Joo näin se lääkäri minullekin sanoi, että arvot ovat hieman koholla, mutta rajua tuo alkoholin käyttö on minulla ollut, joten hyvä pysäytys oli tälle kesälle.Olo voisi olla ekana työpäivänä loman jälkeen melkoisen surkea, jos olisin jatkanut rännäilyä koko kesälomani ajan. 3 viikon tipattomuus tuli hyvään saumaan.
Lauantaina tilinpäätös: konjakki oli tosi pahaa, Vltavassa yksi jekku + huom. pieni olut (en edes muista milloin olisin viimeksi tilannut baarissa pienen tuopin) ja keikkapaikalla 3 olutta. Konjakki kihahti päähän, mutta muuten juomiseni ei ollut humalahakuista. Kotiinkin lähdin kesken illan ja vaikka jouduin odottamaan melkein tunnin junaa, niin en mennyt odottamaan sitä Vltavaan kuten aikaisemmin olisin tehnyt. Eilen oli krapula ja nuhjuinen olo, joka sai taas miettimään, että mitä ihmeen järkeä juomisessa ylipäänsä on. Viime yön nukuin kuin tukki ja aamulla pirteänä töihin.
Minkäänlaisia morkkiksia en kärsinyt, koska minä hallitsin juomista eikä toisinpäin.
Olen kertonut, että käyn selvinpäin keikoilla, no nyt en ollut, koska bändit eivät olleet niin hyviä. No tuosta voisi päätellä, että jokaista bändiä ei ehkä kannata mennä kuuntelemaan, jos tylsyyteen joutuu alkoholia ottamaan.
Työterveyslääkärin piti tänään soittaa minulle noista labrakokeista, hän taisi unohtaa, mutta en ole niistä enää huolissani, kun aion pitää rännäilyn minimissä.