Hyvä kuulla!
Kiva, että et pelästynyt tms… 
Samanlainen pikkaisen olen. Toisaalta aika kainoin puoleinen ja hiljainen kun en viitsi sitä asiaa sanoa mitä mielessä on. Toisaalta huomannut, että silleen että jos uskaltaa olla oma itsensä niin silleen tykätään. Muuten mua oikeesti ihmetellään, että mikähän toi on…
Ymmärrän tuon. Itseasiassa mut saatetaan esimerkiksi ihan väärin tulkita, jos alan jotain asiaa selittää ihan rehellisesti. Itse tykkään kanssa kun puhutaan suoraan. Itse joudun välillä kärsimään, jos puhelen asioita silleen, niin kuin ne on. Yleensä mä yritän kyllä miellyttää muita, mutta sitten mä en välttämättä puhu mitään… Ymmärrän ton mistä puhut. Minä ainakin pidän, että puhutaan silleen asioista kaunistelematta…
Selän takana on puhuttu, että hyi kauhee miten pervo toi on. Yritän olla samaan aikaan empaattinen ja selittää, että vähän tuhmia tuli puhuttua. Esimerkiksi suoruudestani. Kun mä itse näen, että ihmiset on sipuleita ja niissä on useita eri puolia. Toisaalta oon kuullut senkin, että minun kanssa voi puhua mistä vaan. Minä ymmärrän.
:mrgreen:
Kannattaa olla sellainen kun on. Jos joku “palikka” puuttuu päästä, niin se puuttuu sitten. Mitä sitten… 
Kun näkee tekstistäni, niin voi aatella, että epäsopivaa puhelee… mutta en voi itselleni mitään. Muuten jos en avaa suutani, niin kukaan ei koskaan saa tietää millainen olen. Monet sitä miettii. Täällä tullut sama efekti, että alan miettimään mitä sanon kun olen erittäin suoraan puhellut juttujani… Muutun varovaiseksi. Mut tavallaan tiedetään täällä, niin alan miettimään omaa “järjettömyyttäni”. Samaa mietin oikeassa elämässä, että toi on tollanen, niin tavallaan en haluaisi rikkoa illuusiota ja iskeä silleen kaikkia merkkejä keskelle. Jos en paljasta itseäni, niin sitten musta saa semmosen ujon ja lutusen kuvan kun hymyilen kauniisti enkä puhele mitään… Ei sekään ole ihan hyvä juttu… 
Silleen jos aattelee korttipakkaa, niin annan kortin kerrallaan vain yhdelle ihmiselle ja tsekkaan miten hän reagoi. Mut nää menee liian syvälliseksi… Kyllä mut ehkä kykenee auki repimään tässä ja nyt. Ihana kuulla, että Sinussa on jotain samaa…
:mrgreen: …mutta minä olenkin tämmöinen ujon puoleinen…
(Se sattuu puhua juuri, niin kuin ajattelee. Siksi minä arvostan ihmisissä rohkeutta olla mitä on.)
ps. tämmöinen kun ajattelee mitä x ajattelee minun ajattelevan x:stä. Sitten miettii mitä hän ajattelee kun sanon x… reagointi on mitä… koskaan ei voi tietää…)
Painan “klik”, niin isken itseni taas susille. :mrgreen:
pps. kunnioitan Sun rajoja, niin jos tulee vaikeuksia sanoa, niin ei tarvitse sanoa… (Tai kun sanoit, että sanot suoraan, niin ei tuu sanottua mitä ei haluaisi)
eksyn aiheesta. vaaran paikkoja on näyttää omat arpensa… kiva löytää netin kätköistä tosiaan suoria ihmisiä… 
Sun valinta, että ohjaatko keskustelun suoruudesta puhumiseen vai takaisin omiin uriinsa…??? :mrgreen: (Innostuin jo vähäsen tästä suoruudesta…
)