Ihanat miehet

Panisin… (Tommi Evilä)

Ja sit se Foo Fightersin laulaja on kiva. Täydellinen hammaskalusto ainaki! Täytyy ettii kuva joskus…

No ei todellakaan haittaa, päinvastoin. Vanhempi mies on paaaljon seksikkäämpi kuin joku 19 vee.
Viggo Mortensen on minusta ihan überHOT, ja hänhän on jo ensi vuonna 50!!

Joo David Grohl on myös ihana.

Minä tykkään Brucesta, siinä on seksikäs mies.

tää on taas niistä ‘nuorista’ hyvännäköinen. Ai nuo silmät…

Joo ja Bruce on kyllä ihan huippuihana!!

ja kyllä tänne yksi James McAvoy vielä mahtuu mukaan.

Kyllä tännekin kelpaisi Depp, Evilä, Bruce tai Juha Veijonen… Kuvia tääkään osaa laittaa, mutta noista muista taisi jo löytyä kuvia, paitsi Veijosesta…

muoks. Evilästä oli aika karmee kuva :confused: Ja mikä se niissä “pahoissa pojissa” niin viehättää?? :unamused:

Flow, tilauksesi on saapunut.

Kuviahan on helppo laittaa tuolla Img-painikkeella… Paina Img, lisää kuvan osoite ja paina toisen kerran Img.

Kiiitoos. Mä nyt näissä x-känneissä jaksa osata alkaa säätää noita kuvia tänne. Kuitenkin toiset osaa sen mua paremmin :wink:

e. koitin tossa löytää veijosesta “hotimpiakin” (mikä sana…) kuvia, mutta ei nyt näin lyhyellä pinnalla löytynyt. Anyway, suomalaisista miesnäyttelijöistä yksi komeimpia. Kyllä. Ja olin aivan yllättynyt tuosta leffasta, oisko nimi ollut jotain V2 (Vares2) tms. Oli hyvä leffa, vaikken suomalaisista leffoista paljoo välitä. Joo, ja tosiaan kai OFF:iks meni niin että heilahti. :unamused:

Cristiano Ronaldo for 4ver

Onnistuikohan? :confused: No kaksi komeeta suomalaisurheilijaa, Evilä ja Puhakka :smiley: (Ja taisivat olla menestyneitäkin…ainakin jossain vaiheessa)(En seuraa urheilua kuin “silläsilmällä”)

mä en osaa laitaa tota kuvaa mut robert knepper on aika ihku :laughing:

Uusintana vielä Patton, kun mun on niin vaikeata tajuta että joku mies voi olla näin IHANA… niin ihana niin ihana.
Just täydellinen.

ei vittu…selasin vaa hiirel kuvat, e lukenu(täytyy myöntää), mut mitä helvettiä, jos aiheena on ihanat miehet…???..nooh, makuasioista voi vain kiistellä… :open_mouth:

veijonenhan on ihan jees äijis…