Itsetuho forum

Voi voi epäkypsää käytöstä. Kaik muuthan tääl on nii helkutin kypsiä. Kypsät ihmiset on sellasia, et hetimullekaikkitännenyt, juupa juu. Tsiisös. Mä harkitsen itsemurhaa joka päivä, aika moni ihminen harkitsee, ja jos joku sen takia, mitä mä kirjotan tähän, tappais ittens, noo pelkkä ajatus on melko kaikkivoipainen. Shit happens, life sucks ja love stinks. Mun tunteeni eijo yhtään vähempimerkityksisiä ku jonku toisen. “Raivoaminen”? Ei tämä ole raivoamista, vaan vihaisuutta. Ai nii, mut sellastahan ei saa olla. Polta jointti, ota lääke, vedä myrkkyä suoneen, sil rauhottuu. Kuinka vanhoiksi ajattelitte ite elää, ha ha ha hassua?

Olen pahoillani, et menetin malttini, ja vielä näin vakavas yhteydes. On totta, et olen ollu korkeas kuumees, mut ei silti tarvi oksentaa pahaa oloa toisten päälle. Mitä tulee mitätöimiseen, se on mulle paha, ja puheeni nimittäminen paskaksi on sitä. Ehkä mettän aina tarvis vastata samal mital, pari rauhottavaa sanaa vois tehota paremmin…Mut ei se ny täs oleellisinta. Mä en siis tiedä robosilmää muualta ku täält, ja vaikuttaa terävältä ja sanavalmiilta tyypiltä, enkä erityisesti hänen vaikeuksistaan tiedä. Nyt jos tääl on ihmisiä, jotka tunnette, eiks ny ois hyvä hetki soittaa/mennä käymään? Kuten aiemmin kirjotin mä(kin?) olen köyhä ja syrjäs, mut EN surmaa itseäni, vaik olo ois paha, koska mul on aivan sama oikeus olla tääl, ku kaikil muillaki ihmisil!

On muuten simo hyvä biisi ja artisti muutenkin…!

Mut mitä joku kirjotti, et itsemurha on raukkamaista, vai mitä nyt kirjottikaan, et on pelkuri, et jättää omaisille kauheen tuskan plää plää plää jne. Ite oon tuntenu muutamankin ihmisen, kellä ei ollu mitään ulos pääsyä elämästä, muuten kun oman käden kautta. En nyt halua tässä mitään sen enempää jeesustella, mut näissä tapauksissa se itsemurha oli omaisten ja asianomaisen suuri helpotus…

Kun sielusta vuotaa viimeinen pisara, ei ole enää muuta tunnetta ku vitutus. Olin talven lähes selvänä. Se oli kamalaa. Nyt täytyy tehä se päätös. Kun olen saanut nää kaljat juotua, haen butaania, joka varmasti vie viimeset rippeet järjestä. Mä alan rakastaa junia. Niin helppoa. Enkä mä itteeni siinä tapa vaan se juna mut posauttaa, heh.

Teitä vituttaa selvästi ku suunnittelen itsaria. Mitä te musta välitätte. Ettehä ees tunne mua. Olen digitaalista informaatioo.

^ syvä huokaus , eihä me olla vielä ees keritty tapaamaan.

^^itse murha on ihmeellinen asia…
mä muistan lähdin dokaan ja päätin et ku tuun takas kotiin niin ammun itseni oli aika paska ilta silloin…
ja olin valmiiksi ottanu haulikon asekaapista ja laittanu panokset piippuun et jos e ei sit pian kännis onnistu…
mut sitko tulin kotiin otin haulikon ja olin päättäny et meen lähellä olevalle rannalle ampumaan mut satoi niin paljo vettä ja alko sammuttaan niin heräsin sit aamul haulikko vieres… :laughing:
ja sen jälkee onki ollu viimeset kaks vuotta sillai et aamul pitää keksiä joku hyvä syy elää… ja kyl sitä yleensä etes yhen syyn löytää… :unamused:
no nyt koitin sit uudestaan varmaa joku kaks kk sitte bentso reflois… ja otin sit melko paljo erin värisiä pillereitä…
mut jossain vaihees tajusin et nytkö tää meni tähän haluun ko oikeen kuolla?
ja päätin et haluun nähdä viel huomisen ja oksensin lääkkeet ulos…

tost viel ko jengi sanoo sanoo et se on itsekäs teko tehdä itsari…
jos jotain ei oikeesti kiinosta elämä vitun vertaa eikä oikeesti ole mitään syytä jatkaa ja se sit päättä lopettaa elämisen… niin ei se mun mielest ole yhtään itsekästä…

Justiinsa puhuttiin tossa miehentapaseni kanssa, että missäs päin sä porhallat nykyään. Tuu poikkeen joku päivä, oot hävinny kun pieru saharaan ja kukaan ei oo kuullukkaan susta aikoihin… :neutral_face:

No kyllä sä harvinaisen järkevä tyyppi oot, verrattuna kaikkiin näihin muihin sählääjiin täälpäin…

Ensinnäkin, ihan turha perkele pätee millään sivistys sanoilla…!! ekvaali suhde ! -Mitä helevettiä!! :laughing: :stuck_out_tongue:
Ja toisekseen se on Misiiis Kaniini! :wink:

Ja sitten asiaan…
Sen verran voin nyt selittää tätä postaustani, että esmes tämä yksi sukulaiseni, joka losautti päänsä haulikolla, oli ollut kymmenisen vuotta helvetinmoisissa veloissa ja heroiini ja millonmissäkin koukussa. Velkojat millon pahoinpiteli tän kundin ja milloin kävi putsaamassa asianomaisen vanhempien asunnon. Jne jne kaikkee muuta samanlaista velkomista. Pyöri aika ‘isoissa’ piireissä, rajan takana jne…
Vanhemmat oli maksanut 3 kertaa monen tonnin edestä velkoja. Olivat ottaneet jopa lainaa, näitä velkoja varten.
Tyyppi oli käyttänyt aineita jostain teini-iästä lähtien ja tunne-elämä aika päin persettä…
Se oli ollut masentunut varmaan suurimman osan aikuis elämästään.
Sitten se eräs kaunis ilta meni ja ampu päänsä tohjoksi. Kamalaahan se oli. Mutta kyllä jokainen tän kundin läheinen tiesi, että sillä ei ollut enää muuta ulospääsyä. Noita ‘yrityksiä’ kun oli ollut jo aikasemminkin.

15-vuotta vanhemmat ja läheiset joutu oleen pakosta mukana sen touhussa. Musta ainakin nyt tuntuu siltä, muutama vuosi hautajaisten jälkeen, et jäi parempi muisto tyypistä, kuin että se olis jatkanut viel samaa rataa kauemmin.

Näin. Ymmärrätkö nyt hieman paremmin, tämän esimerkin avulla Magus?

Pöllöpää: Joo, mulla hyppi vaan silmille osa noista teksteistä… en mä noita sun robolle tarkotettuja viestejä pitäny paskana, ainostaa tota mulle suunnattua asiaan liittymätöntä “paskaa”. Ihan asiallista ja hyvää tekstii kaikinpuolin muuten.

Tuskin kukaan tän viestiketjun takia sinne raiteille hyppää… ja mitä pitäis odottaa kun postaa jotain julkiselle keskustelufoorumille?

Mut nii tosta toisesta osasta oon kyllä eri mieltä. Kyllä jokaisella pitäis olla oikeus tappaa itsensä. Niin
vaikee kun sitä onki käsittää. Ja
ei se suoranaisesti ole Itsemurhaajankaan “vika” jos läheiset kelaa että mitä tuli tehtyä väärin. Mut kyl
vähintä mitä jokainen voi tehdä on jättää viestin tai jollain tavalla tehdä selväks että se oli oma päätös. Ei sille
välttämättä voi ulkopuolinen tehdä mitään, millään keinoilla. Sen itsemurhaajan pitäis ite käsittää se asia,
ja aina siihen ei auta vaikka kaikki rakkaat ihmiset tekis mitä tahansa. Läheisten pitäis ymmärtää, että
ei ne välttämättä voi mitenkään auttaa ja olla syyllistämättä itseään. Kyllä sen itsemurhan tekemättä jättämisen
perinmäisen syyn pitäis tulla jostain muualta kun se ettei tuota surua läheisille. Pitemmällä tähtäimellä ongelmia riittää. En pidä kaikkia itsemurhaajia noin yleisesti raukkoina, vaikka hyvin moni kieltämättä jollain tapaa onkin.
Esim. hyvin vaikea tilanne jos on hyvin vakavasti sairas, ja aina kauheissa kivuissa, ainoo mikä pitää kiinni on vaikka omat nuoret lapset. Mitä esim. tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Henkilökohtaisesti tunnen
liian monta oman käden kautta lähtenyttä kaveria. Esim. kaks parasta kaveria… ainoastaan
yhden tapauksessa itsemurhaa ois kannattanu ees kelata vaihtoehtona. Masennus ja päihteet/psyykkiset sairaudet
sumentaa sitä arvostelukykyä tässäkin asiassa aivan vitusti. ENKÄ mä mitään puolusta itsemurhaajia ja sano
että se on ok lähtee oman käden kautta. Sanon vaan, että tätäkin asiaa kannattaa ajatella joka kantilta,
ja pyrkiä ymmärtämään näitäkin ihmisiä. Mun mielipide omien kokemusten varjossa kuitenkin on,
että reilusti suurinosa näistä on itsemurhia joiden ei tarvitsisi tapahtua. Kuinka moni itsemurhaa harkinnut ja yrittänyt on myöhemmin sanonut etttä meinasi tehdä elämänsä huonoimman ratkaisun. Yhtenä esimerkkinä tässä
vähän aikaa sitten tosi hyvä ystäväni jätti “viestin” ja veti överit lääkkeitä. Sydän pysähtyi, oli jonkun aikaa kuolleena
mutta saivat kuitenkin elvytettyä. Ja jo nyt asiat menee hänellä todella paljon paremmin. Sanoi ettei nykyään
voisi ajatellakkaan tekevänsä samaa, ja ei ymmärrä miten on voinut olla niin sekavassa tilassa
että yritti ottaa hengen itseltään ja lopettaa kaiken. Kyseinen henkilö ei käytä päihteitä juuri ollenkaa,
kärsi todella pahasta paniikkihäiriöstä+psykoosista etc… Ja hänelläkin tilanne muuttunu siitä todella nopeasti. Ei siihen välttämättä mene pitkää aikaa että asiat olisi paremmin. HYVIN PALJON ON KIINNI OMASTA SUHTAUTUMISESTA, NÄKÖKULMASTA JA ASENTEESTA ELÄMÄÄ KOHTAAN. Kaikki ei tunnu heräävän siihen oman elämän tärkeyteen sitten millään. Itselläkin näin tapahtunut vasta myöhemmin… oma elämä oli täysin turha jossain vaiheessa,
Sellasii övereitä vedetty että ihan tuurista kiinni että henki säilyny… ollu veistä kurkulla ja mutkaa ohimolla.
Mutta näin jälkikäteen mietittynä, en ole mistään niin kiitollinen kun siitä että olen yhä hengissä.

Ja noin yleisestikkin… ihmisiä ja ihmisten todellisuuksia on niin erilaisia, että on hyvin vaikea asettua täysin toisen asemaan. Jotkut vain luonnostaankin kokee tän saman maailman niin erilailla. MUTTA SE ITSEMURHA ON KUITENKIN SE AIVAN VIIMEINEN KEINO, jos ei ole mitään poispääsyä. En todellakaan kannusta esim tätä kyseistä henkilöä tekemään itsemurhaa. Vaikken kyllä usko että näillä foorumin viesteillä on hänen päätökseensä kovin suurta vaikutusta :confused: Sulla on satavarmasti vielä niin vitusti hyvääkin edessä, ett itsemurhan tekeminen tulis olemaan varmasti sun elämän sekä että VIIMEINEN ja HUONOIN päätös. Enkä myöskää sano etteikö niillä läheisten tunteilla olis väliä. Tottakai niillä on väliä, se on kanssa yks niistä isoimmista asioista. Haluatko tuottaa sen tuskan läheisille ihmisille? Haluatko että MONI tulee muistamaan sut vaan itsemurhaajana? Miten sä suhtaudut elämään ja
muiden ihmisiin ja niiden tunteisiin yleensäkkin?

Miltä kuulostas semmonen, että jatkasit vielä? Vaikka elämä oiski nyt paskaa nii etkö muka jaksais sinnitellä pidempään ja kattoo mihin tie vie? Kokee uusia asioita ja kelaa elämää joka kantilta. Voitko olla täysin rehellinen
itselles jos väität että elämä ei tuu sulle mitään enää tarjoomaan? Vitustako sä voit sitä tietää? Jos kerran tajuut
sen että ei voi tietää onko asiat paremmin tulevaisuudessa, nii samalla pitäis tajuta että ei voi tietää tuleeko ne asiat menemää edelleen päin vittua! Et sä siinä mitään menetä jos jatkat vielä…

En mä sua tunne, joten vaikee ottaa kantaa. Muutaku se, että todennäköisesti asiat voi muuttua ja olla paremmin,
jos itse annat niille ja itselles mahdollisuuden. But ur call… se on sun käsissäs.

Ja joo itelläki ollu semmonen keko paskaa niskassa 60 000 maksettu vahingonkorvauksia, velkoja kans,
oltu opiaattikoukussa ja rosiksissa etc. Eipä enää

No ykkösiä ja nollia myö ollaan tääl kaik. Elä osta butaania, paha aivoil, lähe leffaan vaiks. Siel on Liisa Ihmemaassa! Jos teit on ny nii paljo mul tuntemattoman robosilmän kamuja, nii kui te ette ny pirauta ja kutu kylään? Tämä oli kysymys, ei väite. Tai sit lärvät ruttuu nii tullaa juttuu, paitsi et mul on antabussi ei käy jussin pussikaljat eikä viinimaljat tussinjäljet paperil surkeita sankareita ku oikein silmin katsotaan. Voeha Plädi… Voisinha mäki luovuttaa, ois kilokaupal syitä…mut emmä meinaa tehdä sitä, jos kova epätoivo, mä ajattelen mun omaisia. Sinne karauttais poliisiauto pihaan oletteko hra ja rva se ja se meillä on teille ikäviä uutisia. Meil on paljo kytköksiä, mitä me ei aatellakaan…

En ala mitään lässyttää, mutta itse oon monta kertaa ollut tilanteessa, jolloin itsari tuntuu ainoalta (järkevältä) vaihtoehdolta. Muutama läheltä piti-itsariyritys on tullut tehtyä, mut täällä edelleen ollaan, onneksi. Mä uskon, että jossain vaiheessa elämä aina muuttuu parempaan suuntaan, jos jaksaa yrittää. Pitää vaan etsiä niitä hyviä juttuja ja tehdä itselleen hyviä asioita. Ei elämässä mitään saa ilmaiseksi, onneakaan.

Jos oisin itse tehnyt itsarin, niin olis paljon jäänyt kokematta/näkemättä, niin hyvää kuin pahaakin. Ja nyt kun vihdoin alkaa aurinko edes vähän paistaa, niin oon helpottunut siitä, että jaksoin yrittää ja antaa itselleni mahdollisuuden.

Hautajaisten jälkeen ei oo näkynyt enää velanperiöitä.
En tiedä sitten… Kuulivat että tyyppi on kuollut ja luovuttivat asian suhteen (??) Henkkoht luulen, et jos kundi ei olis tehnyt itsaria, se olis vuoden (?) sisään tapettu. Who knows. Mutta oli sen verran hurjaa se touhu, et ei mitenkään olis mahdotonta.

Vieläkö oot siellä, digitaalinen informaatio?
Mua ei vituta. Jokaisella on oikeus lähteä kun tahtoo (joo on munkin lähipiiristä lähetty ja joo on ihme että oon ite täällä vielä). Mutta kun riittävän tuoreena on se viimeinen oma lähtöilta muistissa (siinä kävi sit niin ettei se kuitenkaan ollu se mun ilta) , ei voi olla välittämättä ja kysymättä - ootko?

Bilettäkää, jumittakaa, jamittakaa jos on rahaa money talks telling you a story jooks, eiks, otiks, eks, pää kaasu-uuniin, hyvä keino “jokainen nainen rakastaa fasistia” siin sä sylviadear olit vääräs mä diggaan sylvia merulusta, borinia, musicusta. Siin on ihan hyvä syy elää. Sit on Ella Fitzgerald. Sit oli John Coltrane, Bud Powell, Bird. Alona Kimhi, Alas ON joskus pitkä matka. Dino Buzzati. Oscar Peterson, Ulf Wakenius. Ei ne ihmiset, vaan se, mitä ne on tehneet. Hehee last but not least Albert Camus. Kovin, kovin mieletöntä on elo ihmisen huolineen murheineen. Ja pettymys tuo totta tosiaan! Muista se! These are few of…

Voi miten häpeällistä onkaan l ä s s y t y s.

Mä kysyin viime talvena, pystyiskö tuttu hommaan mul aseen, niin pääsisin kätsysti pois. Ois pystyny, mut hinta olis kuulemma ylittäny mun kansaneläkebudjetin. Joten se siitä, sil erää.

Aih ja voih v i r h e, voi minua, kamalaa, hirveää, rankaistus seuraa. Se on Turdus Philomelos, eikä “musicus”. Laulunrakastajarastas.

You did it! (Son, you did it!)
You put the gun into your mouth and blasted yourself
And that’s it, kid
You can’t come back
You regret it, but you’re deaded
You committed a suicide, and your whole head is shredded

youtube.com/watch?v=778cZt5guq8

Ei heru säälii eikä karmaa itsarin tehneille tai sitä harkitseville!miettikää vaik läheisii, ei tääl helppoo oo kellää

(ps. pölöpää oot ihan vitun daiju, eipahal mut ei hyvälkää) :imp:

Olet ihan pässi. En tiedä mitä muuta sanoa.