Ihanat miehet

Bruce Willis

Dwayne Johnson

Jason Statham

Siinä muutama ihana kalju mies. Ja siis kyse todellakin miehekkäistä miehistä, ei mistään liimalettisistä Mikki Hiiristä

Onhan niitäkin hyvännäkösiä. Erityisesti jos ne hiukset on sitten kanssa kaljuuntumisen myötä ajettu pois. Karmeinta on, jos on pari karvaa päässä ja ne yritetään vetää kaljun peitoksi. Kyllä rehellinen ajettu pää voittaa 100-0 sellasen kaljunpeiton, jos on kaljuuntuva mies.

Edit: Toivottavasti noi ei ole Jason Stathamin oikeita tatuointeja, vaan kuuluu johonkin rooliin. Meinaan ihan vitun rumia linnassa hakatun näkösiä.

On välimuoto eli päälaki kalju mutta sivuilla ja takana vahvaa kasvua (2-3 cm) joten vaikka itse olen koneleikkuuta ehdottanut 1-3 sängeksi niin kuulemma tää style leikkaus-välimuoto on parempi?! :confused: Meinaan kyllähän nyt äijälle hiussänki paremmin sopii kuin joku papparaisen sliipattu sivutakatukka… :smiling_imp:

Tuohon en osaa sanoa, kun faijalla on juuri tollanen kuvaamasi letti. Eli en pidä sitä urpona, koska faija on niin ihana äijä. En silti missään nimessä osaa pitää ajatella, että se olisi hyvänäköistä miehellä, koska tulee mieleen faija ja no, ehkä vähän pelle Hermanni. :laughing:

OT:
Tais tyylikkäille symppis naisihanteille -kuville olla oma ketju, mut sotketaan tasa-arvon nimissä :sunglasses:

Sellainen topic on toki jo olemassa: viewtopic.php?f=1&t=17594

Viimeiset postaukset näköjään joltain känniseltä juopolta. :blush:

Bruce Williksestä toki minäkin pidän ja sille kalju sopii, mutta muuten meni taas sellaiseksi sekava näätä -matskuksi, että rullasin vaan pikaisesti hissiä alas.

Niin kauan kun miehellä tukka pysyy päässä, sitä sopii kasvattaa. Mutta mikäli geneettisistä syistä hiukset harvenevat, niin kalju on toisinaan parempi vaihtoehto kuin harvahiuksisuus.

Olen kuullut myös teorian, että järki ja hiukset eivät pysy samassa päässä, joten voidaan myös arvuutella, että kumpi on keneltäkin karannut. :smiling_imp:

No johan on legendaa :laughing: lisää, niin piristää päivää :mrgreen:

HAH HAH Pelle Hermanni oli päivän paras, melko dokuäijän näköinen ja vielä Ta-am-pereelta.
Ihaniin miehiin ei ole oikein tuntumaa, kaunein kuva oli tuo Christina Omppuportti, hauska nainen jo tyttönä.

Mikä matskussa oli vikana? Komeita, fyysisesti kovassa kunnossa olevia miehisiä miehiä. Ymmärrän toki mielipiteesi, koska ihanteesi on ilmeisesti möhömahalla ja miestisseillä varustettu, lähinnä pultsaria habitukseltaan muistuttava turjake. Kalju sopii mielestäni aika harvoille, nuo postaamani urokset lukeutuvat niihin harvoihin. Jokainen valitkoon täysin vapautuneesti hiusmallinsa, mutta tuollainen hevipiiska mallia Hynynen sopii kyllä viellä harvemmalle kuin kalju. Muutenkin tuota hiuskuontaloa suosivien kundien tyyli ja yleinen habitus liikkuu usein jossain ruman ja naurettavan välimaastossa.

Itse asiaan. Pierce Brosnan, ihana ja tyylikäs mies. Hiuksetkin on päässä

Ihmettelen joo miten toi Pelle Hermanni oli kiva pentuna, nyt se tosiaankin näyttää ihan dokuäijältä, ja aika helvetin pelottavalta tai ehkä mä olen vaan saanut elokuvien myötä klovifobian. Eihän nuo nykyajan lapset ymmärtäis Pelle Hermannin päälle enää (tosin en ymmärrä minäkään enää :laughing: ), kun tulee kaikenmaailman digi- ja pokemoneja.

Zack McGowan, no kenties enimmäkseen vain tossa Black sails lookissaan…

Bates Motel sarjasta
Max Thieriot

Nestor Carbonell

Clive Standen

Siinä sama jätkä, eri vaatteet

Norman Reedus (tosin tämäkin jätkä ei vähemmin roolinsa The walking deadissa takia). Ehkä mä pidän vaan enemmän roolihahmoista, no ainakin monen näyttelijän kohdalla.

En ole rasisti, mutta pidän ja katson hyvännäkösinä aina valkoihoisia miehiä, mutta tulipa mieleen tässä yksi hyvännäköinen tummempihipiäinen mies. Toki tässäkin olen varmaan tykästynyt lähinnä roolihahmoon “Omar Little”

Eli oikealta nimeltään Michael K. Williams

Niin Gary Oldman nyt on muutenkin lahjakas hyvänäköinen näyttelijä, mutta ihan huippu Leonissa (The professional)roolissaan Norman Stansfieldinä:

Martin Wallström (Mr. Robotissa sillä on kyllä niin mulkku rooli, että :imp: )

No onhan Offspringin Dexter Holland myös jees

lily.fi/sites/lily/files/use … nydepp.jpg

Ai, aijjaijai, ai… :sunglasses:

Rob Zombie

Miu mau… Morrissey on niin ihana ja niin kissamies <3 Nuoresta vanhaksi, edelleen yhtä ihana!