Inhokkisanoja ja -sanontoja

MUKSUA
Ei helvetti mikä sana, oli muksua käydä kaupoilla, oli muksua juoda pari kaljaa, erittäin kypsyttävää oli kuunnella tätä "teini"sanaa 46selta äijältä, joka onneksi on jo ex

WTF??? Muksu on ainakin täällä päin lapsi! Itse ainakin kun ollaan esim jossain kylässä tjsp saatan sanoa, että noniin muksut nyt lähdetään tjsp. Myös kauppoja yms on esim Muksumassi, mikä viittaa “muksuille” lapsille tarkoitettuun liikkeeseen (sisältää rattaista, autonistuimista, niin leegoihin jne mitä vain lapset nyt tarvitsevatkaan)

Juu muksu on lapsi. Muksua on joidenkin teinien ja mun 46v exän mielestä ku on mukavaa.

Ainakin tulee mieleen mömmö ja mämmi. en siedä kumpaakaan edes pieninä annoksina hyvässä seurassa. Mämmi itseasiassa kuulostaa yhtä pahalta kuin näyttää… ja luultavasti on vielä kamalamman makusta. ja nyt ku tätä kirjotan toi sana “kamalamman”, näyttää ja kuulostaa nii oudolta et tuntuu et se ei oo ees oikee sana.

^ Portfoliossa ei ole yhtään mitään vikaa, päinvastoin, koska siinä on mahdollisuus näyttää mitä osaa. CV:n suhteen sen sijaan oon sun kanssa samoilla linjoilla, se on yks ärsyttävimmistä asioista ikinä.

Kun kertoo frendilleen jotain henkilökohtaisia asioita/ongelmia niin " mä ymmärrän." Vitut sä mitään ymmärrä, mäkään en ymmärrä. Äh.

Ålä Pelkää

Sanat joita vihaan:

• jokerit se joukkue
  • huume paha sana, pitää sisällää vain tiettyjä tuotteita. Yhteiskunta vastuussa. Peloittelua.
  • DAA tai d´aa " Siis DAA"
  • stadi slangisana
  • femma liikaa teinien keskuudessa kuultu
  • vertailu kate tehty kuvaamaan A ja B välistä kasvua tai nousua suhteessa X
  • vero(t) Ei löydy sanoja kuvaamaan tätä. Kamala asia. Suomen tuho.
  • lumi valkoista kylmää
  • talvi Kylmä, valkoista, pimeetä
  • Windows käyttöjärjestelmä
  • Hese ja Mäkki Roskaruokapaikkoja
  • Elop Kusi lopullisesti Nokian.
  • ryypätä Ruma sana kuvastamaan juomista.

poliisi
kyttä
sinivuokko
paskalakki
kyybeli

VITUN SIAT!!

Uusavuton - vaikka 70-luvulla tyypit osasi paikata verkon tai nylkeä kissan, ne olisi aika pihalla 2000-luvun Suomessa.

Kun joku haukkuu mua “uusavuttomaksi”, mä vastaan, että mitä uutta täsä muka o? Tätähän on kestäny jo yli 45 vuotta :sunglasses: .

paranemisprosessi
surutyö
on tutkittu
pölö :mrgreen:
mielenterveysongelmainen
ongelmatiikka (=???)
faktahan on se, että…
kuntavaalit
käsitellä

" Ota ittees niskasta kiinni". Toi on niin vitun yleistä kun oot ihan lopussa ja joku vielä tulee aukoo naamaansa siihen muka hyvänä ihmisenä. Ota ittees kyrvästä kiinni…kele kun menee hermot jo kun ajatteleekin koko sanontaa. :angry:

Tuo “ota itteäs niskasta kiinni”, on kyllä niin vittumaisesti sanottu kun olla ja voi.
Sitten on semmosia ku: eihän siinä oo kun tekee vaan…
Elä tässä hetkessä, no vittu missä muuallakaan sitä voi elää, tulevaisuudessako???
Ennaltaehkäisevä säilöönotto by suomen Poliisi, voi vittu…
Mitä sä muka niillä pameilla teet, tässä olis tämmöstä seronilia, by lääkärit, joskus.
Mee töihin!
Ase maahan, ase maahan…
Katotaanpa onko miehellä hakuja päällä…
Oot antanu aika laihoja seuloja…
Katotaanpa nyt se Lyricakin samalla… :open_mouth:
No kai sää nyt voit jemmata niitä subuja, maksan sit rahapäivänä.
Kokeile tiputtaa yks silleen, et ne ei huomaa…
Oisko bentsoja, no vittu mene ite lekuriin jos tarvit niitä johonkin… Perkele.
Ei oikeen nyt pysty ku ei oo vielä ihan kuivaa, tuu ylihuomenna.
Ja pitkä puhallus, hei tuotko sen tikkarin…
Onko sulla kortsuja, mulla ei! Perkele… :mrgreen:
Tillä ei katetta… :laughing:

“Ota ittees niskasta kii”
“Miks vitussa sä tarvit pillereitä elääkseks” < Porukat mielialalääkkeisiin ja rauhottaviin
“Snagut”

“Ota ittees niskasta kii” on kyllä harvinaisen inhottava sanonta :imp: .

ryhdistäydy!

“Ota ittees niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Niin kyllä se siitä.” :laughing:

Se että jos joka toinen sana on vittu…Ja sitten tietenkin kaikki missä K ja S kirjaimet korvataan kirjaimella X.Nyt ei tuu oikein mitään muita ärsyttäviä sanoja tai sanontoja mieleen. :smiley:

^ eikös se niin mene, että alkoholistit on yläluokkaa, kipulääkkeitä jne respalla syövät sekakäyttäjiä ja lähes narkkeja… :confused: