tsssssssss, vaikka kuinka yritän niin ei onnistu. No kiitos kuitenkin kun kerroit ei enää hämää sekää
Tossa tivoli sariolassa olin, siellä oli laite nimeltä tropical trip.
muuten, on tosi hieno olo ku on eka juonu resilaria ja sitte mennee tivoliin.ihanasti pyörii vieläki.
joo nyt nyt mäkin näen sen sienimix… taitaa olla pikkasen ‘One track mind’ mulla tänään… meen piiloon
pommikone.ma.cx/kuvia/2005_tammi … pg&view=84
Heh,siinä aika paha…
Joo siis siinä kuvassa on ihan selkeä silokki. Oikeestaan se on ton ison x:n tyhjä kohta, mutta ihan silokin muotoinen.
Nyt me tunnistamme kaikki silokin, kun sen satumme heinikon laidassa näkemään… Kiitos Miffy kuvasta, meni pitkään kyllä tajuta ton idea, mut ihan päivänselvähän se nyt on.
Ihmisten verbaalinen ulosanti voi myös välillä saada kohtuullisen koomisia tahattomia huumeliittyviä sivumerkityksiä. Muuan entinen kaveri ihan viattomissa syömisaikomuksissa avasi jääkaapin todeten että “onkohan tuolla mitään mömmöä mitä vois vetää?” ja yliopiston saksan alkeiskurssin opettaja taas aina totesi lisätehtäviä antaessaan että “nämä voi sitten tehdä jos riittää virtaa”. Eh.
Mä en siinä kuvassa mitään muuta nähnykään kun sen sienen, ennen kuin edes luin koko tekstiäkään.
Tulipa mieleen kerran mainoskynässä nähty Vattenfallin kuolematon mainoslause: “Elämässä pitää olla virtaa”
Esikoulun opettaja sanoi lähes aina kun lapsien piti vaihtaa järjestystä eikä istua kaverin vieressä “sekoittakaa itsenne, sekoittakaa nyt itsenne jotenkin, kaikki nyt sekaisin” ja joka kerta vähintäänkin hymyilin 15sekunttia.
(Ei nyt taaskaan näy toi kuva… “FANTASTIC FLOWER POT”)
Tommonen oli Tiimarissa. Se oli joku kukkaruukku-setti lapsille, minkä voi maalata ja koristella iloisilla väreillä Oltiin serkun kaa ihan budi-päissämme siellä, ja kummallekin tuli kyllä ihan jotain muuta tosta tekstistä mieleen… (Ei ihmiset varmaan kattonu kun yhet nauraa jollekkin “lasten lelusetille” siellä… )
Haha, päihdelinkin logo: P ja L :DDD
theflowerpotmen.com/ noitten paku ajo äsken kadulla ohi.
“Viihdekäyttö on entistä mukavampaa”
-WinXP Professional Fin asennusohjelma
En epäile paikkansa pitävyyttä, muualta löysin tuon.
Tämä pisti naurattamaan. Pakoputkifirman mainos Sanomalehti-Kalevassa: Kun homma menee putkeen -Redi!
visulahdessa on matkamuisto myymälä/kahvila jonka katolla on iso kyltti missä lukee “coffee shop”… ja sit oon nähny pari hassunhauskaa paikan nimeä: porepolku ja paukkula…
Pitskun ärrän edessä oli joku veikkauksen mainos: “täältä vedot!”
Niin oli hervannaski ku siel vie veikkaus oli
meillä oli kommuunilla sellanen väsäri, mis luki “kokoomusnuoret maksavat viulut”. asiasta pomppu tuli vaan mieleen.
ne savupäät siinä mäkin mainoksessa on kyl ku ilmetyt yhet mun kaveripojat xD. aina repeen ku nään niitä mainoksia. varsinki ku se kiharatukkanen poika on myös tosi saman näkönen ku yks niistä kyseisistä savupojista. aina tulee elävästi mieleen kaikki vitun hesereissut… heh.
Eiks Hessu Hopoki popsinu jotai jyväsii ni siit tuli superhessu. Vitut ne ollu mitää pähkinöit vaa jotai ties mitä?