j

Voiskos soikannel ja helisee jutella kannabiksista ym,mikä ei kuulu tämän viestiketjun aloitukseen nähden jossain toisessa ketjussa.esim yksityisviesteissä.Rupeaa pikkuhiljaa muistuttaa suomi24 automerkkien väittelyosastolta :smiley:

Totta puhut! Viime kerralla kun repsahdin juopottelemaan tuli minusta pikkuhiljaa kotitissutelija. Iltasella juopottelin olutta pikkuhiljaa. Siinä sitä oltiin, lopulta en kauppareissulta päässyt kotia ilman sikspäkkiä, se oli täysin mahdotonta. Jatkoin samaa rallia ja lopulta sairastuin. Siinä meni useampi vuosi elämästäni, olin täysi vihannes! Lopulta oli pakko myöntää, että aalaiset olivat sittenkin oikeassa. Joo, kokeiltu on ja palattu raittiiseen elämään ja eletään päivä kerrallaan tuntu miltä tuntu.

K

Hienoa! Alkoholiton olut jopa terveellista palautusjuomaa!!

J

HYvä mut muista se relax-taso koska liian kova treeni nostaa kortisolia ja siihen alko “sopii liiian hyvin”
eli kevyttä mukavaa treeniä ja siihen juomaa ja yms rentoa olemista.

Mitä alkoholitonta yleensä juotte? Ja eikö niiden juominen ole hieman riski? Jos vaikka napsahtaa kaljan himo päälle :open_mouth: . Itse en ole uskaltanut kokeilla, joskaan ei ole erityisesti mielikään tehnyt.

Meinasin ruveta hiihtoa elvyttämään vuosikymmenien jälkeen, joten voisihan tuotakin EHKÄ kokeilla palautusjuomana :smiley:

T

H

Jos en väärin kuullut niin rasitustreenin (hikoilu) palautusjuomaksi 1-2 olutta oli alkoa tai ei ?! JA mitä tummempaa sen parempi? Ei ole itsellä kokemusta vielä…

Sulla hyvin menee mutta menköön :slight_smile: ja olikos niin että kun hyvää yrittää niin priimaa pukka tuleen :mrgreen:
eli tsemppiä jatkaa!

Itse yritän vasta edes 2 vrk pärjätä ja nekin bentsojen kanssa…

Onhan tuossa se hyvä puoli, ettei muistuta liikaa sitä kunnon tavaraa - toisaaltaan saattaa laittaa haluamaan “oikeaa” versiota. Suurin osa etenkin alkoholittomista lagereista on kyllä joko niin mitäänsanomattomia tai niin kauheita, että mitä sitä turhaan itseään kiduttamaan (ja maksamaan aika paljon). Maustettu kivennäisvesikin on parempi saunajuoma. Itsellä kevytolo koivunmahla ollut suosikki, vaikka onkin suht makeaa. Vaan on noita alkoholittomia oluitakin tullu maisteltua ja lager/pils puolelta omaan makuun ykkönen on Tucher pilsner alkoholfrei.

Onnittelut hyvästä alusta! Siitä on hyvä sitten jatkaa toiseen viikkoon, vaikkakin päivä kerrallaan on ihan sopiva tahti.

Olen ajatellut ottaa noiden alkoholittomien kanssa sellaisen linjan, etten ostele kotiin, vaan jätän ne “juhlajuomiksi”, bileisiin tai illallisille. - Onko kukaan maistanut kuusenkerkkäkuoharia? Meinasin sitä ostaa seuraaviin bileisiin.
L:tar

Lidlissä en käy mutta Prismassa yhtenä päivänä kattelin alkoholittomia oluita. Niitä on melkoinen valikoima. Mutta joo, taidan tehdä niin kun sinäkin, jätän kaljalitkut ostamati ja pitäydyn paremmissa saunajuomissa.

Nyt on hyvä hetki ostaa sukset tai koko paketti. Tarjouksia löytyy vaikka kuinka paljon ja ihan laadukasta tavaraa. Itse ostin kotimaista valmistetta olevat pitopohjasukset eikä tarvinut itteänsä kipeäksi maksaa. Kohta pääsee keväthangille nauttimaan upeista hiihtokeleistä :sunglasses: . Noi pitopohjasukset kun vielä toimii parhaiten just plussakeleillä.

T

Hienoa, kyllä joidenkin kelpaa kun osaavat nauttia … luonnosta! :wink:

N

Tsemppiä ana73! Täällä eräs aloittelija, ensimmäinen viikko mennyt kangerrellen, mutta haluan tosissani eroon alkoholista. Sulla alkanut tosi hienosti!

Hyvä ana-73, loistava alku ja varmaan jatkokin, kun asenne on noin kohdallaan :smiley: . Huomasin myös kuukauden raittiuden jälkeen, että pää pelasi paremmin ja tuntuu että paranee vielä 4 kk jälkeenkin.

Painonpudotus on ollut hurja! Mulla on mennyt tahtiin 1,5 kg/kuukausi sen jälkeen kun pahin pöhö oli lähtenyt. Näkyy ja tuntuu!