatkaa luetteloo…

Mitä juomattomuuden haitannaisia täs ois. Koiralle kun ei pamahda tulehdukset ja itte pysyis kondiksessa vähintään kohtalaisessa, oon häpi inaf ja turhille jutuille vaan rokkenrol-pluus än tsääs-kis mai fakin ääs. 90 rossaa tuntuu maailmassa olevan turhuutta tai oisko liian jyrkän alhanen lukema, se oli zoukkii tai olikokaan, osittain ehdoton ehkä.

Kesäkuulauantain jatkoo, meikä viihtyy melko hyvin ittenään, parempia aikoja joka taajuudelle ja ei täs tarvii mitään dokailusettejä rakennella, juuei ja ilman alkoa on kivempaa, helpompaa jne, lista on ääretön kaikessa simppelyydessään, kyllä vaan. JuuHeiVaan ja kivaa jatkova kaikille. :slight_smile: :slight_smile:

Sinulla kääntyi uusi sivu ja taisi alkaa peräti uusi luku. Onnea ja tsemppiä uudessa elämänvaiheessa. :stuck_out_tongue:

Mårå ja Danke Basilica, juu kääntyili sivu, lähti saranoiltaan tuuletusritilä, lävähti ovi mahalleen. Ittensä kans pärjäämistä tää on näin kolminaamaisuudenkin päivänä ja kuljeksitaan vaan kohden tulevaa. Wointeja :smiley:

Kuljeksin kohti tulevaa, joka on nyt ja se toi tuomisinaan uuden vanhan asunnon eri puolelta kaupunkia, aivan todella hyvä sijainti ja muutan koirineni kahden kk:n päästä ja nopee oli toiminta, kun katselmuksesta virallisten dokujen täyttöön meni alle 3 päivää ja koko systeemi tuli ennalta arvaamattomasta suunnasta ja vieläpä firman, jossa ollut vaksina sillon aikaa ennen nettii ja kännyjä, hah haa, mahtavaa ja tätä muutosta olen tarvinnut ja olisiko onnistunut huurteisella päällä, eipä ja tää kk oli suotuisa kaikin puolin, tästä kohden uutta heinää, vikaa summeria näillä huudeilla ja oon tosi tyytyväinen ja ihmeissäni, kuin noi asiat rytisten järjestyi ja vastoin ennakko-ootelmia, eessä siintävä vuosipäiväkin saa erilaisen arvon, kun alcottomuus tuottaa niin hyvää saumaa laiffiin. Nykyisestä kämpästä muutto tarkoittaa muutakin kuin vain muuttoa, maiseman vaihdos on uuden alun suoraa jatkoa ja on nää kulmat katseltu, 17.kesä piisaa juu.

Oisko täs vaaran paikkoja, jos alkaa skulaa liian hyvin?? Elokuus vasta palaan työlliseen toimintaan, voi se vapaa jakso olla hyväkin, ei ole ittestä kiinni tuo tauko ja nythän on suurempi panos olla sotkematta kuvioitaan, jotka ovat tässä mitä suuremmissa määrin muotoutumassa flopittomalla taululla, strategiset asetelmat, elämän suunnat, toden erottelu valheesta ja erilainen, myönteisempi tapa funtsia tulevaa…

En mä aivan ois uskonut 2010 kesällä asioitten tilan paranevan todella, kun jätti dokaamisen ja yleisvointi on tasasempi, terveempiä ajatuksia, itsetuhosynkistelyt ja wiunariivaukset jäänet kokonaan pois, ainakaan niitä ei ole havaittavissa, tää meininki alkaa tuntua ihan oikeelta elämältä, jossa on jotain mieltäkin ja mielekkyyttä, jesh, suosittelen -pitkänkin päihdehistoriikin jälkeen on aina toivoa löytää uskonsa tekemisiinsä-olemiseensa tolkkua ja sisältöä. :smiley: Se täytyy sanoo, että kyllä ajoittain väsyttää melko reilusti, mutta hyvällä tavalla.

