Ihanat miehet

riku rantala!!! on niin symppis kaveri. Haluaa ihmisille pelkkää hyvää. voisin pitää sitä kädestä hetken…

youtube.com/watch?v=EAPGmlqeHI0

aijjaijjai… No, olen kenties laittanut tämän jo aiemmin, mut eiksoo kaunis mies, mitähäh??? Kestää tuo useammankin katselun… :wink:

Kaunista on kiva katsoa:sunglasses:

.

Jeffrey Dean Morgan, nyt vasta tajusin että se on vitun hyvänäköinen, vaikka kyseinen mulkero roolihahmo ei innosta. :laughing:

Ai kun on söpönen :slight_smile: . Hintsusti Eminemin näköä tosa kuvas… Aloin kuunteleen, tykkään :slight_smile: .

En mä yleensä näin nuorista tykkää, tunnen itseni suunnilleen pedofiiliksi :laughing: kun mun suosimat äijät on yleensä näyttelijöitä + 50 v. Mutta jos olette Vikingsiä katsonut, niin tuo Ivaria näyttelevä Alex Hoegh Andersen

^ On toi aika kuuma. Vähän tummemmat hiukset jos ois, niin olis vielä parempi. Mä tykkään eniten tummista piirteistä, joskaan en nyt mistään ihan eteläisen näköisestä. :laughing: Tummanruskeat hiukset ja siniset silmät on parasta.

Tässä tällanen erilainen kuva Marilyn Mansonista, joka on kissamies myös. Ainakin 2 kissaa sillä on tällä hetkellä. Mä en sillai mitenkään hyvännäköisenä Mansonia ole koskaan pitänyt, ennen kun se leikkas ton lyhyemmän hiusmallin. Nyt se on ihan jees ja mähän sulan muutenkin siihen että miehet tykkää kissoista… Siis kissanaisena tykkään kissamiehistä.

Mulle käy kaikki. Kai suurin osa näyttelijöistä ja laulajista joista pidän on tummahiuksisia, mutta tosielämässä tykkään myös vaaleista miehistä.

^ Mulle näköjään ei. :laughing: Meinasin sanoa, et käy mullekin tosielämässä, mut sit tajusin, että mun ainoalla vakavasti otettavalla eksällä on tummat hiukset ja sit sen jälkeisissä missä lie-suhteissa. Mun teiniaikojen ihastuksella oli kylläkin sellaiset maantien vaaleat hiukset aikanaan. Näköjään hänKIN kuitenkin tummunut iän myötä, kun stalkkasin. (Ja olipa komea nykyään. Oli siis 17 veenäkin, mut nyt näyttää mieheltä. Pitäiskö pyrkiä yhteyksiin? :laughing:)

Mut ei se tosirakkaus katso kyllä hiusten väriä ainakaan, se on ihan totta. Jotenkin ei niin vakavasti jos etsii seuraa, niin huomaan, että mulla on joku selkeä brune-preferenssi. Toivottavasti teoria, et nainen etsii isänsä näköistä miestä, ei ole totta. :laughing: Koska hyi. On vaan käynyt mielessä, koska mun isällä on mustat hiukset.

Älä saatana sano tota. Koska mulla on kans käynyt mielessä, että moni näyttelijä/laulaja muistuttaa mun kuollutta veljeä. Kuten just toi Vinkingsin näyttelijä. Sit mun mies muistuttaa mun isääni tosi paljon (ei ulkoisesti) mut muuten. soittaa kitaraa, kiinnostunut samoista asioista jne. Eli kyllä noi jotenkin pitää paikkansa.

On tuo Till komea, niille jotka ei tunne oikean puolimmainen jamppa, ikää 54 v. mun käsittääkseni tää on suht uusia kuvia.

Edit: Jakakaa nyt ihmeessä naisia, joista tykkäätte. Mä vaan postailen tänne aina miesten kuvia. :blush:

ihanin mies maan päällä…

tasteofcinema.com/wp-content … xpress.jpg

s-media-cache-ak0.pinimg.com/or … 8d6228.jpg

electroshadow.com/wp-content/upl … -thumb.jpg

screenmusings.org/movie/blu-ray … ss-211.htm

Tony Leung, edelleen, on se niin lutunen…

kitarablogi.files.wordpress.com … kebyte.jpg

The Man (ei paras kuva, mut James voittaa kaikki kummankaasääolisit- kyselyt… :mrgreen: )

Onpas täällä feminiinisiä miehiä :open_mouth: Mutta ei siinä, makunsa kullakin.

instagram.com/officialfrankzane/?hl=fi

Frank Zane, esteettisin mieskroppa ikinä

Vissiin mul enämpi merkkaa kasvot… :confused:
Toisaalta, sillee oikeassa elämässä on jokin semmonen myst/kinen asia ku maskuliinisuus, joka ei kuvasta välity… Se jokin. Vetää puoleensa ku magneetti…vielä.

Tosin ei mun mielestä James Hetfield kylläkään ole feminiininen… :open_mouth: .

Hetfield on sellainen feminiinen laihaläski, joka pyrkii peittämän naisellisuuttaan parralla ja hiuksilla. Orkesteri toki on kova, siitä ei pääse mihinkään.

^huoh…

Miehekkyys ei mulle ole sama asia kuin täydellinen vartalo.
Jotain koko ihmisen olemuksessa. Vaan eipä miehen seksuaalinen vetovoima ainakaan minulle kuvassa näy. Jos on pelkästään kuvia, kiinnitän huomion kasvoihin, ekana. Ihan yhtä lailla kuin Tony Leung, mun mielestä Adam Rippon on “ihana mies”, s.o. kauniskasvoinen…no ihan kiva takamus on ja.