Järjestelylaina

Mä kysyin maksusuunnitelmaa viime vuoden lopulla → nounou, ei missään tapauksessa :open_mouth: Taitaa olla tosiaan ihan uo -ihmisestä tai virastosta kiinni tehdäänkö maksusuunnitelmia vai ei.

Pelit pois nimimerkillän on tullu siis reilu 10 tonnia lisää 34k velkaan.
Ongelmapelaajan 60k voi paisua 80k.
Korko juoksee myös tietysti koko ajan.
On noi pikavippi ja muut lainat kyllä järkyttävä asia peliriippuvaisille, pystyy niin nopeasti pistää raha-asiat vuosikausiksi sekasin. Ymmärrän kyllä tietysti senkin, että jos lainaa suoraa rahaa jostain tuhansia niin pitäähän sen lainaajankin saada kunnon hyvitys jos hän ei sitä saa takas vuosiin. Jossain tapauksissa ei ikinä.

Pahimpia velkoja on rahalainat. Katsoin, että mulla on itsellä jotain maksamattomia terveyskeskusmaksuja ja ne ei ole kasvanu juuri lisää, lisäksi ne on menny suoraan perintään ilman oikeuskuluja tms. Yksi 2016 terveyskeskuskäynti 17€ näyttää olevan nyt huimat 26€ :mrgreen: onneksi pian on ulosotosta kuivilla. Eilen meni taas tilistä 950€ :cry: nyt jäljellä enää 4,9k

Ensi keväällä kun olen kuivilla niin ruoskin teitä pelihulluja kunnolla kohti pelaamattomuutta :imp:

Mulla oli alunperin 90000ekkee ja ulosotossa noin.110000ekkee. 1300-1500euroa on kuukausi lyhennys. Elikkä maksettavaa riittää.

Pisimmät laina-ajat olivat 15vuotta, joten en ulosottoon pääsystä hävinnyt. Päinvastoin. Nyt jää todella mukavasti rahaa muuhun elämiseen.