Huumevihjaukset (ja muutkin)

Ex-kannabissiemenkauppa ‘Helppo heikki’

Mitä hauskaa? :open_mouth:

tykityspäivä. äs in rännäyspäivä. hihaanvetopäivä.

Niinpä tein 8)
Helmiina roxor.

Myllyn paras(?) mainosti eilen telkkarissa “kukka makaroonia” :laughing:

Vauhdin vuosikymmeniä juhlitaan Lahdessa ( ESS tänään) :unamused:

pommikone.ma.cx/kuvia/2005_touko … t.jpg#kuva

pommikone.ma.cx/kuvia/2005_touko … o.jpg#kuva

Kävin äsken tekemässä nuudeleita, ja löyty tämmönen maustepurkki kaapista:

Siinä lukee magic magic mushroom

An overnight sensastion :smiley:

Dexymidnigthrunners.Semmonen kasaripumppu(mut ei mikään sukkahosuhevi) oli aikoinaan ja nää valopäät napsas sen nimen dexedrinestä.

Ihan tosi? En tiennytkään.

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Aijaijai!

Ei tämä varsinainen huumevihjaus ole, mutta hauska kuitenkin. Maikkarilta pyörii uusien ässä+choco karkkien mainos.

Elikkä kaks kaverusta istuu teltassa ja paikalle saapuu mies ruskeassa asussa ja esittelee itsensä chocoksi. Kaksi muuta ovat ässä ja remix. Seuraavaksi näytetään kun teltta heiluu hetken ja sitten kaverit istuvatkin teltassa tyytyväisinä…

No eipä tämä selitettynä toimi kovin hyvin, mutta melkoisen huvittunut olin tämän nähdessäni.

Oh boy, oh boy, is you a butt-cowboy?

Tää on varmaan ollu, mut onpas nimi yrityksellä:
Pirilän kukkatalo oy :mrgreen:

Ei nyt varsinainen vihjaus, koska itse asiasta puhutaan, mutta kohtapuoliin alkavaa weeds-sarjaahan mainostetaan tyyliin “ruho on vihreämpää aidan toisella puolella” tjsp. Jenkkilässähän pilvi on erottamaton osa populaarikulttuuria (tuoreemmista esim. That 70’s Shown kamera-kiertää-Foremanin-kellarissa-pöydän-keskellä -scenet) mutta aika rohkea sarjavalinta ja mainosslogan mainosrahoitteiselta kanavalta Suomessa, sen verran paha kieltolakimentaliteetti täällä on vielä toistaiseksi. Hauska sarjahan se tuntuu olevan muutaman jakson perusteella.

:laughing:

avoinna vuoden jokaisena päivänä! :laughing:

Pirilän kukkatalolla oli kerran lehdessä koko sivun kokoinen etsintäkuulutus, missä kyseltiin kadonneista natikoista. Sieltä oli varastettu pari natikkaa, ja niiden perään kyseltiin siinä :smiley:

Varmaan nimi innottanu jonkun ritari rohkean varkaisiin. Paska juttu sinänsä, ikävää että löytyy kasvattelijoita jokka on valmiita a)varastamaan kukkakaupasta b)mustaamaan kaikkien kasvattelijoiden maineen.

:smiley: :smiley: reps

“pöhinää piisaa, kenties liikaakin” - Pello Peloton, Aku Ankka, nro 37/1992’

joo siitä piri piri-mausteesta tuli mieleen… yks kaveri tuli kerran käymään meillä, olin siinä pari päivää ollu suhteellisen pirteenä ja ylikuntoilinkin jo, niin kaveri oli ottanu kaverinsa mukaan -joka ei tiennyt siis mitään- joka toi mulle piri piri-maustetta tuliaiseks – paranoia iski. :unamused: