Kadonnut Balanssi

Jaa, Darkness – Hyvä jos näinkin on – jossain määrin ja mittasuhteessa… Ihan ittenään oleminen ja itteksi tuleminen ajan saatossa kaikkine muottivikoineen ja alkokokemuksia suht riittämiin kokeneena tunnen kyllä ajoittain olevani oikeessa paikassa plinkkiin kirjoittaessani satunnaisesti, mutta enimmäkseen toki vain omilta pohjiltani asioita kattellen ja tottakai on hyvä, jos joku niistä jotain irti saa, se kai koko foorumin idea hyvin suurilta osin on ja itse oon saanut paljon muilta ajateltavaa ja jäänyt tai takertunut johonkin lauselmaan, kun se on silloin juuri tuntunut olevan mitä sopivin omaan umpikujatilanteeseen. Hra Smokkia on kiittäminen usiasti – kyllä vaan – it´s him again, what a great n wise man. :smiley:

Emmää mielestäni sen kummemmin tätä aihetta hanskaa, mutta opettelen alkottomuutta kyllä parhaani mukaan. Sitä kannattaa hamuta. Voi hyvinkin käydä, että haluu saamansa eikä tartte enää elämäänsä vaikeuttaa-tänään. Kaikki täällä olevat persoonat omalla tavallaan jeesaa yhdessä ja erikseen ja joidenkin mesitsi tuntuu ittelle sopivammalta, eikä keltään ole mikään pois, annettavaa on kaikilla ja se on varmaan myös sitä henkistäkin kasvua, oletan… asioista avautuminen ja vapaa sana ja muoto. :slight_smile:

^Smokin on syytä hommata vähän useampi kummilusikka saman tien… :laughing:

Mitäpä minä kiitoksia vähättelemään. Hyvältä ne tuntuu. Kummilusikoista tuskin tulee pulaa, jos vain alpakkalusikat kaikille kelpaa ja oman itseni takia tätä kokemustani jaan. Tuleepahan sitten itsellenikin asiat selviksi. :blush:

Helpottavaa huomata et selvinkin päin voi olla noin kivaa.

Selvin päin hyvä tuntuu paremmalta ja paha tuntuu pahemmalta. Elämä raakana ja kossu ilman vissyä. :laughing:
Meinasipa se viinapiru tehdä minullekin tepposet noiden sanaleikkien kanssa. :blush: Onneksi virtuaalitodellisuudessa voi mokat korjata nappia painamalla.

^ Samaa mieltä + erittäin paljon samaa mieltä ilman mitään liemipöhnäsyyksiä ja – Juu ole hyvä Smokki vaan, plinkin pää tosiaan kestää hyvin ja oma sarvipäisyys tai oudot repalehaamutuntemukset ovatkin usein selkeellä suomen kielellä selitettävissä olevaa elettyä elämää ja sen johdannaisuuksia ja alkosairauden selkeitä jälkitiloja ja kipuilua. Ei mee rytinällä ohi, mutta alakaa helepottammaan, siihen voi laittaa toivonsa ja minkä kukin haluaa – elämän kompassin suunnan ja oletetun puhurin volyymin asetukset, oletetut määreet kulloinkin. :smiley:

Juuheivaan iltamii ja koulun päättäjäisii, valmistujaisii, lakittajaisii jos valmistut tai joku siinä likellä.
Melkein-kohta-lääkäri sanoi mun pään olevan yli-ohjautuvainen, tarkoitti siis fyysisiä liikeratoja ja kulumii on selässä ja vaikka missä ja kelläpä ei ku on neljä1 ja sänkyyn ei saa jäädä makaamaan, nukkumassa saa siellä käydä, jos on ihan pakko ja mieluummin ilman tyynyä. Fysio-ohjeiden kuvien tikku-ukkotemppuja kannattaa tehdä, kun on bäkki kunnossa, eikä kun ei ole ja me kansakuntana kuulemma istutaan aivan liikaa, kun afrikkalainen on paremmassa kunnossa kaikissa ikäryhmissä ja vai-niin ja aha ja kuolemaa halveksuen sydänätäkkii ja suonien tukkeutumista ootellessa elämää kuluttaen ja %-juomii kuluta en.
Mua ei janota kuin fyysisesti tekkee mehhuu miäli ja sitähän on saatava ja saatavissa.

Pölijältä olo tuntunut, mutta ok olla kesäkuun puolella, kun ensi kuun jälkeen on elo ja ensi vuoden jälkeisen vuoden päätyttyä on 2014 ja täällä joko ollaan tai sit njiet, vaan tänään kyllä ja ihan livenä.

Vapaasti Pekka Strengiä mukaillen: “Sisältäni korkin löysin, lähes ladon kokoisen. Kun sen lujaa mä suljin, maailmani näin mä selvemmin”.

Olis jännä nähdä juomalasissa, kuinka paljon siellä ihmisen päänupissa todellisuudessa hölskyy. Ihan tarpeeksi lyö lainetta kuohuvaa kuitenkin ja riittävästi ainakin omiksi tarpeiksi, en mäkään yhtään hullumpi oo.
Aivan sekoa tonyhalmeunta joutunu kattelemaan, mutta onneksi tällä viikolla korjaantui tilanne ja sain ihanaa timanttista driimiharsoa ja syvää coomaa tilalle ja ihmismäisempi olo amustuimaan valkeni mullekin, en mää paljoo vaatinut, pyytänyt ees miltään voimaliikkeeltä ja ei liity melkein-lekurikäyntiin tai apoteerausvirmaan.
Tuntemattomii haileiluja on ja varmaan pitääkin, ei masista suoranaista ja puristaa sen mitä on tottunut osakseen ottamaan, kyllä tästä voi jäädä eloonkin ja ei sen niin välii, vaikka kaikki joskus päättyykin.

Infoo on tulossa, mutta turha keskenkasvusista ja vielä päättämättömistä, syntymättömistä jutskista mouhota. Paikan päälle toteamaan.

Katoin tän raskastelaketjuni läpi eräänä iltana ja vjittu mitä riemua ollut kesällä ja syksyllä ja onneksi sekin loppu ja rupes toi totuus pukkaamaan tielleni tallaamalleni polulle, melko vaikeeta oli sillon niiiin vääntelehtiä niiden oudouksien kanssa talvella ja mä olin melko kauan hukkasessa ja vasta tossa viime kuussa aloin palailemaan paremmin nahkoihini, vaikka tätä helevetin jankkaamista tää onkin koko ajan, ollaan täs silti kuivin jaloin ilman takabakkendaaleja selvitty alcottomana näihin kellonlyömiin asti ja jatkuu seuraavana päivänä. Kauheesti pelätä tartte, eikä huojentautua liikaa mistään, sellasessa hyvän tyyppisessä tilanteessa itteni kuitenkin näkisin-kokisin olevani kaiken kaikkiaan. still.

Eipä niin se pelkkä isonkaan korkin kiinni takominen riitä, polkemaan jää muuten yhden pysähdyksen taktiikalla siihen yhteen pysähdykseen. Mietiskellä asioita, pohtia uudestaan, josko noin tai ehkä nuin-
voi olla-ehkä ei ollenkaa, vaan uusiksi kaikki tai osittain. Välillä menee miten sattuu ja sitten taas lähes.
Onnistumista oikein voi mitata, paitsi kun pääsee tosta päivien laskennasta. On se oma seuranta hyvä olla olemassa, jos haluaa ja 15 vuotta raittiina olleet ovat mun käsittääkseni aloittaneet nollasta. Moni on alottanut-kaikki.

Miltäkö tuntuu ja koska loppuu ja mitenkä pärjään ja muut teemat kyllä aikanaan sitten ottavat selvitäkseen ihan varmasti, ei se kaikki totuus itsestä ja elämästään niin herkkuva ole. Pallokalaa myrkkyineen, mutta yleisesti ottaen kala on vissiin terveellistä. Siihen mitä tilaa ja miltä listalta voi vaikuttaa tosi paljon ja kun ei ole muitten vietävissä tai anna mielenjohdannaisten viilata linssiin.
Kaippa se menee parhain päin tai osittain kuin pitääkin.

Wiikendejä. Everything has its end, even sadness. :slight_smile: :smiley: :slight_smile:

Eikö ole kuitenkin aika hieno tunne, kun on selviytynyt yyberkammottavista oloista narauttamatta korkkia? Kohtahan sulla tulee vuosi täyteen ja seuraava rundi on jo iisimpi.

Kiva kuulla taas sinusta!

Halibaattiz-Moi cricketti-juu on hieno tunne kyllä, kun laitoit mut sitä näin funtsimaan ja tukikamulla just tänään vuosidageni ja sitkai varmaan vaan alkaa seuraava nääs eli uus vuosi, niin kai sen pitää mennä ja kun puhutaan tunteiden vuoristoradasta, niin totta on, nitä saanut opiskella, perusmeikä ei niin kauhiasti muutu-vaan aika paljon jotain tapahtuu – ja kylsää tiiät, jännää ja ei-jännää — mielenliikuttajia uusia ja aiheita samoja vatkautuu ja hötkyyntyy hyytelöpaakuksi, joka sitten sulailee pehmeemmäksi möntiksi ja pilaantuu, kun imelän jättäny mucho vähemmälle. Vedän ruista ja mjölkkiä.

Ööötyyjä, jatketaan, palataan. :smiley:

Good morning little schoolgirl ja Moro vaa. Mulla oli taas sellanen kiva yö. Meikäläinen: “Tarpeellinen tapaus varoittavana vakavana esimerkkinä Teikäläisille/Heikäläisille, jotka tekevät pitkää työpäivää ja huolehtivat perheistään ja tätä maata rakentavat ja korjaavat paremmaksi paikaksi kunnollisten ihmisten olla ja asuttaa ja lisäävät kehittäviä toimia ja harrastusmahdollisuuksia. Perheetön yksinelävä epäsosiaalinen täysluuserimätäpaise, merkittävän päihdehistorian omaava ja lievän kriminaalitaustan tunnustava kunnon työtä vieroksuva sos.pummi, yhteiskunnan raskas ylijäämäjätelasti, paljon turhia kuluja tuottava limaeliöpunkki, totally useless shitcase, (tus), tarpeeton rahaa kinuava systeemin ruosteinen epäkeskoratas, joka saattaa koitua lähempien ihmisten kohtaloksi jonain tällaisena kauniina päivänä, kun päässä niksahtaa viimeisen kerran, tuottamaton anti-yksilö, ei-vakaa ja arvaamaton, itsetuhoinen ja ehdottomasti epäilyttävä”, -liekkö yhteyksiä terroristeihin tai jopa korsu-sekoomukseen- vaiko: “Addiktionsa nujertamisessa onnistuva toipuva yksilö, possible-wanna-gonna-be-good-citizen, joka hakeutuu vähitellen työelämän pariin kuntouttavan toiminnan kautta pienin askelin, toimii ja näkyy, vaikuttaa esimerkkinä, kuinka riippuvuuksista voi toipua. Oikein kiva tyyppi ja paitsi kiva, niin aivan helevetin mukava jätkä, omaa kaiket tsäänssit balanssoitumiseen osana yhteiskuntajärjestelmäämme”.

Jåå, sure honey ja piti toi kirjottaa, kun oli melkein pakko ja oli niin hauskaa voi *****. OK, ryhdistystä ja parempia ja tasaisempia unia toivoen ja taianpa vetää hirsiä ip. Mukavaa lördagenin jatkoa ja raitista, alcotta paras, joup. :slight_smile:

Siinähän ne ‘tulevaisuuskolikon’ molemmat puolet tulivatkin :slight_smile:

Minulla on Plinkin juttuja luettuani mietinnässä ‘parisuhdekolikko’. Eräskin poikaystäväehdokas on häipynyt, kun ei kestä juomattomuuttani ja kontaktien solmiminen on sitä vaikeampaa mitä vanhemmaksi tulee. Nk ‘markkina-arvo’ heikentyy, varsinkin kun itse olen taipuvainen haluamaan mieluummin nuorempaa kuin vanhempaa seuraa. Köh.

Toisaalta en oikein usko, että perinteiseen parisuhteeseen enää edes taipuisin. Minulla on aivan liian hyvä olla yksin! Nautin tavattomasti lukemisesta ja kirjoittamisesta ja vapaaehtoistyöstä ja jääkiekosta ja musiikista ja korvien välin tonkimisesta raittiiden ystävien kanssa… Mistään noista en haluaisi luopua. Viihdyn paremmin ja paremmin omissa nahoissani ja ajattelen päivä päivältä vähemmän sitä, mitä minun ikäni ja sukupuoleni mukaan ‘pitäisi olla’ :slight_smile:

Kunhan olosi asettuu ajan myötä niin tulevaisuutta on tietenkin hyvä jonkun verran miettiä. Toivottavasti et pahastu: Minusta kuulostaa siltä, että sinusta voisi tulla esimerkiksi erinomainen nuorisotyöntekijä. Tai tukihenkilö päihteiden kanssa ponnisteleville. Katu-uskottavuus ja karisma ainakin riittäisi :slight_smile:

Moro cricket. Aijjoo ne parisuhdemarkkinahässäkkäkuviot, ne justjoo. Saa ne mun puolesta olla ihan rauhassa, eikä ole mitään sitä vastaankaan ja pahastu en nuorisotoimelle, päihteettömälle tuelle ja jopa molemmille yhtä aikaa.
Mulla taida hermo kestää opiskelua, jos asiaa pitemmälle miettisi ja 20 v papereissa blancoa ei katoo nowhere, now here. Sitä tyhjää virallisesti niin paljon ole, mutta on sitä vaan käytännössä ja sehän ei voi olla vaikuttamatta, tyvärr, eli mårå vaan moneskin mieles. “Jaa-missä olet ollut 1992-2011 välisen ajan?? tai 98-11??” Niinjoo ne. Päihdealalla päätoimisesti. -Hei, mikäs hätä sulla, mee kuntouttavaan ja tee jottain kivvoo-tai alankin vähitellen opiskelemaan yms, valmistun 45-50 v ja havaitsen edellä mainitut tosiasiat. Tilanteeseen on päätynyt, kun on tarpeeksi monena tuhantena aamuna herännyt entisen elämän kaltaisissa tiloissa ja niin ne vuodet menee ja ovat arvottomia, armottomia. Nyt vasta tosi ekaa alkotonta pätkää työstämässä tässä ei pahemmin ainakaan mun kohdalla perheitä ja työasioita sillä dokausmenttaliteetilla aikanaan hoideltu ei muuten kuin huonosti tai ei ollenkaan…

Silleen ja ny laitan jalan toisen eteen, siirrän viereisen myös ekan muodostamaa reittiä noudattaen, toistan ja kertautan n. 35 000 kertaa tai jotain. Nartun ferrarit alkoi justiinsa, mutta uinti kuuluu vielä lajeihin.

Teinit näillä seuduin viettävät railakasta iltaa, esiintymistiheys runsas, kunhan eivät kaikki telois ittiänsä hengiltä ja pysyis tolokku ja juu ei se kaikilla. Sekin virheiden kavalkaadisarja on joidenkin vaan alotettava nyt ja pohdittava sitten myöhemmin setämiehenä, että niinkö se oli semmosta. Njiet, en lanaa, ihan hyvin tääki päivä menny. Mukawia iltoja. :frowning: eiku :slight_smile: ja :smiley:.

Ei ole välttämätöntä opiskella, sulla on laaja kurssi elämänkokemuksessa suoritettuna :slight_smile: Esim ainakin täällä pk-seudulla nuorisotaloilla/asuntoloissa/a-kiltatiloissa yms. voi olla ‘vaksi’ tai ‘isäntä’, joka pitää vähän jöötä ja katsoo päälle.

Mutta se siitä. Mukavaa iltaa sinnekin!

Ka niin totta kyllä cricket ja kyllä ne asiat tapahtuu, kun on tapahtuakseen. “Sitten aikanaan” tai ylihuomenna.

A-kiltaäksönissä olin pari vuotta märkänä melkein kaikki illat eli ei ihan pykälien mukaan, ei se campäkki ole mahdoton, vaikka touhu tuli nähtyä. Jos haluun sinne ihan helvetisti, pääsen tod.näköisesti ehkä, mielekkyys on eri asia, nyt tilanne toinen omalla kohdallani ja joo oon ylypiä, kopia tai jospas sittenkin kehun itteeni vain tästä päivästä, kun ei tarvinnu dokata ollenkaan.

On tää ollut hyvä Puolustusvoimain lippujuhlan päivä, lyhennettynä Puol.v.L.j, siitä se siniristi tangoissa ja hornettien ylilento ainakin tääl Manses kaikille tasapuolisesti juu ja ihan oikeeta unta toivoen, toivottaen. :smiley:

Joup, olipa Karmiva RiivaajaKidutusYö. Ma sen silti jaksoin lapi, enkä reagoinut toivotusti. Sitäyhtä ja samaa tuuttas päähän puolen yön jälkeen, valmiiksi siloteltua plääniä pikakuljetuksella Helvettiin: 1. Mene ja osta kassillinen lonkeroo ja pakasta ne, toinen kassillinen purkki-survival-safkaa, 9 litraa kivennäiswodaa lantrinkii. 2. Hae alkosta korttelin päästä kaksi kassia wiunaa kahella huntilla. 3. Osta kymmenen (10) ceissii ööliä nesteeltä ja kylmetä ne patologisella keltsussa. 4. Ryhdy toimeen-ala kaataa-finííttóón asti.

Ei ollut tämä suunnittelu unta, jota sain kuitenkin sitten am ja vieläpä melko hauskaakin ja kun läpät silmiltä poistin, oli eka ajatus nevö mään toteuta tuota wiunadevilin ostoslistaa ja käyttöohjetta. Normi koiran uitatus ja mustaa ja tuttu kauppias kysy: “Miten menee?” Noh, mähän kerroin kaiken tän ketjun alusta asti lihatiskillä, vähän tiivistin, paalutin muutamiin lauseisiin: “Nojoo, välillä vaikeita öitä, mutta niitä riivajia tulee-menee, en anna niiden horjuttaa mua tekemään mitään tyhmää”. Hain mä ison säkin hurttanappulaa, roudaus jäiki sit siihen, ei tarvinnu mitään muuta.

Jokin on muuttunut, mikä ja minä(kö) tai en pysty heti tunnistamaan. Ehken ole liian vahva ja ylivarma uskossani alcottomuuteen ollut, synkistellyt tavallista enämpi ja yltiöpositiivisuus ei oo purassu tai vaan kyllästynyt tähän teemaan tai jotain ja vähän kaikkea mixaten. Muutoksen aikaa tai vaan kuumaa ilmaa, hellettä pukkaa. Nää tuntemus-sotkut säistä kii oo. Mitä teen, jos viime öinen valvotuspainajainen ja kidutusmörkö palaa?? Valvon sen läpi ja sammun ja herään vakiaikaan ja alotan päivän, niin tehny ennenkin ekan kerran huhtikuussa. Rasittavan puuduttavaa, mutta kulkee vain vierestä, kun en nouse kyytiin kylmään.

