-Ulkomailla ihmisten puhuttelu suomeksi
-Ilman paitaa pyöriminen kaupungin keskustassa
-Poninhäntä miehillä
-Ihmiset jotka seuraavat jääkiekon MM-kisoja, eivätkä muuten seuraa tai varsinkaan ymmärrä lajista yhtään mitään
-Lippalakki väärinpäin
-Kateus toisten maallista omaisuutta kohtaan
-“Juhliminen”, eli armoton dokaaminen joka viikonloppu
-Vitun karaoke
-Tupakan polttaminen
-Muiden ihmisten tapojen, tyylin tai käytäntöjen arvostelu
Ei siis tarvetta ottaa vakavasti, tai varsinkaan loukkaantua. Lähdetään nyt vaikka siitä, että allekirjoittaneelta löytyy suomileijona-tatuointi. Vieläpä varsin huonosti tehty sellainen. Ei onneksi näy edes t-paidassa.
Toi naisten uus villitys yhdistää LENKKARIT jakkupukuun ja ylipäänsä kaikkeen.
Pillurallin vetäminen jossain tuunatussa amisautossa ympäri lähiötä.
Se, kun pitää esittää “kovempaa” kuin onkaan huumesten/alkoholin kustannuksella. Tuli mieleen eräs tuttava, kun sen oli pakko juoda enemmän kuin mun ja poltella hieman enemmän pilveä kuin mun, koska onhan se sentään äijä. Loppujenlopuksi se menikin sitten kaatuilu-/oksennuskuntoon. Ylipäänsä alkoholin/huumeiden pitäminen jonain “kovuuden” mittarina on naurettavaa, varsinkin, kun ihmisillä nyt on erilainen sietokyky niitä kohtaan. Eikä se sietokyky oikeasti ole mikään hieno asia, vaan aika pirun epäterveellinen merkki.
Joo, huomattu on. Jonkun bilemekon kanssa tyyliin niken juoksukengät. Ehkä en vaan tajua tuosta jotain olennaista
Suomi-rap. Enkä nyt meinaa jotain Asan tai Palefacen kaltaisia vakavasti otettavia muusikoita, vaan tätä ihme rappioromantiikka ja lähiökovanaamailu-hehkutusta, jota monet täälläkin postailevat musiikki-ketjuun. Tyyliin Subu-Sami Feat Mc Anaalitappi & Svimba-Ville - Ganja Palaa En todellakaan pysty mainitsemaan yksittäisiä artisteja, mutta varmaan ymmärrätte homman nimen.
-Avautuminen toisten ihmisten päihteiden käytöstä asenteella “on se nyt perkele kumma jos ei viina riitä!”
-Vanhemman ikäpolven ihmiset jotka moralisoivat kannabiksen käyttäjiä heidän “hörhöilystään” ja siitä kuinka idiootiksi/passiiviseksi se tekee vaikka eivät edes itse huomaa, että saarnaavat parasta aikaa asiasta ihmiselle joka on tuhannen pilvessä :mrgreen:
-Jonkin asian perustelua “pyhän kirjan avulla” vaikka itse ei noudata puoliakaan siitä mitä opuksessa kehoitetaan vaan valitaan vain juuri ne itselle miellyttävimmät ajatukset/teemat.
-Ihmiset jotka luulevat olevan hyviäkin veikkaajia/urheiluvedonlyöjiä ja eri lajien asiantuntijoita sekä välillä elvistelevät veikkaus voitoillaan vaikka todellisuudessa ei tiedetä edes mitä yli tai alikerroin tarkoittaa ja vedot pitkällä juoksulla ovat pahasti pakkasella. Samalle ihmisryhmälle ei myöskään meinaa mennä perille edes rautalangasta vääntämällä miksi ihmeessä kaupoissa/baareissa oleviin pelikoneisiin häviää pitkässä juoksussa aina massinsa.
-Keski-ikäiset naiset jotka pienessä sievässä hehkuttavat Kaija Koon tietyn biisin kertovan juuri heistä ja kuinka Kaija on suurten tunteiden tulkki sekä mahdollisesti maailmankaikkeuden nerokkain säveltäjä/artisti.
Minä ainakin väännän sätkiä, vaikka olisi toisten mielestä kuinka junttimaista. Jouluna saan tosin sähkötupakka-aloituspaketin lahjaksi joten saatan siirtyä sen käyttöön.
Ihmiset, jotka kailottavat julkisissa, etenkin aamu -tai iltaruuhkissa kaikki asiansa niin että ydinsanoman kuulee vaikka luukuttaisi musaa täysillä luureista. Samat sankarit usein vievät 2 paikkaa täpötäydessä bussissa eivätkä tajua siirtää niitä vitun kassejaan sinne jalkatilaan ennenkuin kysyy, että voisikohan tähän mahdollisesti istua. Sen jälkeen tuhahtelevat ja mulkoilevat epämääräisesti. Jäädessään pois eivät luonnollisestikaan tee elettäkään saati sano yhtään mitään vaan jyräävät suunnilleen päälle, ellet väistä. Onneksi 6kk ajan työmatkat yms. liikkumisen pystyy hoitamaan fillarilla, mordorkuussa ei
Muutama muu, kun asiaan päästiin:
Dj-tason suljetut ja mahdollisimman isot kuulokkeet päässä pyöräillessä (hei haloo, haluatko jäädä auton alle?)
Vain Elämää. Nuff said
“Kuuntelen vain musiikkia x, kaikki muu on paskaa koska emmätiedä öö bzzt vittu” -urpot
Kälviältä tms. Helsinkiin ja tietysti Kallioon muuttaneet sisäisen hipsterinsä löytäneet, jotka pukeutuvat muovikasseihin, elävät sossun tuilla vapaina taiteilijoina ja sättivät toimeentulonsa riittämättömyyttä, koska “yhteiskunta ei tajua”.
Yli 10x10 cm tatuoinnit. Ehkä vähempikin riittäisi?
Edelliseen liittyen; kanji-merkit tatskoina. Tai tribaalit, tähdet, ankkurit jne kliseet. Vittu oikeesti.
Näätä tästä jo avautuikin, mutta avaudunpa minäkin: pikkujoulujuopot. Koska perheen takia tms. ei pääse nollaamaan kuin kerran vuodessa, se pitää tehdä sitten täysillä, mieluiten siten että kaikki sadan metrin säteellä olevat tajuavat, että tässä ollaan nyt vittu kännissä ja pikkujouluja viettämässä saatana, josta seuraa a)tappelua b)itkua c)oksentamista jonkun päälle/taksiin/dösään d)kaikki edellämainitut
Kunniamainintana pyöräilytrikoot kaupunkiajossa, ajajalla alla tietysti parin tonnin maantiepyörä. Sekä keskustassa sillä viilettäminen pyörätiellä ja pahansuovat katseet ihmisiin, jotka erehtyvät eksymään pyörätielle, koska pitäähän se 30 kilsan keskinopeus säilyttää Manskua pitkin polkiessaankin.
-Maalainen ,joka lähtenyt äkkilähdölle etelään ja muutaman pullon jälkeen käyttäytyy ,kuin Euroopan omistaja . Mokeltaen & huudellen renkipoikaa ja muita sukkeluuksia Suomi perkeleen säestyksellä.
-kuukauden esim. Ior Bock vainaan taruja kuunnellut ,joka lyhyen Intian reissun jälkeen luulee olevansa suurikin guru.( joogatessaan asematunnelin basaarista varastetut rätit päällä)
-ihmiset jotka roikkuvat netissä kaiken aikaa ,ja pää täynnä turhaa nippelitietoa pätevät asioista ,joita eivät ole irl edes kokeneet tai paikan päällä käyneet.(tiedetään esim. Suomen järvien yhteenlaskettu pinta-ala ,keskisyvyys ,mutta itse ei osata edes uida kuin käsipohjaa jaellen tietoa hyvistä ja paskoista sukeltelu mestoista)
-Talvisota ym. vastaava yltiöisänmaallinen tilitys viikonlopun ratoksi kanssaihmisille baarissa. bonuspisteet asiaankuuluvista rytkyistä/tatuoinneista(suomileijonaa, sitä sen olla pitää)
-ylläolevaan käyttäytymiseen usein liittyvät “maahanmuuttokriittiset” mielipiteet, joita varmasti saa kuunnella pyytämättäkin ravitsemusliikkeissä näin herran vuonna 2014.
-kannabisuskovaiset. Kukaan ei oikeasti jaksa kuunnella pyhän yrtin lukemattomista käyttötarkoituksista. ainakaan siellä baarissa.
Näin. En tiedä onko junttimaista vai ihan yleisesti idioottimaista, mutta nykytrendi, että 20v tyypeillä on kuvia kaulat, naamat ja kämmenselät täynnä. Itse ainakin olen monesti katkerasti katunut, vaikka ei ole mustetta edes missään kovin kriittisissä paikoissa.
-Alaparkanosta stadiin muuttaneet, jotka vuoden Kalliossa asuttuaan ovat niin kosmopoliittia ja pääkaupunkilaista. Nämä samat urpot sitten vittuilevat Vantaalla, Espoossa tai vaikka Nurmijärvellä asuville syntyperäisille helsinkiläisille. Väännetään väkisin jotain slangia, eikä lainkaan ymmärretä stadin slangin olevan alunperin maaseudulta tulleiden työläisten puhekieltä, joka on aikoinaan ollut synonyymi junttiudelle
-Ketsupin käyttäminen kaikkien ruokalajien kanssa, jostain maitopohjaisesta keitosta lähtien
Tällaiset muka-lopettaja-naiset, jotka ratkeaa heti, kun lapsi lähtee yökylään. Itsellähän ei ole sen vertaa arvoa, että olisi osannut vaikka levätä tämän illan, mikä oli tarkoitus olla selvinpäin.
No, täytyy vielä mainita liian lyhyet housut ja nilkoissa vilkkuvat tennissukat; grr!
Junttimaisinta, mitä tiedän, on kirjoittaa juntti kolmella t:llä . Hehei, hauska ketju, älkää, plz, ottako tätä liian vakavasti, ettei tätä ainakaan ihan heti lukittaisi . Allekirjoitan suuren osan tässä jo mainituista jutuista, vaikken niitä niin kovin perusteellisesti ehtinytkään vielä lukea. Pitää miettiä hieman paremmin heränneellä päällä, josko keksisin jotakin “omaakin”.
Minäkin poltan ihan liikaa tupakkaa, myös sätkämuodossa, sekä esim. juon itseni tämän tästä hirvittävään örvellyskänniin, vaikka nuo ovat omasta mielestänikin niin vitun junttimaista toimintaa, että oikein oksettaa ja hävettää .
Se nyt on ihan samantekevää polttaako joku sätkiä vai tehdastupakkaa. Sätkistä tekee junttia se kääntäminen ja sen topan kanssa puljaaminen yleisillä paikoilla. Kai niitä voisi kääntää vaikka himassa sen verran, että riittää. Nuuskaaminen on myös mielestäni kohtuullisen junttimaista. Se räkiminen ja biittien heittely esim. kattoon
Ja joo, tosissaan ei parane ottaa. Varmasti jokaisesta löytyy joku piirre, jota joku toinen pitää junttina.
^ Mä pidän nuuskaamista vielä junttimaisempana, kuin tupakanpolttoa, vaikka nuuskaamisesta ei niin pahaa haittaa ympäristölle aiheudukaan, ellei nyt oteta lukuun sitä biittien väistelyä :mrgreen: . Räkiminen yleensäkin on ihan vitun junttimaista. Itse pyrin kääntämään sätkät kotona valmiiksi, en siksi, että se topan kanssa puljaaminen mua nyt enää sen enempää hävettäisi, kuin tupakointini noin muutenkin, mutta se on paljon käytännöllisempää napata valmiiksikääritty sätkä jostakin askista keskellä katua, kuin alkaa levitellä niitä sätkätarpeitaan ympäriinsä.
Niin no, nuuskaaja ei tosiaan aiheuta harmia ympäristölleen. Ja kyllähän monilla tupakoijillakin tuntuu se syljen eritys olevan hyvinkin voimakasta. Typeriä tapoja toki molemmat. En tiedä kuinka voimakkaita vieroitusoireita tupakointi aiheuttaa, mutta nuuskaamisen lopettaminen oli ihan todella aika rankka rasti.
Sillälailla, nyt vasta huomasin. Minähän nyt olen toki ihan totaalinen juntti. Vaimoa tuntuu toisinaan häiritsevän hortoiluni pitkin ruokakauppoja missälie pieruverkkareissa ja reinoissa.