offtopikkia: Ne mäkin mainoksen “savupäät” on näitä suomen skeittauksen “kärkinimiä”. mm. wamma ja shafi siinä.
Lammi mainostaa pallopoikiansa lauseella “Lammi aina vedon edellä”
Jossain lehtimainoksessa oli et “Vauhdikas päivä on hyvä aloittaa kunnon aamiaisella” ja sit että “Yllätät ystäväsi matkalla”
Yks mainos tuli kotiin :
“Blah blah…ja kauppa täynnä muuta pärisevää!”
Muskottipähkinöitä sillä on sielä hatussa mukana huonon hetken varalle.
Eikun ne on ihan niitä jotain supermaapähkinöitä… Roope-setä on se joka on koukussa muskottiin.
Milloinkahan on muuten viimeksi Aku Ankassa julkaistu Superhessu-sarjis… tai Moby Ankka -sarja… tai sellainen jossa olisi ollut Touho-serkku mukana?
Pölhö:Eiks Hessu Hopoki popsinu jotai jyväsii ni siit tuli superhessu. Vitut ne ollu mitää pähkinöit vaa jotai ties mitä?
Super"pähkinät"ovat pähkinöitä vain vertauskuvallisesti. Hessu ei edes maailmaa pelasta. Se vaan on tripillä.
Nahka: Pölhö:Eiks Hessu Hopoki popsinu jotai jyväsii ni siit tuli superhessu. Vitut ne ollu mitää pähkinöit vaa jotai ties mitä?
Eikun ne on ihan niitä jotain supermaapähkinöitä… Roope-setä on se joka on koukussa muskottiin.
Milloinkahan on muuten viimeksi Aku Ankassa julkaistu Superhessu-sarjis… tai Moby Ankka -sarja… tai sellainen jossa olisi ollut Touho-serkku mukana?
Läppää toi muskottipähkinä oli … itse oon nytten lukenut 90-2002 lähes kaikki akut… muutamia puuttuu. Nyt mennään kai vuodessa 89 tai 88… lähdin siis 2002 vuodesta lukemaan alaspäin joskus 2vuotta sitten. Vielä on joku 10 vuosikertaa En kyllä osaa kuvitella mitä sitten teen. Tilasi tässä just akuankan ja rupeenkin niitä keräileen tonne varastoihin ja luen sitten näitä uusia kun saan noi 80- ja 70-luvun vuosikerrat luettua. En pidä kiirettä niitten kanssa. Koitan saada elämyksiä niistä. Yleensä aina unilääkkeissä luen ja joskus käykin niin ettei seuraavana iltana muista mitä oli lukenut. Nyt vaikuttaa 1.5mg alpoo uneen… saa nähdä miten alpoissa sujuu akuankan luku Tosin ei toi päätä vielä sekota pahemmin sen… väsyttää vain sen takia toi määrä.
hämeensaaren nesteellä on sellanen ständi siin pihalla mis lukee “meiltä vedot to go!!!”
0.o
ja onha noit kadunnimiiki esim. Pajakatu.
paikkoi: Pirilä
yms.
toi meiltä vedot to go on jo aika paha
valtteri asu pollentiellä ja sit se kuoli subutexiin.
ironista sanoisin…
joo toin on jo oikeestaa aika pelottavaa
Tuli mielee kun kaveri sano et lähtee kohta iltapalalle. Et se iltapala
valtteri asu pollentiellä ja sit se kuoli subutexiin.
ironista sanoisin…
Ironista sekin, kun toivottomimmat nistit asu toivontiellä.
Täälläpäin se väli tai päätepysäkki on nimeltään Kuppitie.
Sunnuntaina 20.8.2006 nimipäivää viettää Samuli, Sami, Samuel, Samu. Aurinko nousee 05:45 ja laskee 21:00. (Kansallinen tykityspäivä)
…gg almanakka
Sunnuntaina 20.8.2006 nimipäivää viettää Samuli, Sami, Samuel, Samu. Aurinko nousee 05:45 ja laskee 21:00. (Kansallinen tykityspäivä)
…gg almanakka
Se on mun nimipäivä
Miffy:Sunnuntaina 20.8.2006 nimipäivää viettää Samuli, Sami, Samuel, Samu. Aurinko nousee 05:45 ja laskee 21:00. (Kansallinen tykityspäivä)
Se on mun nimipäivä 8)
Haa! Tiesin, oot sami! tunnusta!!
Mä olin taas niinku ihan hakoteillä
…gg almanakka
heehehe. tonki repäsit vaan siitä ku mä katoin helmiinalta et koska on samin nimipäivä
saleen! mää tiän!