No ei todellakaan haittaa, päinvastoin. Vanhempi mies on paaaljon seksikkäämpi kuin joku 19 vee.
Viggo Mortensen on minusta ihan überHOT, ja hänhän on jo ensi vuonna 50!!
Kyllä tännekin kelpaisi Depp, Evilä, Bruce tai Juha Veijonen… Kuvia tääkään osaa laittaa, mutta noista muista taisi jo löytyä kuvia, paitsi Veijosesta…
muoks. Evilästä oli aika karmee kuva Ja mikä se niissä “pahoissa pojissa” niin viehättää??
Kiiitoos. Mä nyt näissä x-känneissä jaksa osata alkaa säätää noita kuvia tänne. Kuitenkin toiset osaa sen mua paremmin
e. koitin tossa löytää veijosesta “hotimpiakin” (mikä sana…) kuvia, mutta ei nyt näin lyhyellä pinnalla löytynyt. Anyway, suomalaisista miesnäyttelijöistä yksi komeimpia. Kyllä. Ja olin aivan yllättynyt tuosta leffasta, oisko nimi ollut jotain V2 (Vares2) tms. Oli hyvä leffa, vaikken suomalaisista leffoista paljoo välitä. Joo, ja tosiaan kai OFF:iks meni niin että heilahti.
Onnistuikohan? No kaksi komeeta suomalaisurheilijaa, Evilä ja Puhakka (Ja taisivat olla menestyneitäkin…ainakin jossain vaiheessa)(En seuraa urheilua kuin “silläsilmällä”)
ei vittu…selasin vaa hiirel kuvat, e lukenu(täytyy myöntää), mut mitä helvettiä, jos aiheena on ihanat miehet…???..nooh, makuasioista voi vain kiistellä…