Päivät kiitää jotenkin kaikesta huolimati kuin spiidillä, ei semmosta jumittamista, paitsi mun pään sisällä ja onko sitäkään niiin hirveen paljon, joojaei.

Ny kohta lähiaikoina tsekkaan erään pleisin. Päätettävä oitis, oisko se “se mun juttu” ja valmis oon, valmiimmaksi en tästä enää näemmä tule.
Huonoo karmaa keskeneräsistä lässyttää, vaan pian se jutska kuitenkin selviää suuntaan tahi toiseen, tasan kaksi vaihtoehtoa ja paljon on etäisyyttä a-kiltapuuhasteluun, joka oli edellinen ansiokas pätkäurani, hah haa, mikä tsoukki. Oli siellä jotain hyvääkin, paikan vika ei ollut se, että mulla oli vielä vankka janotus iltaisin…

Näin tää menee, mullon ihan jees fiilis ny, kyllä se voikin heittää helvetin paljon saman vuorokauden sisään.
Ropellit, tuulettimet kämpäs jauhaa sähkölaskuu marsusta elefantin kokoseksi ja yleisnäkymä sitä kouluseiskaa, juomaton puolikesä-syksy-talvi-kevät ja tää kesä näyttää nyt menevän enimmäkseen oukei, vaikiat yät vain ottaa välillä ison huomion ja osan leijonan, ne on kokokuvassa vain sen 3,5 %-ykskköä ja ei ole persujen vika. Mutkaisen mielen temppuja, alkoholistisairaudesta toipilointia. Taaksepäin en lähde, mennyt ei kiinnosta siinä määrin kuin se vuosia kiinnosti-kiinni piti ketjuillaan kahlittuna kaltereissa, ketale, eteenpäin mieluiten ja jotain uutta saattaa löytyä. Pullea lompsa kadulta.

Spennaan tietenkin, mutta en sairaalloisesti, kuten ehkä 10 v ja jopa 5 v sitten. Kun katon tätä ajan kulua ja joittenkin asioiden sijoittumista viime kesältä, niin hyvin ne on ajoittuneet tai kyse on vaan sitä, että total full period alcotta tekee kuitenkin gutaa ja alkaa vaikuttamaan ja helpottaa perusolemista niinkin paljon, ettei sitä kaikkea huomaa itekkään.

Noh-Joo sellanen päivitys tänne, että muistaa joskus tällasta olleen tässä vaiheessa, alkukesällä 2011, josta tulossa tällä haavaa ja laastaria kovin erilainen kaikkiin edellisiin kymmeniin vertailtuna. Juhannusta ootan aivan maksa malttamattomana, hah.

Heivaan wiunadevilin vjittuun ja jatkan elo-oloa tätä, moro ja jaksamisii. Mulla on vahva käsitys, että huomenna on täysin uus pakasta tempastu päivä ja alkaa viides viikko järveilyä, diggailen. :slight_smile: :smiley:

Elä anna painajaisten hetkauttaa, unia ne vain on. Hyvin oot tsempannut. Itsevarmuus kasvaa päivä päivältä ja aina enemmän unohtuu se dokailu. Muistele vain sitä krapulaa…

Lämpimiä tuulahduksia :slight_smile:

Täyttä totta runeh ja mulla on ne jälkiolotilat kirjallisesti ja sensuroimattomana yksityiskohtaisesti dokumentoitu usealta kerralta ja ovat karua kertomaa, ei kannata siihen palata oikeestaan koskaan mistään syystä kenenkään evö nevö män, paitsi kertaamaan, miten käy, jos päättää vetää liuotinta selvään päähän.

Näin on jees ja tosi hottii ilmaa lisää vaan :slight_smile:

Huomenta 7kymppi,
sinä olet siellä maailman kauneimpien järvimaisemien ympäröimänä ja saat mustaa aamupalaksi, voisin olla vaikka kateellinen, mutta enpäs nyt sitten jaksakaan, kun kateus vie kuulemma kalatkin vedestä. Olisi ikävää, jos Nässystä häviäisi kalat. Savustettua Näsinnenulan muikkua ei nimittäin ihan heti voita yhtään mikään. Ne ei ole mitään neulamuikkuja, vaan kunnon isoja lötköjä. Tosin kalamiesten mielestä Pyhäjärvi on se kalaisempi järvi, mutta karikkoinen ja siksi se täytyy hyvin tuntea, jos siellä liikkuu. Ihan en syntynyt Nässyn aalloilla, mutta parikuisena paattiin jo kuitenkin kyäsättiin.

Kyllä se vaan taitaa olla sellainen erikoinen tyyppi tuo alkkispirulainen, että höntäilee paikalle kutsumatta ja vielä silloinkin, kun luulisi olevan etäisyys jo valovuosien mittainen. Se vaan ei ole koskaan sitä yhtä käden liikettä isompi. Vaikka etumerkit alkoholismin edessä neutralisoituu ja muuttuu peräti plussaksi, niin kyllä se tietoisuus vaan on silti tärkeä asia. Tietoisuus itsestä. Siihenhän tämä loputon vääntäminen omien tuntemusten kanssa lopulta tähtää. Se on hyödyllistä, sillä on tarkoituksensa, vaikka teksisi mieli lomalle omasta päästään välillä.

Smokki sanoi hyvin tuolla toisaalla. Juomisen jäätyä pois, ei jää kuin hurja luonne. Sen kanssa meidän täytyy elää, opetella tuntemaan ja hyväksyä. Jos se homma jää tekemättä, niin kentät kutsuu ennemmin tai myöhemmin uskon minä. Sen toisenkin vaihttoehdon olen nähnyt läheltä, juomattoman mutta täysin mahdottoman änkyrän ihmisen, jonka lähellä ei oikein kukaan viihdy.

Voi että, :stuck_out_tongue: kun olisis kiva tietää mitä menet nyt sitten kokeilemaan. Kerrohan sitten jossain vaiheessa, että minkälaista on ja nappaako. Kuumia tuulia sinne Tampereelle.

Valaise hieman basilica, mitkä ovat ne “taikasanat” miten pääsee itsensä kanssa sinuiksi?

Heh, Runeh, mahtaisin olla rikas, jos jonkun poppaskonstin tuohon tietäisin. Ja kyllähän meillä itseään opiskelevilla rahaa tehdäänkin. Se että tuottaako se tulosta onkin sitten toinen juttu…

Omalla kohdalla on aika raskas kalusto käytössä: terapia ja AA. Kaikkihan ei näitä tarvitse, vaan itseen tutustuminen ja itsensä hyväksyminen käy ihan kotikonstein. Tosin kyllä noiden minunkin välineiden lisäksi kotikonstejakin tarvitaan, ei kukaan eheydy kertaviikkoisesta terpiasta, ennenmminkin se on semmoinen dynamo joka laittaa asioita liikkeelle. Työ täytyy lopulta kuitenkin tehdä itse. Ryhmä on mainio juttu, se tuo esille itsestä sellaisia asioita ja piirteitä, jotka eivät yksin omassa (mainiossa) seurassa niinkään korostu.

Kyllä se minun kohdalla tarkoittaa ihan tunteiden tunnistamista, niiden opettelua ja nimeämistä. Itseni katselemista hieman ulkopuolelta, että vai tuollainen tytteli tuo Basilica on, tuosta se tykkää ja tuosta ei, se on jossakin ihan kohtalaisen hyväkin ja joissain asioissa se tarvitsisi vähän harjoitusta. Miten reagoin asioihin ja voisiko sitä hiukan muuttaa jne. Kekseneräisyyden hyväksymistä, se kun seuraa sinne kuuluisiin hiekkahautoihin asti, luulen. :stuck_out_tongue: