Itsetuho forum

Kaikki jo pidemmän aikaa elämäntoivonsa menettäneet kuten minä, olisiko aika tehdä jotain. On lama ja monilla niin paha olla tai mikä pahempaa ei ole oloa ollenkaan.

Kuolema vapauttaa, ja tää mesta ei anna ainakaan mulla mitään vihiä että saisi apua. Lääkärit käy entistä mulkummaks. (eikä kyse ollu betsojen ruinaamisesta vaan B-lausunnosta kuntoutukseen)

Jos on menny mokaamaan, niin miks yrittää räpiköidä takasin tänne verotushirsipuuhun.

Ei ole syytä. Naiset pettää miehet pettää, poliitikot pettää, jumalakin vitsailee.

Mä en voi todistaa mitään koska ne on mun kokemuksia. Ja niin mun elämä menee. Mä olen umpikujassa johon olisi hyvä lopettaa.

Mitään “ryhdistäydy” kannustusta en kaipaa tänne, sitä on kuultu ja kokeiltu ehkä liikaakin koska nyt olen jo liian kauan hautonu tämän elämän vitsin viimeistä vitsiä.

AIka alkaa oleen kypsä ja minä tarpeeks hullu ja voimaton. Jos täällä ei ole mitään mielenkiintoista niin eikö olisi aika lopettaa. Se on helppoa kun vetää tunteet turraks ja tuonne raitehille väijymään. Saapahan vr siivota suolenpätkät eikä mun tarvi tehä enää mitää.

Mitäs mieltä? Massaitsemurha, suuri helpotus monelle. Ja muutenkin 2012 ym. Miks meitä skitsoja skitsotetaan vaan lisää.

Mut käyn vielä saunassa ennen…

Kukaan ei voi antaa toiselle takuita siitä, että tulevaisuudessa asiat olisivat jotenkin paremmin.
Tai, että elämässä olisi jotain järkeä.

Mutta siitä huolimatta sanon sulle, että—

mitäs, jos katsoisit vielä ainaskin huomisen?
:question:

Ihminen päättää, Jumala nauraa… Täsä sitä mennään ku lastu laineil, mut ainaki mennää. Juu ei m i t ä ä hurmaavia joukkoitsemurhia. Mä olen työkyvyttömyyseläkkeel, ja tunnen monta ihmistä, jotka eijo tehny päivääkään töitä koko elämäns aikana. Pitäiskö meidät kaikki t a p p a a? Okei, köyhänä eijo kiva olla, eikä syrjäs, mut pliis elä keikuta, samas venhos ollaan, airo on poikki, pohja vuotaa ja pelastus renkaski jäi kotio. Meitä on. Paljon. When one door is closed many more are open. Sun tehtäväs on löytää se. N i i n k u minunki. Sen ei tarvi olla suurta! Jos lukeminen kiinnostaa Nick Hornbyn Alas on pitkä matka on ollu mul monesti se pelastusrenkas. Ei kuolla tarvi, ennen aikaansa, no sir! Elämä on, se todellakin on, mut josko antais sen olla… Sen sisällön ja mielen s a a löytää ite, vaik mitä paskantärkeitä natsinokkijoita kohtais. Kunhan ei anna sil sisäisel tuomaril liikaa valtaa, joka vaatii, et piä poikki. Tai jos asiat ei mene niinku toivoi. Mä voisin kirjottaa kilometrin mittasen tooran pettymyksistäni. Ei tarvitse kuolla…ennen aikojaan!

Ihminen päättää, Jumala nauraa… Täsä sitä mennään ku lastu laineil, mut ainaki mennää. Juu ei m i t ä ä hurmaavia joukkoitsemurhia. Mä olen työkyvyttömyyseläkkeel, ja tunnen monta ihmistä, jotka eijo tehny päivääkään töitä koko elämäns aikana. Pitäiskö meidät kaikki t a p p a a? Okei, köyhänä eijo kiva olla, eikä syrjäs, mut pliis elä keikuta, samas venhos ollaan, airo on poikki, pohja vuotaa ja pelastus renkaski jäi kotio. Meitä on. Paljon. When one door is closed many more are open. Sun tehtäväs on löytää se. N i i n k u minunki. Sen ei tarvi olla suurta! Jos lukeminen kiinnostaa Nick Hornbyn Alas on pitkä matka on ollu mul monesti se pelastusrenkas. Ei kuolla tarvi, ennen aikaansa, no sir! Elämä on, se todellakin on, mut josko antais sen olla… Sen sisällön ja mielen s a a löytää ite, vaik mitä paskantärkeitä natsinokkijoita kohtais. Kunhan ei anna sil sisäisel tuomaril liikaa valtaa, joka vaatii, et piä poikki. Tai jos asiat ei mene niinku toivoi. Mä voisin kirjottaa kilometrin mittasen tooran pettymyksistäni. Ei tarvitse kuolla…ennen aikojaan!

BTW Ja minähän e n petä!

Mä en ala mitn paskaa lässyttämää…

Kannattaa kelata sitä, ett asiat yleensä aina voi muuttua, kuoleminen on täysin lopullista. Siitä ei herätä.
Ei tänne pallolle enää takas palata, että aika ainutlaatuinen “tilaisuus” tämä elämä. Joskushan tää loppuu tietysti
kuitenkin… Taustoja tuntematta ihan turha mun rueta mitää lässyttää ku se on nii ihmisestä ja tilanteesta kiinni.
Jokaisen oma valinta, mut huonoin valinta mitä voi tehdä mun mielestä. En mä pääse sun pään sisään enkä
tiedä miks tähän on tultu ja miltä susta tuntuu vai tuntuuko miltää, vaikka on itelläkin oikeestaan tuurista kiinni
ett täl pallol ollaan. Mut hyvin kiitollinen olen siitä että yhä olen

Ootko tosiaan nähny tarpeeks ja saanu tarpeeks kaikesta? Ootko ihan varma? Jos pieninkään, PIENINKÄÄN
epäilys siitä että et oikeasti halua kuolla on olemassa niin se on merkki siitä että älä tee sitä!

“paskaa lässyttämään”. Olikohan mun kirjotukses “paskan lässytystä”, sarkasmi ja kevyehkö kyynisyys ja huumorikin tavoitteena. Olet varmaan hyvä ihminen, kun et “lässytä paskaa”, Nooppelin rauhanpalkinto sul vaan. Onko m i t ä ä n muuta tapaa suhtautua toisen kirjotukseen, puheeseen, ajatuksiin k.vähättely? Oisko sisällöl mithän väliä? Mä en ole tavannu yhtään ihmistä, joka e i pitäs ihtiäns kriteerinä muil. Itse asias alkuperänen ajatus alkaa kiehtoa. Kui sen tekis? Ketkä tulis mukaan? Mä en halua kipua. Joo tolettomal joku kiva annos subutexii suoneen, varmaan valtimoon täl kertaa. Not bad, not bad at all…

Mitäs jos perustettas simmone “Life sucks” r.y. Jos ei yllytä rikolliseen toimintaan, eikä hyvien tapojen vastaista, vois mennä läpi maistraatis. Kokoonnuttais vaik kerran viikos lukeen “Final exit”-kirjaa ja kärsittäis. Mitä sil ois välii, jos se vaik pitäs hengis? 3 jäsentä riittää. Se ois varmaan simmone yleishyödyllinen yhdistys. Ei ollenkaan mahdotonta. En tiä robo ollaank samal vai eri puolel jokea, mut siltojaki o… Mieti!

Santtu hyvä mies, menisit hetkeks katkolle. Susta tulee ihan mökkihöperö :confused:

Öö kuka Santtu? O.T.Mä ahdistun muodollisuudest ja kaavamaisuudest, yack!

Life sucks ry. Ehottomasti. Jos ei täält, nii sit muualta.Ei tarvi kuolla. Paitsi sit ku on pakko. Joku älytön juttu vois jelpata. Itse kutakin.

Jaksa edes kommentoida noihin sun “hyvä ihminen” ja “nobelin rauhanpalkinto”… vittu mitä paskaa,
käytä niitä aivoja jos sellaiset satut omaamaan.
Ensinnäki, mistäköhän vitusta sait päähäs että ees viittasin tohon sun kirjotukseen? Lueppa toi alotusviesti
ja mun viesti uudelleen… Tarkotin yleisesti sitä vitun paskan lässytystä ett “voi sua, koita jaksaa/ota niskastas kiinni plaaplaa”
Niinhä tossa alotusviestissäki sanottii, ett turha ainakaa mitää semmosta “paskaa” rueta jankkaamaan.
Ja mikä tossa mun viestissä oli “vähättelyä”`? Et ilmeisesti tajunnu siitä sanakaan. En tunne kyseistä henkilöä,
ei mitään hajua miten asiat on ja miks. Pitäiskö sanoo, ett joo hommaa uus harrastus ja kyllä se siitä etc…lue kirja…
eiköhän se oo jo kuultu.

Pointti oli se, että et voi olla varma tuutko koskaa saamaa mitää uutta tilaisuutta elää!
Se on aivan varma että asiaa ei saa mitenkään peruttua. Ja suurimmalla osalla on vielä aika paljon asioita nähtävänä ja koettava. Ja vaikka tuntuis ettei nyt oo mitään (yleensä aina kuitenkin on jotain) niin tulevaisuudessa voi olla
asiat paremmin etc. Mun mielipide on ettei elämää pitäis päättää ennenaikaisesti, juuri siksi koska tästä isosta maailmasta löytyy varmasti jokaiselle joku syy elää kunhan sen löytää. Ja se päättyy kuitenkin aikanaan, aina on jtn uutta kokematta. Se on ihan varma ett tuut jäämää paljosta paitsi. Mut jokaisella on silti oikeus päättää oma elämänsä, vaikkei siinä mitään järkeä olisikaan… Mut sinuna en todellakaan tekisi sitä.

Ei enää nykyään huvita.

Oon muutenki näköjään viimeaikaisesta fyysisestä rappeutumisesta päätellen sen verran lyhytikäinen, että ihan mielenkiinnosta on pakko katsoa nämä kortit loppuun…

eihän sitä tiedä, jos vaikak jonkinlainen missio vielä valkenee, kun musitelee niitä kaikkia käännekohtia kun salaisuuksia on paljastunut… ennen sitä käännettä on luullut, että tämä todellisuus on/oli tämä ja sitten nokan heitettiinkin jotain aivan uutta.

Eikö kiinnosta yhtään?

No ei se tietenkään pakko ole, ihan neutraali ratkaisu, saa sitä poistuakkin.

Esitin kysymyksen “olikohan mun kirjotukses paskan lässyttämistä”. Ja mistä helvetistä täs VOI tietää, mitä joku tarkottaa. “Vittu mitä paskaa”. Ilmeisesti hauska sanoa toisen puhetta paskaksi. Ja ihan vaan tiedoksi aivois ja ajattelus piisaa, kenties j o p a enemmän ku sul. Ja jos ei “jaksa kommentoida”, ehkä kandeis jättää kommentoimatta. Mut mitä vittua mä susta, sä et ole mul kukaan, etkä mikään.

Joo en tunne henkilöä, enkä kehottanu hankkiin uutta harrastusta. Mitä vittua säkin luulet MUSTA tietäväs mikä vitun muksusilmä oletkaan. Musta mun kirjotuksen tarkotus oli tarjota näkökulmaa. Ei sulle. ON toiminu mulle. Posauttakaa aivonne pellol, jos huvittaa. Mä yritin tarjota näkemystä, et joilleki asioil voi nauraa. Luuleks kenties, et mun elämä on vitun helppoa. Mut m i n ä nauran. Jos tääl joku lässyttää se en ainakaan ole minä. Aijoo sultahan unohtu, et “onks bentsot tuhonnu sun aivosolut”. Eipä ole ei. Kun ne ei tee sitä. Kiitos raittiista päivästä.

pöllöpää: “plaaplaaplaa”

Kukakohan se tässä on ruennu avautumaan :unamused: Ja voi tälle asialle nauraa… ihan niinku tolle sun raivoomisellekki… :laughing: Ei mulla susta oo mitään kuvitelmia, sulla niitä tosin tuntuu riittävän. Ja kiinnostaa aika paljon, että
mitä sä musta ajattelet, niinku yleisestikkin joku nimetön ihminen internetissä… :unamused: sitten se itku
vasta tuliski jos olisin sulle jtn. Ja joo, noi ekat viestit muutamaa sanaa lukuunottamatta oli ehkä vielä jotenki
järjellisii, mutta nää sun pari viime postausta on kyl sitä itteensä (PASKAA)

Mut tjoo, ei floodata tätä keskusteluu ihan tukkoon, jookos? Tuntuu jotenki sairaalla tavalla hauskalta,
ett foorumeilla menee toisen itsemurhakeskustelukin jokski ihmeen kädenväännöks :confused: :laughing:

Itsellä oli erittäin paha masennus ~~kolmisen vuotta, sillä aikaa kävi kyllä useammin kuin kerran mielessä itsensä tappaminen, on ollut erittäin suuria ylinopeuksia +250km/h + ohittelut kun on ollut “millään ole mitään väliä tunteita”. useasti puukko kurkulla, useasti ranteilla (muistakaa lapset, ei tien yli vaan tietä pitkin… Jos pieni huumorin kukkanen sallitahan :laughing: ). Lääkkeillä allmost saanut itseni hengiltä, vaimo ehti kotiin juuri ja juuri soittamaan ambulanssin joten siitä selviydyttiin. En sanoisi etteikö noita ajatteluita tulisi vieläkin useasti, mutta pidempään en ole enään jäänyt niitä päässä pyörittelemään. Pahimmat tilanteet oli kun masennus oli syvimmässä kuopassa, sisko, sukulaisia ~5, kavereita yms tippui erittäin pienen ajan sisään. Itellä lapset on antanut sen syyn elämään! en tässä kirjoittaisi tai olisi skarpannut jos ei vaimoa ja lasta (myöhemmin toinenkin lapsi siunaantui) olisi ollut. Masaritkin veti elämän ihan tyhjäksi, loppui niitten käytön jälkeen vaikka oli aina diagnostoitu vakavin masennus sillä hetkelläkin kun lopetin ne.

Entiedä mitä paskaa minä tossa ittestäni rupersin kirjoittelemaan, mutta kyllä aina jokin asia ainakin itellä jää, että haluaa nähdä.

Perkele, jos nyt susta tuntuu, että loppu tulee ja tulevaisuutta et halua nähdä, mutta kokeileppa vaikka ottaa pankista laina tai mistä vaan, hommaa rahaa tai ole hommaati ja lähde vaikka boheemiksi jamaikalle? tai travellaa nolla budjetilla ympäri maailmaa, kyllä noissa köyhemmiskin maissa apua tarvitaan ja jopa maksetaankin tehdystä työstä, vaihda vaikka sitten taas etappia mihin raha riittää, tai kulje perkele riisikuorman mukana parisataa kilsaa kerralla. Eikö yhtään houkuta?

Ihminen on siitä perseestä kun ei osaa itte päättää asioitansa, koska aina täytyisi olla jonkinlainen suunnannäyttäjä, sekunniskin ihminen voi miljoona eri asiaa päättää / toteuttaa jos näin vain haluaa.

Ei näistä mun kirjotuksista ota ite pirukaan selvää, edes itse. :imp: Mut kato huomiseen mitä se tois tullessaan? vaikka rahatilanne olisi mikä, kunto mikä vaan yms yms, silti on aina mahdollisuus melkein kaikkeen. Toivottavasti ei tullut yli 80% pelkkää plaaplaa paska valitusta ja valistusta :laughing:

Aika epäkypsää käytöst sumusilmältä ja pöllöpäältä ku toinen kelailee itsemurhaa ni te spämmäätte tän täyteen PASKAA.

Mut robolle, ajattele lähimmäisiäs kuin pal ne kärsii jos meet junan alle? Ne rupee kelaamaan et onks ne ollut syyllisiä siihen… vitun raukka jos teet sen…ei kyl heru säälii itsemurhaajille ku aina täytyy jotain valoa löytää jostain oli kuin paska olo tahansa.

Oon joutunu sanoo nä samat sanat yhel frendil ketä sanos mul suoraan et se harkitsee itsarii. hengis onneks viel.

Leijona-Elän ennenkuin kuolen
youtube.com/watch?v=qlatgVe0 … E&index=42

sori, oli pakko laittaa mut biisin sanoma lienee selvä biisin kuunneltuaan.

Tarkoitukseni ekas viestis oli rohkasta. Mua jeesaa joskus omal surkeudel nauraminen. Ja mikä on mitätöintiä, on se, et sanoo toisen puhet paskaks. Ja mä olen ollu viikon aivan stnan kipee, olen huonovointinen ja turhautunut. Ja musta Life sucks ry.on hyvä idis. Ja voisko joku vastata, m i t e n toisen tarkotuksen voi tietää? Mitä täs pitäs tehdä? Täydes ymmärrykses oleva ihminen saa surmata ittesä, mut se on turhaa, kun kuolee sitä kumminkin. Miksei sit eläis? Hullut ei saa tappaa itteään. Mikäköhän mun paskapuheet erottuu päihdelinkin muista paskapuheista. Ha ha ha, hassua on juu.