Ihanat miehet

Nicolas Cage:

No ei tsiisus :wink:

Syltty on ihanan miehen ruumiillistuma. Täydellinen fysiikka ja helvetin komeat kasvot.

Paitsi että mun mieleen Syltty on paremman näköinen vanhempana.

Onhan se vanhempanakin toki komea, fysiikka on viellä tänäkin päivänä käsittämätön.

Ei liene kovinkaan montaa vuotta vanha kuva

Eastwoodin Clintti. Kuva ja lainaus ehkä parhaasta elokuvasta ikinä

No Clinthän on aivan mahtava. Hyvät, pahat ja rumat on yksi parhaista elokuvista ja pennusta asti tuijotettu monia kertoja. Kuten muutkin mm. “Vain muutaman dollarin tähden” ja “Kourallinen dollareita”. Tykkäsin kyllä siitä “ruman” näyttelijästäkin, siis se oli hauska, toi komediaa tohon. “If you´re gonna´shoot, shoot don´t talk”.

Se oli aika kova leffa myös Clintiltä vanhemmalla iällä se Gran torino.

Enpä ole koskaan törmännyt naiseen joka diggaa Sylttyä ja spagetti westernejä. Mulle toimii koko Sergio Leonen tuotanto, mutta penskana tuli tuijotettua puhki juurikin Hyvät, pahat ja rumat sekä Kourallinen dollareita. Tietysti myös Huuliharppukostaja on loistava, Charles Bronson on Eastwoodin ohella yksi niistä suurimmista suosikeista. En paljoa liiottele, jos sanon että Gran Torino on suosikki leffani tällä vuosituhannelta.

Isälläni oli hyvä elokuvamaku! :smiley:

Mike Patton

Se on Hynynen:

Sori, mutta hyi vittu! Arrogant bastard :exclamation:

Ei kelpaa Manowar tai Hynynen :question: Sori beibi mutta meitä ei välttämättä olekaan tarkoitettu yhteen. :confused:

Ei kai sitten :laughing: . Rob Zombie kyllä kelpaisi. :wink:

Hynynen on ainakin minulle ihan suoraan ihanan miehen vastakohta. Läski juntti huonokuntoisissa naisten hiuksissa :unamused: Minulle ei ole koskaan valjennut miksi monet tuntevat viehtymistä näihin bissen ja makkaran pöhöttämiin, karvaturpaisiin “äijiin”.

^ Hynysestä ja yleensä kaljan ja makkaran pöhöttämistä äijistä en niin piittaa, mutta pitkä tukka miehellä on minun makuuni, eikä mielestäni lainkaan naismainen. Toki sen tukan on oltava hyväkuntoinen, ts. parempi olla ilman tukkaa, jos se pitkä letti olisi jokin surkea hiirenhäntä, homehtuneet rastat tai sitä ei esim. vaivautuisi pesemään ja kampaamaan koskaan, mutta jos on hyvänlaatuinen tukka, jonka osaa pitää kunnossakin, niin kyllä miehenkin on moista oikeus ylpeänä esitellä, siinä missä naisenkin. Riippuu tosin ihan ihmisestä, kenelle pitkä tukka sopii ja kenelle ei, koskien sekä miehiä, että naisia.

Ei ÄIJIEN hiukset ole hyvässä kunnossa. Ne pestän kerran vuodessa mäntysuovalla, ja kerran kahdessa napataan muutama sentti pois Fiskarssin keittiösaksilla. Täydellisen lookin kruuna se karmea parta, jonka malli on lainattu ostarin Ranelta. Kaikki muu on homojen hommaa.

Vielä Mike Pattonista, ihmettelen jos se ei ole kenenkään foorumilaisen miehen tai naisen makuun

Mulla on hyvin laaja miesmaku, mutta ihmettelen eikö kenenkään mielestä nuo sliipatut pukumiehet ole kans ihan jees? Esim. Toi Miken tyyli on musta tosi jees, tykkään myös et hiukset on vedetty tolla lailla taaksenpäin. Tarkoitan lähinnä tuolla halliwuudissa kyllä näitä tyyppejä, ei paljon kiinnosta joku puolkalju suomalainen pukumies virastosta. Harvemmin Suomessa kiinnitän pukumiehiin mitään huomiota, kun ne usein on niitä harmaita pukuja ja harmaata harvaa tukkaa.

Miksei kukaan nosta esille kalju- tai liki kaljupäitä?! :frowning: :imp:

Koska ne ovat rumia? :astonished:

Miehellä on toki lettiä oltava, Iso W pääsi jo semisti asian äärelle.

Mitä shittiä?! :smiling_imp:

Laita lasit päähän ja katso tarkemmin!