Hyvät kesän jatkot, parhaita wointeja ja jaksamisia kaikille. :smiley:

Kuulostaa ‘raittiuden roiskeilta’ :slight_smile: Samalla tavalla kävi minullekin, yhtäkkiä vain alkoi tapahtua ilman että tein mitään muuta kuin olin raittiina! Sillä tiellä olen yhä, joten sopiva miksaus kiitollisuutta elämälle, säännöllistä huolenpitoa itsestään ja varovaisuutta toimi ainakin täällä.

Kivakivakiva!!! Olen iloinen puolestasi!

Awesome! I am also veeeeery happy for you :smiley: Ei itsellänikään hassummin mee.

Luin ensimmäisen ja viimeisen tekstisi.
Ensinnäkin, kirjoitat kerrassaan upeasti. Omintakeista, virtaavaa, energistä tekstiä jota lukisi vaikka kirjan verran :wink:
Kiitos, että olet jakanut kokemuksesi täällä. Meille uusille lopettajille on todella tärkeää, rohkaisevaa ja motivoivaa lukea kokeneiden lopettajien juttuja. Itse olen vasta ihan raittiuden alkumetreillä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää, rohkeutta elää raitista elämää tästä eteenpäin :exclamation:

Onnea uudesta kämpästä 7kymppi! :stuck_out_tongue:
Jotain raittiuden roiskeita on myös omassa elämässä sattunut viime aikoina ihan kokreettisia hyviä asioita ja sitten jokin liikahdus tuolla dinosauruksen aivoissani. Positiivinen vire pohjalla on täälläkin. Olen smaa mieltä, että raittius voi todella yllättää positiivisesti vielä pitkähkönkin ajan jälkeen, eikä minuakaan kukaan tai mikään olisi saanut uskomaan 10 kuukautta sitten tämän hetkiseen tilanteeseeni.

Kuinka tämä nyt sitten kestetään?

Älä ny si ainakaa liikaa reteile siälä Tampereella. Kato siällä enempi piretään ihmisenä semmosta synkkää syksyä kohti menevää Lokomon tyäntekijää, kuin ittekseen hymyilevää kekkeruusia. Hilarioo poskeen vaan naama peruslukemilla ja jos kekä jotain kysyy, niin vastaat vaan synkkänä: “Tää ei hyvää tiärä, sa mun sanoneeni.” :laughing:

Kaikkea hyvää, B.

JuuHyvä kun vertautuva tuetus toimii, omama, Kiitos Kaikille ja cricket-täsmälleen vakan kanteen valitsit sanasesi ja kuin inspiroiskien menee raittiuden roiskeilla, hyvältä näyttää-lizzy ja kyllä se keuliminen siitä hilliintyy meitsillä-Basilica, ah ah, muutosrintama on vahva ja jotain, mitä ei ole kokenut näihin maileihin ja on se hienoo ja uutta ja vaikeeta välillä tajuta ja määää aivan Raipemainen (emmäää) oo luonteeltani, paitsi sitä kehumista on kuten joillain muillakin vaikiaa vastaanottaa, aiheestakaan, haukkumiseen tottunut doggivuosina ja tän hyvin menemisen kestänee niukasti pienin erin nautittuna kutakuinkin täyspäisenä siitä jopa henkiin jääden ja eloa jatkaen valitulla raiteosuudella, joka ei vie ainakaan varikolle tai romuttamoon.

On heinä ja vedätän päänupin muliksi, se auttaa ajatuksen karkailuun, sitä lisäten sopivasti. Päiväohjelma selkee ja ramadania lisäksi, kun niin päätin, dynaamista liikuntaa ja lihasharjoitteita, piikkimattojaagaamista, transsendenttista meditaatiota viinan sijaan eli en ajattele mitään, se sopii mulle ja siitä kokemusta pitkältä ajalta ja tää meininki on vähemmän tuhoisempaa kuin märkävuosina, mokaaminen ylipäätään ei ole vaarallista nyttemmin, vaikka vähän, jos ollenkaan niitä virheitä tulee missään tilanteessa, paitsi kun niin käy, niin sen voi myöntää, eikä piilotella minkään tekaistun syyn takana, komerot tyhjiksi, piilokaappialcottomuus ollut jo melko kauan julkista anonyymina ja anollisenakin tietöösti.

Rajuilmoja ootellen, cuulentaa ilmaston, diggaan mucho, kuten siitä, että tuki on täällä aina läsnä ja sitä on riittävästi ja siitä ollut apua paljon ja omassa tapauksessani merkitys leijonan osan verran tai pandakarhun…

Hyvää ja raitista heinäkuuta plinkin väki ja kanssamatkaajat !!! :smiley: :smiley:

Mårå ja kettuun kaikki positiivisuus ja elämänhallintaintoilu keletana, emmä tiiä onko ramadanini osa II käyny hermoon, päivä 12, ruuaton painonpudotus ihan sentään ole, vaan raju 18-21 timmaa taukoo ja neljää vekkaa vedän, kuten helmikuus tein perkele ja eteneehän se toimii -tu mulle eikä mikään muu ja tokan alcottoman vuoden eka päivä. Mun koirale vaan alko myös pudottaa painoo, meni ruokahalut, sai hottispotin ja loppu uimailut ja on tosi aneeminen animal fritsu kaulas-poskes ja tuleeko tulehdusta, on mätäkuu jne, ehkä se siitä tokenee, vaatii tarkkailuu ja huolta pientä ainoosta tukieläimestäni ja eloonjäämis%:t molemmilla kenties nousus ja heinänteko helppoo, paitsi ehkä mä koen taas jonkin uuden alkaneen, on äreyttä ja kiristää selvästi ja josko se myös tästä paalusta johtuu: Ei tapahdukkaan mitään muuta, kuin loppu päivien laskenta ja ihan vaan elämä jatkuu ja maailma pyörii edelleen radallaan ja vrk lyhenee vähäsen ja ilmat viileni ja kohden tuntematonta mennään taas ja sitä varmaan, vaan näin vähän viunattanu tooooosi piiiitkään aikaan, ei huolta himotuksesta ja ootan enemmänkin tulevaa elon lopulla ja siinä kuus alkaa taas keittiöhommelit, joten on jees eli malttamattomuuttaki on mieles, mutta kun menee yber-putkeen över-hyvin ilman pakkååkin pukkaa pientä palikkaa eteen tai se menee ohi joo - hilseen.

Pelkkää plussaa tuotti vuodenkierto, vaikeinta omalla kohalla oli viime kesän lopus ja syksyllä ja talvella ja keväällä ja kymppi kk:n jälkeen alkoi olla parempi itteluottamus ja åte laiffin soitinlaudasta ja kun ne helvetin riivailut jaksoi pähki puhkia, ni oli paljon parempi ja työstöhommelit starttas, enkä menettänyt järkeeni ex-pelkotilapotilaana ollenkaan, mun pelot yms. paskat mielenterveys-sekasikiöpersoonasäröhäröolot on kaikki alkosta johtuvia olleet enimmäkseen aina, se poisoni käynnistäjänä ja ylläpitävänä nesteenä. Ei tartte kaataa-tänäänkään. Halttia ja malttia hah joopa joo, RAJU NÄLÄKÄ joka ilta, ei ole pysyvä tilanne ja juon mehui, lähteestä kammettua saksalaista laatuwodaa ja mietin, käynkö kuristamas ryssän yläkerrasta, joka polttaa ketjus, mutta enpä turhan takii lähe lusimaan. Kaikki kulkee omalla painollaan tuolla maastossa ja kadulla ja toiset leijuu pilvessään ja eräs äijä lähes pääsi hengestään, ajoi prätkän mettään satasen alueella ja huomas viikkojen päästä kylkiluun murtuneen, tuntoaisti ei multa puutu, mutta tunnepuoli on joskus sahaava laatuaan. Niin voi olla joo muillakin.

Kestojuopot ei kuole millään, rollaattorilla viunaa. Aikaa sitten vanhempi gubbe istui puistos ja esitelmöi mulle, kuinka hän on vaan tällanen majurin tumppi. Luuli olevansa lentäjä ittekkin, aivot nielty siihen malliin. Samanlaisen vääristymän olin saada ja varmaan saisinkin juomalla mielipuoleni virtuaalikerroksiin, ei kannata, kun paluutikettii ei ole.

Mua jaksaa jossain määrin vielä rasittaa noi tavisdokaajat, vaan senkin energian voi suunnata muuhun turhaan. Muiden mielipiteet vähemmän rasittavat, kun minuus on vahvempi ja ei herkistele niin kauhian paljon, ota joka sanaa itteensä, mitään valtakunnan salaliittoteorioita ei ole mun kiusaamiseksi olemassa, hah.

Yleisnäkymät on okei ja tätä varmaan on se normaali oleminen tai lähelle päästy-se on mahdollista kaikille.
Mukavii jatkoja jokaiselle ja kiitoksia plinkin popula vanhempi ja uudempi, hyvii tuulahduksii freshejä!! :smiley: :smiley:

Olen viikon päivät roikkunut ajatuksessa ‘tämäkin menee ohi’ ja toivotan samoja sinnekin. Helteet ei ole minun juttuni, pinnaa kiristi jo pahasti, joten kiittelin tervetulleeksi yöllisen ukkosen ja sateen. Kaikenlaisia ilmoja tarvitaan :slight_smile:

Valtaisat onnittelut ensimmäisestä vuodesta!!! Ja voimia ja kestävyyttä seuraaville :slight_smile:
Niin ja tukikoiralle tervehtymistä ja viileitä oloja.

Valtaisa tukikoira ja pienentyvä minä ottaa vastaan kiittäen toivotuksen ja voimii, kestävyyttä myöskin ja tervehtyen ja eheytyen viileimpien olojen puolesta, kaikenlaisia vuosiakin tarvitaan, toi oli vaan yksi erilaisimpia ever, tahtoo lisää tai haluaa, kun tahtominen on todettu häissäkin lausuttuna useless-slangiksi, on se kumma, jos pitää palata vanhaan pazkaan, näin on justiinsa jeesh ja pahinta odottaen parhaan tien valiten. still. Se vuosi meni ohi, en kaipaa sitäkään, hah. :smiley: :smiley:

Moro kanssakulkijat…
Meikän hermoconttoori ei sitten skulannutkaan.

Palasin lähtötelineisiin, se siitä vuodesta alcottomana, jäi ny ainaki se historiikkiin joo ja samat vanhat elkeet pukkas päälle ja roppaan, kitusiin ja nivusiin.

Nyt on taloudessa täysin kohtuuton narttu, operaatio suoritettu ja kohtuu okei hurttale voipi. Olihan se tunneista kiinni, jotta ajoissa 5 v hoidettiin. Tällasta hoitsumisena olemista ja ohjeitten seuraamista.

Hyvin tärkeä eläin…

Mä en osaa nyt laittaa sanojani tai tuntemuksiani kovin simppeliin muotoon, kun noi vanhat höyryt ja painajaiset on niiin liki, mutta kaiketi tässä on vain otettava uusi kulmaus ja alettava toipumaan.

Olen saanut tukea monilta tahoilta ja tietenkin täältä monia mainitakseni.

Tässä päivässä ja tänään koitetaan jaksaa, vaikkei aina niin herkkua olekaan. :slight_smile: