Himo pelata

[Poistettu päihdelinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]

No nyt kirjotit asiallisesti asiaa, saatan olla samaa mieltä.
On sen verran mamuista kokemusta, eikä suinkaan positiivista.
Saavat täällä “kuninkaallisten” kohtelun ja käyttäytyvät sen mukaan.
Oman maan köyhät saa kärsiä.

jos haluaa lopettaa niin senkun ei enää pelaa.

jos haluaa lopettaa, tarvitsee uskoa, jos ei ole uskoa tarvitsee toivoa, jos ei ole toivoa tarvitsee halua, jos ei ole halua tarvitsee kipinää, jos ei ole kipinää niin tarvitsee rakkaita ihmisiä ympärille, jos ei ole ystävia tarvitsee päättäväisyyttä, jos ei ole päättäväisyyttä, tarvitsee uhoa, jos ei ole uhoa, tarvitsee pitkäjänteisyyttä, jos ei ole pitkäjänteisyyttä, tarvitsee harkintakykyä, jos ei ole harkintakykyä, tarvitsee onnea, jos ei ole onnea, tarvitsee tuuria, jos ei ole tuuria niin tarvitsee pelata. t- paskan möivät

Alku hyvä, mutta loppu takkuilee

ei jatkoon viesti oli aikoinaan sinun käsialaa otaksun kun oli puhe musiikista. hienovarainen arvostelija.

youtube.com/watch?v=bbsfN5NQd5k

ei se pelkkä halu ja tahto olla pelaamatta auta kautta riitä jos kaikki mitä elämiseen kuuluu on päin prinkkalaa.

Apocalyptica Reflections - No Education
youtube.com/watch?v=xdwIF5ad1V0

mars mars takas koulun penkille. apocalyptican pojat kävi sibelius akatemian

jokaisella meillä on mahdollisuutta vaikuttaa tulevaisuuteen, toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
kiitos vanhemmat että sain syntyä siihen avioerosotkuun. ennemmin abortti kun meikäläisiä.

Kaikella lämmöllä, mutta eiköhän me kaikki luoda omat onnemme. Itsekin vahinkolapsi ja vain toinen välinpitämätön vanhempi elossa. Omilla valinnoille teemme oman elämämme,. Se on eri asia kuinka paljon haluaa oman elämään vaikuttaa…

Lapsukaisia oli taas yökylässä. Pelit kovasti pyöriny mielessä, ei oo tarvinu kuitenkaa pelata.

Oon sortunu ottaan vippiä. Luottotiedot palautu jokunen kuukausi sitte, sen jälkeen ottanu yhestä paikasta pariin otteeseen vipin. Ei mitään järkee. Mulla ois ollu siskon takana rahaa, ihan pelaamista varten oon ottanu lainarahaa.

Talous on silti vielä balanssissa. Tein omaehtosen luottokiellon, ei saa lainaa yhessä illassa, joutuu oottaan ainaki seuraavaan iltaan. Plus luottokiellon perumiseen tarvii pankin avainlukulistaa elikkä jos lähtisin perumaan sitä, mun pitäis ensin pankista hakee uudet tunnukset. Esteitä ei siis pelaamiselle oo, hidasteita kyllä.

Perjantaina nukuin onneni ohi enkä ehtiny hakee GA-ryhmän tiloihin avainta, niinpä me kokoonnuttiin mun luo. Pari vakkarijäsentä ja yks uus. Huomenna pitää muistaa hakee avain että päästään illalla oikeisiin tiloihin.

Eksä kävi tällä viikolla pari yötä mun luona, on se vaan niin mukavaa kattoa leffaa sohvalla toisen kainalossa ja olla muutenki lähellä.

Tulevalla viikolla ei oo mitään erityisempää ohjelmaa, keskiviikkona mtt-hoitajan luona käynti, torstaina terapia, maanantaina ja perjantaina GA. Siinäpä ne tähellisimmät menot.

Ens perjantaina tarkotus lähtä yöelämään. Lauantaina onki sit itsenäisyyspäivä, saapi rapulassa katella linnanjuhlia. Viime vuonna olin muuten juhlimassa paikanpäällä noita linnanjuhlia, sillonhan juhlat oli poikkeuksellisesti Tampereella. Täti kävi kättelemässä presidentti-pariskunnan ja maistelemassa ruokia sekä boolia, sen jälkeen lähettiin Tampereen yöelämään. Siellä sit tapas livenä juhlavieraita joita oli just muutama tunti aiemmin katellu telkkarista. Oli aika erikoista.

Nyt on menny pari päivää poikkeuksellisen hyvin. Oon hankkinu vähän säpinää elämään jotta oon saanu ajatukset pois peleistä. Maanantaina ryhmässä ristin tosissaan käteni ja pyysin apua pelaamattomuuteen. Se, että aidosti pyysi apua auttoi eikä ryhmän jälkeen tarvinu pelata.

Ei oo tarvinu pelata. Toissa iltana kävin baarissa ja tuntuu et vieläki ois kankkunen. Semmonen perus vetelä väsyny olo.

Addiktit seuraa toisiaan, jos ei pelejä ni sitte jotain muuta. Joskohan sitä tammikuusta addiktoitus liikkumaan. Kuntosalille on jo varattu aika, tehään kaikki testit ja sit sen mukaan ohjelmaa.

Samalla vois addiktoitua siihen tunteeseen että taistelee tupakanhimoa vastaan. Vois ja vois kaikennäköstä, saa nähä miten asiat oikeesti toteutuu.

Täällä valtissa on ollu viime aikoina enemmänki kirjottajia. Jotenki ei oo ite jaksanu kommentoida mihinkää vaikka on tullu luettua kaikki viestit.

Tämän illan mietelause: Koska pelaaminen on niin vaikea lopettaa, ei sitä kannata edes aloittaa. Ja tuon päätöksen voi tehä milloin vain, vaikka nyt heti tältä istumalta.

Ryhmässä tuli taas käytyä ja antoisaa oli niin ku aina.

Noinhan se on. Jos vaan voisi luottaa siihen sanontaan, että “asioilla on tapana järjestyä”.

Jahas, pitää taas alottaa alusta. Johan tuota kesti muutaman päivän.

Miks pelasin? Syystä että halusin jännitystä elämään. En tosissani lähteny hakemaan voittoa vaan pelkästään pelaamisen iloa. Näin jälkikäteen voi sanoa että kalliiksi tuli hetken riemu. Mutta jos jotain positiivista, niin en ottanu lainaa. Pelasin “vain” tän viikon viikkorahat. Heh. Pakko löytää jotaki positiivista vaikka oikeesti syyllisyys painaa.

Kerroin pelaamisesta systerille, pistin faceviestiä. Huomenna saa taas kuulla vattuilua asiasta ja oon sen ansainnu.

Mitäs muuta. Huomenna käyn kahvitreffeillä yhen naispuoleisen immeisen kans. Ensimmäiset oikeet treffit sitte vuosiin. Mistä päästään aasinsiltaan. Kaiken varmuuden välttämiseksi varasin testit jossa kartotetaan sukupuolitaudit. Viimesimmistä testeistä on yli 10-vuotta ja tuohon ajanjaksoon sisältyy mahollisuuksia jostain taudista. Oireita ei mistään oo mutta kun nuo voi niin ilkeesti olla piileviä, että vara ei venettä kaada. Juu, parempi kattoa ku katua.

Mites ne kahvitreffit Jyväslylässä? Oletko tulossa vai et?
En ole unohtanut.
Oon myötätuntonen tosta sun repsahduksesta vaikka pahalta se tuntuukin, ittelle kävi tässä päivänä muutamana kans semmonen :cry: