Iltaa ja kiitos teille molemmille ilahduttavista sanoistanne!
pesusienelle lämpimästi tervetuloa foorumille rekisteröityneenä ja akkarille onnea hyvästä raittiista ajasta, mutta sääli tuota suhdeasiaa. Tuommonen on kuluttavaa tietenkin, jos menee huonosti ja vielä tulee juomahaluja sen takia. Elele hetki kerrallaan ja katsele ja kuulostele asiaa. Ja pidä pääsi selvänä!
Tulin vielä nyt yöstä kertoon, että sukujuhlat on ohi ja tultiin juuri hetki sitten kotio. Autolla tietenkin
olipa hauskaa huomata, että pystyin juhlimaan aivan samanlailla selvinpäinkin! Eikä KUKAAN kysynyt miksi en juo! Muutaman kanssa tuli kyllä muutenkin puheeksi että olen kuskina, eli olihan siinäkin syy. Joskus törmää siihen, että tivataan miksi ei ota alkumaljaa silti, tai kyllä yhden voi juoda, mutta ei ollut sellaistakaan. Olin valmistautunut etukäteen että jos joku tivaa että ota nyt yksi, olisin sanonut että ei kiitos, minulla ei ole sellaista ongelmaa että olisi pakottava tarve juoda yksi juoma ![]()
Juhlissa oli tosi hauskaa! Vain hetken ruuan jälkeen muiden alkaessa juomaan oli olo, että voi vitsit… Ne jotka ei juoneet, olivat moni lasten kanssa ja oikeasti täytyy myöntää että ne oli ihan sairaan nuivaa seuraa…
Tuntui, että heillä oli ensinnäkin vähän tylsää, heidän kanssaan ei oikein saanut juttua aikaan yhtään mistään, ne vaan jotenkin istuskeli ja tuntui, että odottelivat että koska kehtaa lähteä. Näki, etteivät selvästi olleet ollenkaan juhlatuulella. Yksi oli kuulemma antibioottikuurilla ja kiroili koko ajan kuinka ankeeta juhlissa on selvinpäin, kun ei oikein ole tekemistä sitten kun ei juo (kun ei siellä nyt tosiaan oikein ollut muutakaan ohjelmaa) ja jaadijaa. Siinä vaiheessa tajusin mielessäni, että juhlissahan on just niin tylsää millaiseksi sen itse tekee! Niinpä lyöttäydyin perus sosiaalisena ihmisenä muiden tuttujen, juovien, sekaan niinkuin ihan aina ennenkin ja meillähän oli tosi kivaa! Pitkään meni, että olivat toki humalassa, mutta eivät liikaa. Me jorailtiin ihan hirvee määrä ja ai että oli kivaa! Tanssin niin että hiki lensi :mrgreen: sitten naurettiin ja juteltiin vaikka mitä ja kun oli oikea asenne, tuli naurettua mitä tyhmemmille niiden toistuville vitseille mitä alko pikku hiprakassa tuleen :mrgreen: oli aidosti hauskaa, eikä heidän juominen haitannut pätkääkään!
Lähdettiin vasta 23 aikaan kotiinpäin ajeleen ja mieskin vaikka joi kokoajan siellä, ei ollut sikakännissä ja tuossa se vielä katselee telkkaria ja juo kanssani teetä tällä hetkellä. Siis kaikenkaikkiaan ihan tosi hauskat juhlat ja nyt kun mietin, käytökseni ei eronnut milläänlailla siitä olinko humalassa vai ei, paitsi toki kaikki idioottimainen puoli jäi pois
mutta siis muuten olin siellä ihan yhtälailla menossa mukana ja minulla oli ainakin yhtä hauskaa kuin mitä olisi ollut, jos olisin juonut. Yllätyin siis tästä tosissani! Oli tosi kivaa, kun pääsi vielä juhlien päälle autolla kotio, olo on skarppi ja hyvä ja aamulla muistaa juhlista ihan kaiken eikä ole krapulaa. Siis miksi helkatissa olen ikinä juonut tollasissa juhlissakin, aivan syyttä! Tuntuu tosi hölmöltä nyt ![]()
Nyt alan meneen nukkuun!