Tipaton tammikuu on kahlattu loppuun, monenlaisia tarinoita ja taisteluita on täältä luettu. Aloittakaamme nyt huikaton helmikuu.
Helmikuu on helppo kuukausi, onhan siinä päiviäkin kolme vähemmän kuin tammikuussa. (Nyt piti tarkistaa kalenterista; ok,ei ole karkausvuosi tänä vuonna.) Tervetuloa mukaan entiset ja uudet selvän päivän ystävät.
Tossa mietinkin, että olisko sitä taas pitännyt vapaaehtoisesti tuonne putkaan mennä, mutta ei.
Täällä ollaan…mukana siis. Hyvä, että on tuttuja (0132 )
Hienosti on tullut osallistujia, kiitos heille ja lisää mahtuu.
Pohdittavaksi:
Huikka on isompi määre kuin tippa. Montako tippaa huikka on? Onko kaksi tippaa jo huikka?
Mikä on tippojen maximi huikassa ettei se ole jo ryyppy?
Vastauksia pyydetään.
Tervetuloa, tervetuloa (hieroo käsiään yhteen helmikuun ovella) Kaali joukkoon sekalaiseen. Nyt meitä on täällä yhdeksän -10 jos Raivottaren molemmat persoonat lasketaan-. Käyttäjiä plinkissä on 11190 missäs ne loput luuraa?
Minä myös mukana! avokatko alkoi sopivasti juuri 1.2. ja ensimmäistä kertaa elämässä palveluiden piiriin päässyt. Huikean Huikatonta! Olisko tässä kuussa sit myös ensimmäinen Selväpäinen Syntymäpäivä
Elämä opettaa. Tänään se opetti kätevän tavan pyydystää jääkaapin takana lymyilevän, kissan sisälle tuoman, päästäisen. Irroita pölynimurista suutin, säädä imuteho täysille ja putki kohti vapisevaa uhria. Humaus vain ja siellä on, pussissa. Pahvin kulma pussin suun eteen, pussi pois ja hieman nuijimista irroitetulla suuttimella. (Vasara tai kengän kanta käyvät myös tähän murha-osioon.) Biojätteisiin.
Kissa tuolla kovalla äänellä minua moittii, mutta sille on jo useasti sanottu ettei jyrsijän sukuisia tuoda sisälle. Eikä varsinkaan elävänä.
…raakajuulia …ei vais!..mulle kävi joku aika sitten sillain, että kun Kaivelin lisäravinnepussejani teknisen tilan kaapista… niin siellä proteiinijauhepussisa oli alkanut pitämään kotiaan hiiri… oli ilmeisesti jo jonkun aikaa tuolla pussissa elänyt massiivisesta koosta ja mahasta päätellen… … eikä se jaksanu enään oikein kunnolla liikkuakaan… päästin pihalla vapaaks…mutta kissa äkkäs sen ja loppu on historiaa! :mrgreen: