Kysytäänpäs vielä viimeinen kysymys ja sitten jätetään tämä forumi vähäks aikaa rauhaan …
Eli siis miten kauan menee ,että saa tietää maksa-arvot?
riippuu paikasta ja labrasta, päivästä viikkoon. sellanen muutama päivä on aika perus, jos ne lähettää ne johkiin muualle.
Itse olen käsittänyt, että sitruunahappo kuurilla voisi huijata testejä? Pitäneekö paikkansa?
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
ja ainahan voi yrittää uudestaan vaikka perjantaina.
Olin aamulla klo 9.00 labrassa ja Aklikalla oli maksa arvot koneella 14.00, kävin sairaalassa kokeissa jossa on labra joten ei tarvinnut lähettää mihinkään. Kaikki okei paitsi jokua arvo jota pitävät mittarina runsaaseen alkon käyttöön, pidin pientä selvää kautta ja ei pudonnu joten halusin tietää onko maksa poksahtanut niin kärsin lähes lääkkeettömänä 2 vko ja arvot oli normaalit. Sanoivat ettei pitäis vaikuttaa mutta vaikuttivatpa vaan, no vihannissakin pitäis olla alko mutta ei ole.
Mulla olisi tossa huomenna keskiviikkona aamupäivällä seulat ja otin tossa eilen maanantaina 2kpl concerta 54mg ja 3kpl elvanse 70mg ja sunnuntaina poltin tuhdit sauhut nii sitä miettisin että onko millään mahdollisuudella saada puhtaat seulat
^ Pianhan tuo selviää, hihii.
MF ei näy, jollei sitä erikseen seulota(En sitten tiedä, kuinka yleistä se nykyään on) ja tuo Elvansekin saattaa hävitä hyvin nopeasti, mutta kannabis ainakin todennäköisesti näyttää positiivista. Mahdollisesti sitten ei, jos se oli elämäsi ainut jointti, mutta jos nimimerkkisi kaltainen Karstaristo olet, niin kyllä.