Ihanat miehet

Rölli! :smiley:

Ihan ja ehdottomasti (miten olin saattanutkaan unohtaa?! :blush: )

Brandon Boyd (Incubus):

Aivan! Miten mäkin unohdin Brandonin :astonished: Tosin se oli muutama vuosi sitten vieläkin paremman näkönen…

Ei, kyllä se mun mieleeni on enemmän nyt kuin esim. muutamisen vuotta sitten, mutta silti… vuosi sinne tänne, kelvannut ois silloinkin. Oih! :open_mouth: :smiley:

Näyttää valittajilta noi kolme ensimmäistä ainakin :unamused:

Goran Visnjic.

Dean Winters

Huj, tää on ihana mies!!! Kuka tuo on? AIvan ihastuttava.

Tää on ollut mun märkienunieni kohde teinitytöstä lähtien… :slight_smile:

Sitten kun hieman vartuin ja tulin avarakatseisemmaksi huomasin että tälläisiäkin on olemassa…<3<3

Erinäkösiä, mut molemmat makuuni<3 :wink:

Täähän oli tossa Kylmässä Ringissä se toinen irkku veljes… Aika nuori tossa alemmaisessa.

En jaksanut lukea kaikkia viestejä joten en tiedä onko tämä jo mainittu: JOHNNY DEPP!!!

Voi ei voi ei, multa meni Kylmä rinki ihan ohi. Oisin katsonut jos oisin tiennyt että siinä on noin ihania miehiä. Se ylempi kuva varsinkin on ihana.

PS. Joo Depp on ollut sataa kertaa täällä jo :wink: minä en voi mitenkään ymmärtää mikä hänessä viehettää… :unamused: Lyhyt, koiranpennun näköinen siloposki. Aivan liian ‘söpö’ Luotaantyöntävä mies. Mutta makuja on monia.

Koiranpennun näköinen siloposki on just mun makuuni! :wink: Ja minuun verrattuna lähes joka mies on pitkä.
Poistun muuten kohta taas pidemmäksi ajaksi kun vaihdan (taas) asuinpaikkakuntaa ja samalla tietysti työpaikkaakin. Mua varmasti kaivataan. :laughing:

Ja vieläkään mun kuvaa kukaan teistä ei oo postannu. hmmmpfh…

Ewwweeew kuvaa ei jaksa nyt laittaa, mutta Sid Vicious o yks komeimmist miehistä mitä tiiän ;o

Jos olisin nainen niin Owen kyl sais pesää

Onk tuo Owen Wilson?

En pidä. Ehkä antaisin kuitenkin.