Ihanat miehet

Saimon on erittäin Kaunis, nuori mies, minulla ei ole kuvaa laitettavana,?!!??? ( on tää vaikea kieli meille muualta tulleille ) livenä olen nähnyt kyllä muutaman kerran.
JA todella ihastuttava yksilö hän onkin!!

Jos oisin 21 vee niin Ihastuisin, ehdottomasti :stuck_out_tongue:

Toinen jolle multa lohkeis aivan varmasti pesää jos olisin nainen on John Malkovich

Antaisin JOHN MALKOVICHILLE, mutta tuo ei ole HÄN!!

Joo ei toi on Bill Murray. Se sais multa kanssa, kuin myös Kevin Spacey, Matt Damon, Clint Eastwood, Mike Patton, Brandon Boyd, ja ja… niit on aika paljon, empä jaksa listaa enempää :slight_smile:

Brandon Boydia en tiedä, mutta Mike Pattonille antaisin IHAN MITÄ VAAN… siis oikeasti, se mies on KAIKKI, mitä mies voi olla, eikä haittaa että on lyhyt.

Kevin Spacey on toien ihana.

MUtta Patton on se Ihanin, ja sitten Viggo Mortensen, Mads Mikkelsen, ja Edward Norton.

TUO on se järjestys.

Sigur Rós sais kanssa ottaa mut vaikka nelistään sen jälkeen ku ne on soittanut mulle private konsertin :laughing:

Pakko vielä laittaa yksi kuva Michael Scofieldiestä. Se on vaan niiiiiin hot. Huh.

^ Jopas o ihana !

Ja juu John Malkovich on mahdottoman komea.

Niin on. :stuck_out_tongue:

<3_____<3 !

Emmä totakaan tunnista… :confused:

Sarjasta Pako (Prison Break), jos oot joskus kattonu. :slight_smile:

Pakko laittaa Patton vielä kerran, ku on niin ihana… Tää on vaan se ihan Ultimate aviomies…!!!

Ai tuo on se pääosa, eiks vaan? juu tiedän, luulin vaan että sen nimi oli joku ihan muu.
Ei kauheesti sytytä… ei

Höh eka nainen kenen kuulen sanovan ettei toi mies sytytä, aina kaikki kuolaa sen perään :stuck_out_tongue:

Ei sytytä niin ei… mUtta katso Mike Pattonin kuvaa, ja kyllä sytyttää…

Huomasin äsken eksyneeni johki gay-sivustoille ihailemaan miesten kuvia, joo-o ehkä aika mennä nukkumaan… :smiley:

Sitä se teettää ku tätä topikkia selaa :smiley:

Tää on kyl yks kuvottavimmista miehistä mitä tiedän!!
Ihan oksetus amerikus…! :angry: