Minulla olisi huomenna eli torstaina 30.3.06 huumetestit.
Otin tuossa perjantaina 6x2mg xanoria ja poltin maanantaina tuhdit savut.
Miten on näkyykö benzot ja savut miten hyvällä todenäköisyydella testeissä?
Otin eilen n.2h löylyt ja oon yrittänyt juoda normaalia enemmän ja liikkua.
luultavasti kannabis näkyy,tää on nii sairas maa et pelkkää pilvee pidetään huumeena vaikka se on tietyis EU-maissa sallittua.Hyvä esimerkki on Hollanti,ei kukaan räyhää jurrissa ku vaa pössyttelee.Tulin just äskettäin sieltä,tahtoo heti takasin ku ei täs stasi maassa saa juoda ku viinaa,mikä on laillistettu huume.Mut toivottavasti et oo kunnon thc-pää,ni tsäkäl voi mennä läpi.Onnea testeihin.
Kyllä uskoisin että molemmat näkyvät. Toisaalta välillä noi virtsakokeet on vähän niin ja näin ja voivat näyttää positiivista MDMAtakin vaikka sitä ei olisi käyettytääkän. Yksi tuttu joutui joskus huumetestiin ylä-asteella ja testi näyttä positiivista MDMAta vaikka ikinä ei ollut siihen koskenut. Marzinen oli kyllä ottanut meripahoinvointiin.
Jos itse epäilee tulosta niin voi vaatia verikokeita, jotka taasen maksavat valtiolle paljon enemmän. Kusitesti ei kai käy todisteesta.
bentsot näkyy kutakuinkin 2 viikkoa…hamppu on niin ja näin, tosi yksilöllisstä - ja siitä riippuu tosiaan helvetisti miten paljon muuten on lussutellu.
Sen jälkeen en ole testeihin luottanut, kun viimeksi niissä kävin pari vuotta sitten. Olin just päässyt katkolta, viimesistä vedoista oli puolitoista kuukautta aikaa, ja söin Revia-nimistä lääkettä, joka toimii ikäänkuin antabuksena bubrelle. Enkä taatusti ollut vetänyt yhtään mitään. Siitä huolimatta seulat näytti bubrepositiivista, eikä vastaus muuttunut mihinkään vaikka tarkistettiin useempaan kertaan. Sen tapauksen jälkeen oli mun luottamus hoitohenkilökuntaan mennyt, ja niiden luottamus minuun, kun en edes myöntänyt “tosi asiaa eli retkahdusta”. Tiedän että hullulta kuulostaa ja kaikki narkkarithan on valehtelijoita, mutta kun kerrankin mua epäiltiin ja syytettiin turhaan, niin täytyyhän siitä meteli nostaa.
Kannabis ainakin näkyy melko varmasti, luultavasti molemmat.
Kaveri sai just fudut, kun seulassa näkyi kannabis, vaikka se oli 3vkoo polttamatta ennen sitä, eikä sillon aikasemminkaan ihan päivittäin polttanu. Mulla näkyi omassa kuudenkin viikon jälkeen, mut olin kyllä päivittäin suuria määriä polttanu pidemmän aikaa, joo, siellä luvatussa maassa missä se on laillista… Hollannissa voi muuten saada sakot jos juo alkoholia ulkona näkysällä
Ja niistä haamunäkyilyistä vielä, mullakin on seulassa näkyny amfetamiini, vaikka en todellakaan ollu sitä sillon vetäny, onneks uusintaseulassa ei sit näkyny enää. Mut uskottavuus noihin testeihin on ainakin mun osalta menny.
Sekin on tyhmää, et noilla seuloilla, mitä nykysin ainakin isompien firmojen työhöntulotarkastuksissa alkaa järestään olemaan, karsitaan töistä pois harmittomat pössyttelijät, kovemmat käyttäjät ei jää kiinni, kun muut aineet näkyy paljon vähemmän aikaa.
Jep, ja kyllä kovemmat käyttäjät osaa valmistautua testeihin kaikenlaisilla kikoilla joilla voi testejä harhauttaa. Kai ne yleensä oppii samalla kun narkkauksenkin.
Betsoista riippuu kuiten mitä bentsoa on ottanut. Riippuu puoliintumisajoista ja xanorillahan on verrattain pieni se.
Ja mun käsitykseni on se, että jos on paljon lussuttanut niin eivät kannabikset näy pitkääkään testeissä. Silloin elimistö hajoittaa sitä nopeammin mitä enemmän kannabinoideja on veressä, en kyllä ole varma.
sanoisin että näkyy kirkkaasti molemmat jos et kikkaile.
just yks kaveri narahti ku oli polttanu yhet paukut jotain viikko ennen seuloja, ja silti viä juonu vettä etc, mut käry kävi. ite oon aina kussu puhtaat, mut joutunu kyl kikkailee aika hyvi…
mulla on sulle kaks juttua. ja ne on c-vitamiini ja vesi.
Jeps. Huomenna tosiaan seulat. Otan riskin ja kusen aamun toiset kuset purkkiin. Vettä en juo 3 lasia enempää ,että ei tarvii uusiks mennä.
Xanorin vaikuttava aine eli Alpratsolaami näyttäs tuolla sivulla ,että näkyy 2-7päivää.
Onko mitään mahdollista ,että tulisi negatiiviset?
Viikonloppuna olisi niin paljon nameja tarjolla ,että pakko “kai” se on mennä ja ottaa riski
Hmm… Ihmetyttää vähän ,että miten noi benzot näkyisi. Itselläni ei ole kyllä seuloista kokemusta ,mutta veikkaus olisi ,että pilvi näkyisi ,mutta benzot ei.
Onko teillä ihan kokemusta ,että olette xanoreita syöneet kunnon määrän ja sitten menneet 6pv jälkeen seuloihin. Voin kyllä sanoa ,että xanorit potki seuraavana päivänäkin kohtuu hyvin.
Mietin ,että pitäisikö tässä nyt sitten kusta vettä vai ihan virtsaa
Maksa-arvot ne ottaa ilmeisesti verikokeilla (vai olenko väärässä) .
Miten kauan menee ,että ne ilmoittaa seuloista tuleeko negatiiviset vai positiiviset? Jos ne on positiiviset niin ne varmaan kertoo ihan ,että mitkä siinä on näkynyt. On tämä elämä hankalaa
Jeps. Taidan pelata varmanpäälle ja antaa veiseulat.
Toinen kysymys olen tässä pitänyt taukoa n.1,5kk juomisesta. Sitä ennen n.puol vuotta joka viikonloppu joskus perjantaina ja lauantaina ollut juomassa.
Niin ,jos nyt annan vesiseulat ja ne ottaa maksa-arvot.
Niin ottaako ne seuraavalla kerralla sitten vain pelkät seulat (Ei maksa-arvoja)?
verikokeet otetaan vaan sillä ekalla kertaa (paitsi siis jos ne kattoo sun maksa-arvoja koska sulla on c-hepis…). loput vaan kustaan purkkiin.
tai näin ainaki mulla. eikä niiden maksa-arvojen pitäis tolla juomisella mitkään kauheen pahat olla, jos sulla ei oo sitä c:tä siis…